Gheghe ik vind ze er namelijk altijd uitzien alsof ze niet echt zo zijn, ook op bewegend beeld
Eerste keer dat ik hoorde dat ze een stel zijn was ik wel heel verbaasd ja. En ik vind ze nog steeds meer een broer en zus dan een stel
hahah ja ik vind het ook flinke lannister vibes hebben
Hoe krijg je Achterhoekers en Tukkers op de kast in één zin.
Je kan ook zonder een foto te maken met je google lens live zoeken als je erlangs loopt.
De Achterhoek Twente Zuid noemen (of Twente Achterhoek Noord) werkt ook goed.
Of het ligt in verschillende provincies. Achterhoek, gelderland, Twente, Overijssel. Dacht ook dat Nijmegen in Brabant lag en West Friesland gekgenoeg, in Friesland
Allebei niet.
voor de mensen die 100% nederlands zijn, ben jij ooit kaaskop genoemd? want mensen zeggen altijd ‘nou wij worden ook kaaskop genoemd!!!1’ als excuus voor discriminerende opmerkingen of grappen maar ik heb nog nooit iemand daadwerkelijk dat woord horen gebruiken (anders ook een dom excuus maar dat even terzijde)
- ja zo ben ik wel eens genoemd
- nee ik hoor dat ook nooit
- anders/nvt/ben niet nl
0 stemmers
Oh dat vinden “ze” niet jammer hoor, des te meer reden om ze om te draaien:
Even een random story aangeklikt op Instagram haha. Al zullen de sad beige interieurs er inderdaad wel onder lijden.
Sprayed edges of niet, ik heb de ruggen wel naar buiten toe gericht haha.
Wel eindeloos veel opmerkingen over mijn huid die blijkbaar dan weer té wit is, maar dat voel/ zie ik verder niet als discriminatie. Wel als onnodig want dat zie ik zelf ook wel
Ik woon vrij ver van de straat af maar ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen in zo’n situatie als die van jou.
Stel je zit gewoon rustig thuis en je weet zeker dat iemand een foto maakt van je raam, dus echt wat er binnen op de vensterbank staat etc. Wat zou je dan doen?
- Niks
- Ik weet het niet
- Ik zou naar buiten lopen en die persoon aanspreken
0 stemmers
Ik zou denken wtf doe jij hoe durf je, maar zou te schijterig zijn er iets van te zeggen dus duik uiteindelijk maar weg onder mn dekentje
Ja, maar door Belgen dus daar hoef je je niks van aan te trekken .
Poseren
Hoeveel dekentjes, plaids, hoe je het ook wil noemen heb jij op je bank liggen?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Meer dan 5
0 stemmers
Maar wel echt een stuk of 7 in de kast
Ik ook, en die gooi ik altijd over een vriend heen als die weer eens blijft slapen. Dan hoeft hij niet naar een logeerkamer boven en hoor ik zn gesnurk niet Omg echt een hel hoor een snurker.
Heb jij vrienden/familie waar je echt close mee bent die enorm snurken?
- Nee
- Ja helaas mn partner en daarom wil ik niet verder leven
- Ja 1
- Ja een paar maar dat is nog wel te doen
- Ja ikzelf
- Anders:
0 stemmers
Ik geef m altijd een por en dan stopt het weer even.
En gelukkig niet elke nacht, maar alleen als ie echt heul moe is. Dus ik wil nog wel even leven.
Ik ben zo’n slechte slaper, en altijd al geweest helaas, dat ik dit voor een nieuwe partner al een an absolute no go zou vinden.