Toch een T in skechers
jaaa dat dacht ik ook hahaha
Het kost toch echt ⏠10.000 om daar te komen ofzo, dan moet je wel echt heel graag willen
Heb je Eurovision op je kalender of in je agenda staan?
- Ja
- Nee
- Nee, want ik onthoud het
- Eurovision
- Ik boycot eurovision
0 stemmers
Je staat in de avond op een rustig tankstation en er komt een man aanrijden, die stapt uit zijn auto om te tanken en af te rekenen maar voordat hij gaat lopen roept hij âik ben geen bedreiging hoor, vader van twee meisjes, taylor swift fan en feminist! Is het goed als ik nu ga tanken en betalen?â
Wat zou je daarvan vinden?
- Goed
- Ik zou gerustgesteld zijn
- Zou juist averechts werken
- Raar
- Onnodig
- Ik zou hem geloven
- Ik zou hem niet geloven
- Ik zou antwoorden
- Ik zou het negeren
0 stemmers
gas geven
Nee âwant ik onthou het welâ
Tweede jaar op rij dat ik moet werken omdat ik vergeten ben vrij te vragen
Doet me aan deze tiktok denken en daardoor zou ik hem toch wel geloven hahaha (maar wel onnodig en raar)
https://www.tiktok.com/@mrpaullongley/video/7241053919978343707
Zou het wel heel grappig vinden als een man âmen are pigsâ als begroeting zegt.
Que???
Je mag toch gewoon zelf weten hoe je dit draagt, boeiend wat erbij staat
Haha hoezo blur je dat woord
Heb je een volle agenda? Als in elke dag wat gepland.
- Ja, ik heb een volle agenda.
- Nee, ik heb geen volle agenda.
- Tussenin, sommige dagen wat gepland, soms niet.
0 stemmers
Ik probeer de laatste tijd met verschillende mensen af te spreken, en het valt wel erg op dat veel mensen , al snel een volle agenda hebben.
Maak jij je drukker om kleine dingen dan anderen?
- Ik maak me minder druk om kleine dingen dan anderen
- Ik maak me drukker om kleine dingen dan anderen
0 stemmers
Neutraal kan even niet dus kies waar je het dichtst bij zit
mja als je fulltime werkt en je ook een paar keer per week wil sporten en wat leuke dingen wil doen/vrienden en familie wil zien zit je agenda al snel vol
Als ik tegen mensen zeg dat ik geen tijd heb is dat meestal: het is al druk en ik wil ook dagen voor mijzelf houden. Niet per se elke dag volgepland
Wat zeg jij meestal:
- Huiskamer
- Woonkamer
0 stemmers
In mijn eigen huis woonkamer, bij mijn ouders is het alleen âde kamerâ om de een of andere reden
Ja zeiden wij ook
Onze kamers boven hebben allemaal 1 muur in een bepaalde kleur dus die noemen we dan âde blauwe slaapkamerâ bijvoorbeeld
Bij mijn ouders noemden we de woonkamer âvoorâ, terwijl het technisch gezien de achterkant van het huis was.