Stel je persoonlijke vraag #49

De populaire meiden op mn middelbare school kwamen vroeger altijd met nat haar naar school dus dat was in mijn ogen echt cool haha. Helaas zit mijn haar voor geen meter als ik het niet fohn.

1 like

Ik was dus in de bijenkorf en had een outfit gepast, 1 van die items was de laatste en de vrouw naast mij wilde die maat ook passen/kopen. Maar ik waarschijnlijk ook, alleen ik vind het dus heel normaal in de bijenkorf om iets te passen en er dan nog mee rond te lopen en kijken bij andere merken en dan beslissen wat je koopt?

Die verkoopster kwam me namelijk achterna om te vragen of ik dat item ging kopen omdat iemand anders het ook wilde? Toen zei ik ‘waarschijnlijk wel maar ik wil nog even rondkijken’ vroeg ze ‘hoelang?’

Wie is in deze situatie raar?
  • Jij bent raar
  • Zij is raar

0 stemmers

1 like

Zolang ze niet komen in crocs, vind ik alles best

3 likes

Ik vind alles met blote tenen verschrikkelijk maar iedereen moet lekker zelf aan doen wat hij of zij leuk vind.

1 like

Ligt 100% aan het soort verjaardag, maar vind goede Birkenstocks trouwens vaak wel kunnen. Is voor mijn gevoel toch echt anders dan teenslippers!

1 like

Geloof jij in het bestaan van ‘goeie Birkenstocks’ ?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ja ik vind het wel leuk maar ik heb een goede band met m’n moeder en m’n schoonmoeder negeren we, we hoeven ook niks verplicht.
Maar ik pleit eigenlijk voor een vaste familiedag waarin je met je gezin afspreekt. Maar die krijg ik zelfs in m’n eigen gezin al niet van de grond :sweat_smile:. Hopelijk wel voordat m’n kind herinneringen op gaat bouwen.

3 likes

Gewoon onzin, maar niks verplicht gelukkig.

5 likes

Of frigo

3 likes

Op een bruiloft vind ik het geen gezicht. Ooit eens gezien bij daggasten en nee niks feestelijks aan die dingen daar is wel wat beters voor te kiezen.

1 like

Hahaha ik heb precies dit gehad in de Bijenkorf in Amsterdam. Die vrouw zat letterlijk over m’n been te wrijven terwijl ik een broek bij Sandro aan het passen was “wat een mooie stof hè!”. Heb hem lekker zelf gekocht maar ze bleef tot aan de kassa orbiten.

5 likes

Ik heb zo de kracht niet de laatste tijd om mensen terug te appen. Zou willen dat het echt even net als MSN was en ik volledig op offline kon gaan staan.

Zie jij wel eens op tegen het beantwoorden van appjes?

• Ja, ik snap je
  • Soms
  • Nee, geen last van

0 stemmers

4 likes

Je trommelvlies voelen trillen :

• Heb ik wel eens
  • Heb ik nooit

0 stemmers

Trillend ooglid

• Heb ik wel eens
  • Heb ik nooit

0 stemmers

Echt dat trommelvlies heb ik echt elk kwartaal wel eens. Verschrikkelijk

1 like

Dagelijks

1 like

Welke provider heb je voor tv/internet?

• Ziggo
  • KPN

0 stemmers

Wat vind je ervan?

• Kut
  • Fijn

0 stemmers

1 like

Odido :disguised_face:

Ben tevreden maar de naam is zo dom, irriteer me daar echt aan

14 likes

Wilde weer mn jaarlijkse opzeg toneelstuk doen voor korting maar na wat research is Ziggo nog de enige die internet via normale kabel aanbiedt? De rest is allemaal glasvezel en dat is niet doorgelegd in ons appartementencomplex :smiling_face_with_tear: dus nu werkt mn argument niet meer om te dreigen dat ik wegga.

2 likes

Haha ja wat heb je dan een ongelofelijk geweldig makkelijk haar. Gewoon het laten opdrogen. Was het maar zo’n feest :joy: ik vind het overigens nog steeds echt geen porum maar ik zou het zelf misschien ook doen als ik glad makkelijk haar had en niet pluizend krullend stroef stug droog haar had.

3 likes

Odido doet dat ook. Wij hebben ook geen glasvezel hier.

1 like

Een aantal maanden geleden van kpn naar ziggo gegaan. Kpn was kut, ziggo is veel beter tot nu toe.

1 like