Stel je persoonlijke vraag #49

Tuurlijk maar blijkbaar wilde dit laken niet schoon, dus dan betaal ik. Het verhaal van dikke boetes lijkt me onzin trouwens.

Pff idd zeg. Heb als puber ook een tijdje als kamermeisje gewerkt. En dat hotel was echt fancypancy maar hoe sommige mensen de kamer achterlieten holy shit. Dan kijk je echt niet op van bloed in een laken hoor.

Overigens is dit me vorig jaar zelf overkomen. Toen hebben we wel zelf de lakens er afgehaald en op de berg met gebruikte handdoeken alvast gelegd. Niet dat dat ook maar enig verschil maakte maar toch.

7 likes

Als het nu een bloedneus was, had je er dan anders tegenaan gekeken?

1 like

Ik had het de vraag ervoor gemeld bij de balie :sweat_smile:

Dat 26 procent een boete gaat betalen aan een hotel voor menstruatiebloed in een laken. Denk dat er geen hotel op de wereld is die die boetes uitdelen gelukkig :joy:

8 likes

Dan nog weten ze niet of het jouw laken is waar de vlek niet uit gaat als die enorme truck komt en de andere 500 gore lakens mee neemt.

Dat wassen ze echt niet apart in een emmertje. Zou betalen van een boete echt meewerken aan een stigma vinden.

9 likes

Haha ja precies dit, net alsof iemand van de balie dan de schoonmaak ook op gaat bellen van :mega: ALARM :mega:er is een bloedvlek in het laken :eyes:

Dat is toch voor zo’n baliemedewerker ook awkward haha ik zou dat echt niet willen weten

5 likes

Hahaha ja alsof die receptionist er ook maar iets mee gaat doen als je uitcheckt en dat meld. “OH WAT ERRAG” “Heeft u ook last van menstruatiekrampen gehad?” Jeetje :laughing:

1 like

Ik als voormalig kamermeisje kan dit bevesigen. Ik heb dingen gezien.

Misschien ook daarom zou ik het zelf wel uit gaan staan spoelen, net iets leuker om aan te treffen.

2 likes

Maar dit hoort toch bij het normale bedrijfsrisico van een hotel? Ze verdienen aan het ter beschikking stellen van een kamer met inboedel, en het risico is dus dat er een X iets beschadigd / vies raakt. En dat risico zit al verdisconteerd in de prijs.

8 likes

Dat meisje op TikTok beweerde dat ze €110 euro of dollar moest betalen. Het leek me ook heel sterk maar geen idee of het waar is of verzonnen :woman_shrugging:t2:

1 like

Ik ga nooit de luide schreeuw vergeten van een kamermeisje toen ze zag dat een gast zijn uitwerpselen op de muren van de kamer en badkamer had uitgesmeerd. We hebben die kamer twee weken niet kunnen verhuren, moest opnieuw geverfd en volledig uitgekuist worden.
Die kosten hebben we wel doorgerekend aan de gast, die persoon had iets met stront.

17 likes

Wow! Moest wel lachen om de toevoeging in je laatste zin.

4 likes

Alsof een hotel niet al honderden lakens heeft ook. En om 1 laken 110 dollar vragen ter vergoeding. Kun je die tiktok linken?

2 likes

Ja ik probeer hem straks nog even te zoeken als ik wat meer tijd heb maar ik kan hem even zo snel niet meer vinden.

Volgens mij kan je niet een soort van geschiedenis terugvinden toch op TikTok?

1 like

Ligt eraan of je het geliked hebt. Dan kan je naar je profiel gaan en op dat hartje klikken. Dan zie je al je gelikte berichten.

1 like

Nee helaas, niet geliked of opgeslagen

1 like

Nou ja het levert wel aandacht op natuurlijk. 110 dollar lijkt me overdreven

En verder, ik ben een braafnek, als ik 15 euro gerekend krijg voor een laken zeg ik ok is goed, dat zoiets ook daadwerkelijk zou gebeuren kan ik me niet voorstellen maar dat was in eerste instantie de vraag niet

1 like

Als ik heb gewerkt heb ik niet zin om 's avonds met vrienden af te spreken (behalve op vrijdagavond). Dus mijn agenda is niet supervol, maar heb ook niet super veel tijd om af te spreken. :woman_shrugging:

2 likes

Hoe noemen jullie de afwasmachine? Mijn ouders zeggen altijd dé machine. Zelf zeg ik meestal vaatwasser.

• Vaatwasser
  • Afwasmachine
  • De machine

0 stemmers

2 likes