Ik zou het met liefde doen hoor, maar ik zie mezelf al weer zitten met zo’n log beest, halve workout😂
Ik ben dus wel eens omgedraaid en gestopt omdat ik een schaap op zijn rug zag rollen en toen rolde hij zelf weer om voor ik erbij was
Maar ik zou het nog steeds doen als ik weer een schaap op zijn rug zou zien
Scheld jij wel eens met kk?
- Ja, vaak
- Ja, heel soms
- Nee, nooit
- Kk?
0 stemmers
Ik doe mijn schoenen bijna altijd uit, eigenlijk alleen maar omdat ik psoriasis aan mijn voeten heb en schoenen het door de warmte alleen maar erger maakt. Ik zit wel alleen, anders zou ik het ook niet doen, en als ik van m’n plek ga doe ik ze altijd aan. Ik heb ook collega’s die de hele dag op pantoffels lipen (ja echt), dat gaat me dan weer veel te ver.
@Blablabla is echt zwaar, 1 keer moeten doen bij de dierenambulance, zelfs met 2 man kregen we hem niet overeind.
Nee ik zoek het meer in de tering en de kolere.
Als ik echt héél gefrustreerd en wanhopig ben komt het soms ineens uit mn tenen zetten, maar dat is denk ik twee keer per jaar als alles fout gaat en ik ongesteld ben en dan ook nog mn teen stoot ofzo.
Vind tyfus ook wel lekker klinken
Ik heb ooit met vrienden een schaap weer rechtop gezet maar dat ging beslist niet zo als op dit plaatje Was inderdaad best wel zwaar en het schaap werkte ook niet mee en had zichzelf ondergeplast van de stress. Toen het schaap weer rechtop stond kwam de boer ook aangelopen omdat er mensen in zijn weiland liepen, dus ik hoop dat die het schaap daarna in de gaten heeft gehouden.
Hoe meer ik er over lees des te minder ik het snap …
Voelt een beetje alsof God bij de uitvinding van het schaap in een “sims-zwembad-zonder-trappetje”-vibe zat
Zo snap ik reuzenpanda’s niet. Waarom een dier maken wat maar 1 plantensoort kan eten, daar kilo’s van nodig is, en ook nog eens een slechte vertering heeft. Wel enorm schattig verder!
Steeds meer!
Als ik naar werk fiets dan staat er bij CS altijd een man iedereen heel vrolijk te begroeten en dat doet echt wat met mijn humeur. Hij was er laatst een tijdje niet en ik miste hem haha. Ik had die positiviteit en vriendelijkheid nodig in de ochtend!!
En nu ik met een hond buitenloop heb ik sowieso veel meer aanspraak en ik word er een vrolijker mens van.
Dat vind ik ook echt leuk aan de dagen waarop ik de oppashond heb. Je moet naar buiten is al een plus maar dat je tijdens je rondje bos/park/uitlaatstrook ook een praatje hebt met anderen vind ik zo gezellig.
Pas in de mondkapjestijd merkte ik wow ben echt een aardig persoon want ik doe dat onbewust supervaak???
Vandaag wordt m’n nieuwe keuken bezorgd. M’n verhuurder heeft extra betaald zodat ze alles ook naar boven sjouwen (drie steile, krappe trappen op). Heb altijd medelijden met mensen die hier komen bezorgen. En het wordt natuurlijk uitgerekend vandaag ook nog eens 27 graden.
Wat doen jullie terwijl ze sjouwen? Voel me er altijd ongemakkelijk bij
- Ik til hier en daar een doosje mee
- Ik sta erbij en zeg waar ze alles mogen neerzetten
- Ik ga op de bank liggen
- Ik verstop me in een andere kamer
- Ik zet koffie/zorg voor drinken
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Helpen en koffie. Er is misschien extra betaald om de boel boven te krijgen maar de jongens die zware het werk moeten doen zien daar geen enkele rooie rotcent van.
Zou me er niet schuldig over voelen. De mensen die dit soort dingen sjouwen zijn daarop getraind, je loopt alleen maar in de weg. Koop een doos ijsjes, bied ze drinken aan.
En ik haal eigenlijk altijd wel wat lekkers dan in huis - bij dat soort grote klussen.
Ik vraag ‘kan ik helpen’ en hoop dat het antwoord nee is, want dat is eigenlijk altijd zo.
En ik zorg voor ijsjes en drinken. Maar die mensen zijn vaak ook wel wat gewend, zo bloedheet is 27 graden nou ook weer niet.
Ja, hoewel ik het de laatste tijd meer gooi op kangaroe, en dat bekt ook wel lekker. Klinkt iig beter dan kkhoer
Ik loop een beetje ongemakkelijk heen en weer door m’n huis of ga aan de eettafel zitten met een laptop en doe net alsof ik aan het werk ben maar eigenlijk zit ik gewoon te forummen ofzo.