Ik ben een keer mijn nachtbitje vergeten. Die moet ik elke avond dragen anders gaan mijn tanden verschuiven. Ze hebben hem nooit meer teruggevonden & ik moest weer opnieuw beugelen ernaš„²
Je ziet op insta dat een halfnaakte influ over je omaās graf gedrapeerd ligt
- Zou ik echt heel irritant vinden
- Boeit mij nul
- Ik mocht mijn oma toch niet
- Zou me boos maken
- Vind ik wel grappig
0 stemmers
Easy hoe is dit een vraag
Drake is echt de BijBonnie onder de rappers, zo fucking cringe.
Je stuurt tijdens fb stalken per ongeluk een vriendschapsverzoek op fb naar je buurjongen waarmee je iets hebt gehad maar met ruzie uit elkaar bent gegaan. wat doe je?
- Niks, laten staan
- Intrekken
- Berichtje sturen
- Hem blokkeren
- Mijn hele fb account verwijderen
0 stemmers
Mijn vriendin had dit dus en heeft gewoon haar hele account verwijderd uit shock HAHA
Oh shit joh; ik had alleen euphoria en die twee van Drake gehoord.
Maar neem aan dat dit mn antwoord niet veranderd
Zat echt een week te wachten op euphoria ofzo en nu is er binnen een nacht een nieuwe Drake response en weer eentje van kendrick erop, hoe snel gaat dit ineens.
Ga ze allebei luisteren nu š«”
Ik moest wel lachen toen Drake zei āyou rap like youāre freeing slavesā ![]()
Drake is de personificatie van de light skin biracial man. Kan op een cultuur teren die hem het meest vooruit helpt.
En soms ook culturen waar hij helemaal niks mee te maken heeft, zoals toen ie ineens Jamaicaans ging doen.
Of de zwarte Britse man met zān āinnit?ā in zijn liedjes met Giggs. De cringe ![]()
Ik moet altijd hieraan denken als het over Drake gaat hahah
Als de spiegel in de badkamer beslagen is dan
- Veeg ik de bovenste helft
- Veeg ik de onderste helft
0 stemmers
Doe ik de verwarming van de spiegel aan.
Ik sliep als kind altijd met een soort hydrofiele doek die heel zacht was. Dat was mn knuffel zeg maar. Als ik op vakantie was gebeurde het regelmatig dat ik ām dan in bed liet liggen en de kamermeisjes dachten dat het bij het vieze beddengoed hoorde. Mn moeder heeft echt wel een aantal keer met de kamermeisjes die karren weer leeggehaald om mn doek terug te vinden
Altijd wel weer teruggevonden, maar echt gedoe. En dom van mij natuurlijk.
Hier ben ik veel te neurotisch voor, ik check alles zo 4-5 keer
Wij gaan donderdag op vakantie naar familie in Zweden, ik heb nu de kadoās al ingepakt, en alle kleren zijn al gewassen zodat ze zeker schoon zijn⦠voor een vakantie van 5 dagen. Alsof mān wereld vergaat, lol.
In de bovenste helft kan ik mezelf toch niet zien
Ik ben 2 weken terug in een hotel mijn lievelingsshirt kwijtgeraakt omdat de schoonmaaksters waarschijnlijk mijn witte shirt met het beddengoed hebben verward en meegenomen. Hopelijk hoor ik er nog iets van maar ik snap de verwarring wel, haha.
Heb jij een docent gehad die geobsedeerd was door Amerika?
- Ja op de basisschool
- Ja op de middelbare school
- Ja anders
- Nee
0 stemmers
Zo ja, was het een man?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee, de geschiedenisdocenten bij mij hadden een obsessie met de vroege middeleeuwen of het Romeinse rijk
Niet iedereen is zo fancy oke ![]()
@LaPetiteRobeNoire telt geobsedeerd door Native Americans ook mee?
Ja een Engels leraar die geobsedeerd was door Amerikaanse malls en hoe goedkoop de Levis daar waren.