Stel je persoonlijke vraag #49

Voornaam Victor

2 likes

Ik ruim de vaatwasser uit, maar ik zet de afwas in de machine

4 likes

Omg thanks!

Ik wil de TikTok zelf liever niet delen omdat je dan mijn gebruikersnaam ook ziet. Maar het is een TikTok van @viktoriakjartans

1 like

Deze denk ik he? (Ben niet ingelogd op m’n computer dus dan is er ook geen gebruikersnaam om te delen)
https://www.tiktok.com/@viktoriakjartans/video/7353968001957334304

2 likes

Yes

3 likes

ik snap het sowieso niet want bloed krijg je overal toch super makkelijk uit? ik had een keer een shirt dat helemaal onder de bloedvlekken zat en dat is gewoon schoon geworden door een emmer met koud water

edit was door een piercing die door een ader was gegaan ben niet oj simpson ofzo

21 likes

Ik vind het zo stom van TikTok dat je een gebruikersnaam ziet als je iets deelt, doe gewoon lekker anoniem

4 likes

Ik weet niet meer hoe sorry maar iemand gaf hier ooit de tip dat je dat kunt uitzetten bij je instellingen. En dat heb ik toen gedaan. Zal even kijken of ik het nog kan vinden.

Edit: die TikTok geloof ik niet hoor. Gewoon voor de likes.

Ja precies, tenzij het een mini hotel was hebben zij wrs gewoon een industriële laken/handdoek leverancier die ene paar keer per week de lakens komt vervangen.

Anders hadden we in het hotel waar ik werkte wel iedereen die ging slapen met make-up op een boete kunnen geven (sowieso eigenlijk wel een goed idee).

heb jij wel eens een vriendschap beĂ«indigd vanwege politieke meningen? hoeft niet per se ‘ik maak de vriendschap uit’ te zijn, doodbloeden mag ook, maar dus wel bewust om die reden

• ja dat heb ik bij 1 iemand gedaan
  • ja dat heb ik bij meerdere mensen gedaan
  • nee heb ik nooit gedaan maar zou ik gerust doen
  • nee heb ik nooit gedaan en zou ik ook nooit doen
  • anders

0 stemmers

2 likes

Voornamelijk in mn oude vriendengroepen zijn de mensen met wie ik nog contact heb de mensen met wie ik politiek aardig op een lijn zit, dus mss onderbewust wel :sweat_smile:

2 likes

Nou ja, ligt aan wat voor verschil in mening, maar over het algemeen zou ik niet zo snel daarom een vriendschap verbreken

5 likes

Dit ja. Als het echt om hele heftige dingen gaat zou ik het wel doen maar eigenlijk kan ik het me niet voorstellen. Ik vind het ook niet bevorderlijk als mensen zich alleen maar omgeven met exact gelijkgestemden.

Again, er zijn grenzen natuurlijk. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik ĂŒberhaupt al een vriendschap zou hebben om te verbreken met iemand die echt een soort anti-lgb-nazi-figuur is ofzo.

3 likes

en @Vaiana nou bij mij was het in 1 geval een vriendschap die er al was sinds ik 12 was, en op die leeftijd was ik helemaal niet met politiek bezig. maar op een gegeven moment verandert dat en soms krijg je dan gewoon uiteenlopende meningen, denk ik. en toen ik ouder werd zag ik die vriendin niet zo vaak dus haar politieke mening kwam ook eigenlijk nooit ter sprake. toen ik vertelde dat ik naar een BLM-protest was geweest kwam ik erachter dat ze daar echt zo’n ‘ja ik weet het allemaal niet hoor alles wordt wel racisme genoemd tegenwoordig’ mening over had. en toen heb ik wel verteld hoe ik het zag maar ik dacht ook een beetje van, als je het nu nog niet probeert te begrijpen dan is het misschien ook een beetje een verloren zaak

misschien dat mensen in die tijd (rondom alle BLM-protesten) wat meer hun mening lieten horen want toen heb ik wel meer mensen dingen horen zeggen die ik niet van ze verwachtte eigenlijk.

9 likes

Ja ohja, hier had ik helemaal niet bij stilgestaan inderdaad, zulke lange vriendschappen. Daar heb ik er zelf niet zoveel van, die ik echt vanaf de basisschool al ken ofzo.

1 like

Je partner wil alleen maar seks met als doel kinderen; jij?

• Vind ik niet erg
  • Vind ik wel erg

0 stemmers

1 like

Hier ben ik het tot op zekere hoogte mee eens, ik vind echt niet dat mijn vrienden over alles hetzelfde moeten denken als ik, maar als een vriend(in) van mij openlijk extreem rechts/homofoob/racistisch zou zijn zou ik de vriendschap toch echt opzeggen of op een flink lager pitje zetten. Heb dit helaas met een vriendin meegemaakt die ineens allerlei TERF-nonsens begon te spuien, die zag ik minstens 1x per maand en sprak ik meerdere malen per week, maar nu nog maar 1x per half jaar ofzo.

6 likes

ja mee eens, er is echt wel ruimte voor wat verschillende meningen maar diehard anti-abortus of pro zwarte piet ofzo zoals hierboven is genoemd heb ik echt geen zin in. ik vind mensenrechten niet respecteren of racisme bijvoorbeeld ook wel iets groter dan ‘gewoon’ een meningsverschil.

9 likes

Je schoenen uittrekken op kantoor

• Nee dankje
  • Doe ik niet, maar kan prima
  • Doe ik ook

0 stemmers

Sorry maar blijf dit zo raar vinden, je bent niet thuis? Al had ik een docent die altijd op pantoffels liep, dat was dan wel weer grappig.

Ik zeg wel nee, maar ik ben ook weer niet zo extreem principieel. Ik app nog regelmatig met mijn oude buurvrouw die zichzelf voorstelde als “een beetje wappie” en de omgekeerde nl-vlag in de woonkamer had staan. Zie sommige van mijn zwaar christelijke basisschoolvriendinnen nog. Kan in mijn werk best goed overweg met veel mensen die allerlei belachelijke ideeen over gender en seksualiteit aanhangen, maar ik weet tegelijkertijd niet of ik het echt vriendschappen zou noemen. Zijn wel allemaal mensen bij wie ik nooit helemaal mezelf laat zien.

6 likes