Stel je persoonlijke vraag #49

Ja ik vind dit dus echt niet zo raar als je gewoon aan je bureau zit en geen schoenen aan hebt

Het is nu al heel benauwd bij ons op kantoor en mijn voeten zetten heel snel op met warm weer en ik zou soms ook wel m’n schoenen uit willen doen (maar doe het nooit of zelden)

:rofl: jaa foutje

1 like

Dumpeeeen

3 likes

Ik had op de basisschool een juf die op blote voeten liep haha. Ik zou dat zelf soms ook wel willen als het warm is maar ik hou echt heel erg niet van voeten, ik vind open sandalen enzo vaak al brrr

2 likes

En denk je dat er een verband is tussen dat en je schoenen uittrekken op kantoor? :crazy_face:

1 like

Volgens mij heb ik dit hier al weleens verteld, maar tijdens onze huwelijksnacht (bruidssuite, champagne, rozenblaadjes blabla) bleek ik ineens ongesteld te zijn en toen durfde ik het de volgende dag niet netjes even te zeggen omdat ik bang was dat ze dachten dat ik ontmaagd zou zijn ofzo😂

28 likes
Een schaap op de rug
  • Ik stop de auto/fiets/benenwagen en zet m recht op
  • Wat lief, die slaapt vast
  • Eh, maakt het uit?

0 stemmers

Samenvatting

Na een tijdje googlen snap ik nogsteeds deze fout van moeder natuur niet? Is toch super onlogisch dat juist drachtige schapen snel op hun rug rollen en dan dood gaan. En dat ze zonder menselijke hulp dood gaan? Ze kunnen dus ook elkaar niet helpen / redden :sweat_smile:

5 likes

En dan moet het geloof ik ook nog een op een speciale manier toch? Eerst op de kont en dan flop! Dus niet naar hun zij.

4 likes

Ja precies.

2 likes

Ik zou het met liefde doen hoor, maar ik zie mezelf al weer zitten met zo’n log beest, halve workout😂

12 likes

Ik ben dus wel eens omgedraaid en gestopt omdat ik een schaap op zijn rug zag rollen en toen rolde hij zelf weer om voor ik erbij was :sweat_smile:
Maar ik zou het nog steeds doen als ik weer een schaap op zijn rug zou zien

10 likes

Scheld jij wel eens met kk?

• Ja, vaak
  • Ja, heel soms
  • Nee, nooit
  • Kk?

0 stemmers

3 likes

Ik doe mijn schoenen bijna altijd uit, eigenlijk alleen maar omdat ik psoriasis aan mijn voeten heb en schoenen het door de warmte alleen maar erger maakt. Ik zit wel alleen, anders zou ik het ook niet doen, en als ik van m’n plek ga doe ik ze altijd aan. Ik heb ook collega’s die de hele dag op pantoffels lipen (ja echt), dat gaat me dan weer veel te ver.

@Blablabla is echt zwaar, 1 keer moeten doen bij de dierenambulance, zelfs met 2 man kregen we hem niet overeind.

2 likes

Nee ik zoek het meer in de tering en de kolere.

27 likes

Als ik echt héél gefrustreerd en wanhopig ben komt het soms ineens uit mn tenen zetten, maar dat is denk ik twee keer per jaar als alles fout gaat en ik ongesteld ben en dan ook nog mn teen stoot ofzo.

11 likes

Vind tyfus ook wel lekker klinken

11 likes

Ik heb ooit met vrienden een schaap weer rechtop gezet maar dat ging beslist niet zo als op dit plaatje :flushed: Was inderdaad best wel zwaar en het schaap werkte ook niet mee en had zichzelf ondergeplast van de stress. Toen het schaap weer rechtop stond kwam de boer ook aangelopen omdat er mensen in zijn weiland liepen, dus ik hoop dat die het schaap daarna in de gaten heeft gehouden.

1 like

Hoe meer ik er over lees des te minder ik het snap :rofl:
Voelt een beetje alsof God bij de uitvinding van het schaap in een “sims-zwembad-zonder-trappetje”-vibe zat

12 likes

Zo snap ik reuzenpanda’s niet. Waarom een dier maken wat maar 1 plantensoort kan eten, daar kilo’s van nodig is, en ook nog eens een slechte vertering heeft. Wel enorm schattig verder!

6 likes

Steeds meer!
Als ik naar werk fiets dan staat er bij CS altijd een man iedereen heel vrolijk te begroeten en dat doet echt wat met mijn humeur. Hij was er laatst een tijdje niet en ik miste hem haha. Ik had die positiviteit en vriendelijkheid nodig in de ochtend!!
En nu ik met een hond buitenloop heb ik sowieso veel meer aanspraak en ik word er een vrolijker mens van.

7 likes