Stel je persoonlijke vraag #49

Dat vind ik ook echt leuk aan de dagen waarop ik de oppashond heb. Je moet naar buiten is al een plus maar dat je tijdens je rondje bos/park/uitlaatstrook ook een praatje hebt met anderen vind ik zo gezellig.

4 likes

Pas in de mondkapjestijd merkte ik wow ben echt een aardig persoon want ik doe dat onbewust supervaak???

2 likes

Vandaag wordt m’n nieuwe keuken bezorgd. M’n verhuurder heeft extra betaald zodat ze alles ook naar boven sjouwen (drie steile, krappe trappen op). Heb altijd medelijden met mensen die hier komen bezorgen. En het wordt natuurlijk uitgerekend vandaag ook nog eens 27 graden.

Wat doen jullie terwijl ze sjouwen? Voel me er altijd ongemakkelijk bij

• Ik til hier en daar een doosje mee
  • Ik sta erbij en zeg waar ze alles mogen neerzetten
  • Ik ga op de bank liggen
  • Ik verstop me in een andere kamer
  • Ik zet koffie/zorg voor drinken
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Helpen en koffie. Er is misschien extra betaald om de boel boven te krijgen maar de jongens die zware het werk moeten doen zien daar geen enkele rooie rotcent van.

3 likes

Zou me er niet schuldig over voelen. De mensen die dit soort dingen sjouwen zijn daarop getraind, je loopt alleen maar in de weg. Koop een doos ijsjes, bied ze drinken aan.

26 likes

En ik haal eigenlijk altijd wel wat lekkers dan in huis - bij dat soort grote klussen.

3 likes

Ik vraag ā€˜kan ik helpen’ en hoop dat het antwoord nee is, want dat is eigenlijk altijd zo.

En ik zorg voor ijsjes en drinken. Maar die mensen zijn vaak ook wel wat gewend, zo bloedheet is 27 graden nou ook weer niet.

4 likes

Ja, hoewel ik het de laatste tijd meer gooi op kangaroe, en dat bekt ook wel lekker. Klinkt iig beter dan kkhoer

1 like

Ik loop een beetje ongemakkelijk heen en weer door m’n huis of ga aan de eettafel zitten met een laptop en doe net alsof ik aan het werk ben maar eigenlijk zit ik gewoon te forummen ofzo.

12 likes

Stel je hebt een kaartje over voor een voorstelling voor komende vrijdagavond. Hoe hoog acht je de kans dat je nog iemand kan vinden die met je mee wil en kan?

• Ja, dat lukt altijd wel!
  • Mwoah, met een beetje mazzel
  • Nee, waarschijnlijk niet

0 stemmers

1 like

Bijna niks klinkt beter dan kkhoer

14 likes

Gebruik jij kanker vaker voor iets positiefs zoals kkleuk of voor iets negatief zoals kkhoer?

• Positief
  • Negatief
  • Allebei even graag
  • Ik gebruik dit woord sowieso nooit in deze context

0 stemmers

Draag je liever lichte tinten of donkere tinten?

• Licht
  • Donker

0 stemmers

Zet je weleens je zonnebril op je hoofd?

• Nee vind dat zo lelijk
  • Gewoon nee
  • Ja doe ik

0 stemmers

2 likes

Die zonnebril gaat dan vastzitten in mijn haar

12 likes

Ik heb laatst 144 gebeld vanaf de snelweg. Reden langs een weiland en zag ineens een schaap op zijn rug liggen. Ze gingen er politie op af sturen, hopelijk heeft het schaapje het gered :grimacing:

6 likes

Ligt wel heel erg aan waar het kaartje voor is, ik heb sneller iemand gevonden voor cabaret dan voor toneel

2 likes

Lig jij tijdens thuiswerkdagen ook wel eens een uur op de bank te scrollen

• Ja daar zijn thuiswerkdagen voor
  • Ja maar ik werk dan langer door
  • Ja en ik compenseer die tijd niet
  • Ja maar ik voel me daar wel schuldig over
  • Ik denk dat mijn collega’s dit doen
  • Ik denk dat mijn collega’s dit niet doen
  • Ik doe dit nooit
  • Ik werk nooit thuis / nvt

0 stemmers

2 likes

Onhandig en dan gaan die pootjes buigen

1 like

Ik doe het wel gewoon op het werk zelf, ga ik op kantoor ff zitten chillen en als een collega komt doe ik alsof ik kei hard aan het werk ben

6 likes

Als mn werk maar op tijd af is werk ik verder gewoon in mn eigen tempo.

4 likes

Vind jij dat je op 4 mei moet kunnen demonstreren?

• Nee doe dat op een andere dag
  • Ja sure
  • Alleen in bijzondere gevallen, zoals:

0 stemmers

7 likes