Ah ja naar idd. Mensen vergeten gewoon regelmatig wel wat in een hotel. Maar het is echt niet professioneel en dan zou ik al direct klaar zijn met zo’n hotel als dat voorbeeld van jouw moeder hoor. Alsof het ineens spoorloos is. Sure…
- Ja
- Nee
- Misschien een beetje
- Door de damschreeuwer is dat erger geworden
- Door de damschreeuwer pas
- Door de huidige ontwikkelingen in de maatschappij
- Ik doe niet mee aan dodenherdenking
- Anders
0 stemmers
Ik heb mijn splinternieuwe YSL tas van 3000 euro laten liggen in zo’n photobooth in Centro, Duitsland. We gingen voor de lol een pasfoto maken en toen heb ik ‘m even op de grond neergezet. Thuis kwam ik er pas achter. Meteen gebeld en er was gewoon net iemand geweest die de tas bij de klantenservice had achtergelaten. Helaas had ik geen gegevens van de held, maar wat een lucky mf was ik die dag! Faith in humanity restored.
Femke Halsema’s stem:
- AFGRIJSELIJK
- Neutraal
0 stemmers
Ja maar alleen omdat ik bang ben voor een valse noot bij het taptoe
Mijn aardrijkskundeleraar maar dan niet positief. Elke keer als Amerika ergens in de stof ter sprake kwam moest hij steeds zeggen dat het het rijkste derdewereldland ter wereld was.
Wel waar
Oh dat accent kan ik echt niet uitstaan, echt zo’n hete aardappel in dr keel
Ja ik snap het niet, ze is opgegroeid in Enschede ![]()
Iemand die een joint draait in de bus
- Vind ik niet kunnen
- Vind ik prima
- Vind ik helemaal niets van
0 stemmers
Hoeft niet per se een joint te zijn. Als je in de bus shag draait, vind ik dat ook apart
Vast logopedie gehad die meid. Hoor toch liever een Twents accentje dan dit ![]()
K heb een keer een in de bus gezeten met een meid die een volledige pot shag met zo’n sigarettenmachientje dat je handmatig bedient in tientallen prachtige sigaretten sloeg.
Mijn volledige respect 🫡
Ja ik zat net dus in de bus met iemand die een joint aan het draaien was en dacht ook ‘wow, knap dat je dit kunt’ in een hobbelende bus die alle kanten op gaat
Ken je dit nummer Kevin Lyttle - Turn Me On?
- Yessssss turn me on
- Nee
- Misschien
0 stemmers
- Temperature > Turn Me On
- Turn Me On > Temperature
- Yeah!
0 stemmers
Tankini?
- Beter dan een badpak
- gelijk aan een badpak
- Slechter dan een badpak
- Beter dan een bikini
- gelijk aan een bikini
- Slechter dan een bikini
- nmsvpe
- Wat???
0 stemmers
Bij de naam Pogacar…
- Dacht ik eerst aan een bedrijf dat iets deed met auto’s (bijv. verhuur)
- Dacht ik direct aan een wielrenner
- Dacht ik eerder aan een sponsor
- Ik ken die hele man niet
- Anders
0 stemmers
Hachee???
- Yay
- Hatsjikidee weg ermee in de plee
- Gewoon nee
- Wel oké
- ???
0 stemmers
Hachee de knetter.
Dad joke van mijn vriend ![]()
Ja die tankini’s, los van wat ik er van denk… Het valt wel heel erg op omdat het zo afwijkend is en dat is volgens mij wat de dragers niet willen?
Ik wil vooral niet dat mijn blote buik zichtbaar is en wel fatsoenlijk kunnen plassen.
Dat mijn lichaam afwijkt van de norm kunnen ze ook zo wel zien.
Huh zoveel stemmen op niet kunnen, wat is hier zo erg aan dan?