Ik heb wel eens een schildpad die op z’n rug lag omgedraaid! Was echt heel zwaar en lastig
Meer ironisch
I know, zeker een goeie 80% van de reden dat ik de damherdenking kijk is het moment dat de muziek zo ineens ~Aziatisch wordt als ze de mensen in Indonesië herdenken.
Echt een banger
Op vakantie gedaan ofzo? Want ik denk niet dat je zo snel een schildpad hier in de wilde natuur vind
Waar ik opgegroeid ben zaten er schildpadden in de sloot, gewoon midden in een woonwijk haha.
Ja! Soms slaap ik zelfs. Daarom werk ik liever niet thuis, het trekt echt alle energie uit mn systeem haha.
Ja, op Hawaii! (Kauai om precies te zijn)
Username checks out
Wat was er nog maar met dat filmpje van een paar jaar terug “Hij was gedeporteerd naar de dood… (maak de zin af)”
edit: Ahh heb het gevonden dankzij Tiktok. Tot zover mijn (niet nuttige) bijdrage.
Yes, het is “was kan je buiten laten drogen” weer echt zooooo chill en fijn
Hang jij je was buiten? Als het kan
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Zo fijn dat de was die ik vanochtend gedraaid en opgehangen heb alweer droog is
Ik houd echt zo van die geur! Woon pas twee jaar ergens waar dat kan, ging echt een wereld voor me open!
Tegen welke taak kijk je altijd het meeste op?
- Boodschappen doen
- Stofzuigen
- Vaatwasser uit en inruimen
- Koken
- Wassen
- Badkamer/wc schoonmaken
- Beddengoed verschonen
0 stemmers
Afwassen
Dweilen
Dan maar de vaatwasser. Stofzuigen, koken, de badkamer en boodschappen doe ik zelden tot nooit. Dat doet mijn vriend. Sorry, ik ben een prinses
Boodschappen stipt op 1!
Bij al die andere taken hoef ik niet na te denken, bij taken zoals boodschappen doen wel
Ik vind alles kut aan het huishouden, vooral dat het nooit klaar is. En aangezien ik een hoarder ben die eigenlijk een minimalist wil zijn erger ik me vooral aan opruimen van zooi waar ik niet weet waar ik het moet laten. Tel daar een dino- en LEGO obsessede kleuter en een man die ook niet tot de meest opruimerige soort behoort bij
Koken vind ik wel leuk, maar krijg altijd stress van bedenken wat te eten.
Ik twijfelde met stemmen tussen de was en de badkamer. Toch die laatste gekozen want duurt lang. De was doet mijn vriend gelukkig meestal, vooral ophangen haat ik heel erg.
De tuin is hier altijd vol katten en voor de hooikoorts is het ook geen aanrader
Heb jij last van hooikoorts?:
- Ja, heel erg
- Ja, maar slechts een beetje
- Nee, op dit moment niet
- Nee, ben er net van af
- Ik ben een perfect mens en ik heb nooit last gehad van hooikoorts
0 stemmers