Stel je persoonlijke vraag #49

Heeeeerlijk voor de geur, maar drama voor de zachtheid van handdoeken enzo. Die doe ik dus veel liever in de droger.

1 like

Denk dat mijn allergoloog heel hard zou lachen als ik zou zeggen dat ik een perfect mens ben in deze context maar hooikoorts heb ik in elk geval niet!

2 likes

Op het vlak van hooikoorts, ben je een perfect mens 🄹

2 likes

Mis ik iets aan geen threads hebben?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee ik heb het ook niet

0 stemmers

En aan tiktok?

• Ja je mist veel
  • Nee
  • Geen idee heb het ook niet

0 stemmers

En YouTube premium?

• Niemand ter wereld heeft YouTube premium

0 stemmers

2 likes

Youtube Premium heb ik dan weer wel :sweat_smile:

3 likes

Op TikTok gaat nu een stel viraal dat seks lijkt te hebben onder een fleecedeken midden in Battery Park in New York, terwijl het er vol zit met mensen.

9 likes

Haha ja YouTube is echt zo tyfus kut nu onbetaald.

Zoeken levert gewoon vaak niet meer op wat je zoekt maar ip daarvan krijg je dan allerlei ā€˜gerelateerde’ dingen en het maakt me echt boos haha. Ik zit echt veel meer op YouTube dan op Netflix/Prime/hbo dus ik snap niet waarom ik WEIGER premium te nemen, maar ik vind gewoon dat YouTube gratis hoort.

4 likes

En daarom heb je gestemd op je mist veel?

5 likes

Als in je mist veel viral dingen als je niet op TikTok zit

2 likes

Het allerirrirantste vond ik die random reclames het liefst middenin een zin van iemand, en dan lekker hard ook

En je kunt dingen downloaden en dan onderweg kijken zonder dat je data gebruikt dat vind ik een fijne functie

2 likes

Ik heb YouTube premium aangezet voor mijn moeder en ze is groot fan. Zelf ben ik er nog te gierig voor. Het is ook nog eens best veel per maand, maar die reclames zijn echt niet te doen meer.

3 likes

Ja ik zit nu ff te kijken want het kan eventueel ook spotify vervangen… en dat is ook €15 pm ofzo dus scheelt amper.

Misschien moet ik het gewoon doen

1 like

Trouwens wel echt via de website afsluiten en niet via de app, want je betaalt anders echt 3/4 euro meer per maand omdat ze dat moeten afdragen aan Apple.

(Via YouTube is het nl 11,99 en via je iPhone 15 nog wat). Scheelt best.)

5 likes

Ik denk dat ik in theorie het echt wel fysiek nog zou moeten kunnen maar heb als kind toen een keer mijn enkel dubbel geklapt tegen de muur en sindsdien durf ik het niet meer. Ik ben gewoon een angsthaas. Zelfde met saltos, kastspringen en zo. Knie helemaal verpest een keer en sindsdien durf ik het niet meer.

1 like

Ik raak in een paniek als ik m’n hoofd klaarleg voor een koprol. Heb het een paar jaar terug echt geprobeerd maar ik kan het gewoon niet meer.
Maargoed ik vind trampoline springen ook eng, heb nog nooit een koprol onder water gekund (of een salto vd duikplank) en een handstand of radslag is ook nog nooit gelukt.

Hebben jullie ook zwakkere polsen nu je ouder wordt?

• Ja
  • Nee
  • Altijd al gehad

0 stemmers

3 likes

Gewoon rustig aan het bijlezen. Had best drukke dagen. Dus ook niet in de gaten gehad dat ik het forum bijna al die tijd dus had genegeerd blijkbaar. Let ook nooit op wat er staat qua datum maar reageer gewoon

5 likes

Ja ik wilde het toen al zeggen maar was toen ziek en nu zag ik een reactie en dacht ik agh er zit altijd wel iemand op mijn ervaring te wachten.

9 likes

Ik heb het ook, ik vind het het waard. Ik kijk ook veel meer youtube dan netflix of videoland

1 like

@Zemraluani Gebruik je yt alleen op je telefoon of ook via je desktop? Want daar kun je vooralsnog filmpjes zonder reclame afspelen wanneer je ze als ā€˜embedded’ bekijkt (wat onder Share staat).

5 likes

Ik gebruik gewoon een adblocker, werkt dat niet bij jullie of riskeer ik nu een gevangenisstraf ofzo?

4 likes