Ik houd echt zo van die geur! Woon pas twee jaar ergens waar dat kan, ging echt een wereld voor me open!
Tegen welke taak kijk je altijd het meeste op?
- Boodschappen doen
- Stofzuigen
- Vaatwasser uit en inruimen
- Koken
- Wassen
- Badkamer/wc schoonmaken
- Beddengoed verschonen
0 stemmers
Afwassen
Dweilen
Dan maar de vaatwasser. Stofzuigen, koken, de badkamer en boodschappen doe ik zelden tot nooit. Dat doet mijn vriend. Sorry, ik ben een prinses
Boodschappen stipt op 1!
Bij al die andere taken hoef ik niet na te denken, bij taken zoals boodschappen doen wel
Ik vind alles kut aan het huishouden, vooral dat het nooit klaar is. En aangezien ik een hoarder ben die eigenlijk een minimalist wil zijn erger ik me vooral aan opruimen van zooi waar ik niet weet waar ik het moet laten. Tel daar een dino- en LEGO obsessede kleuter en een man die ook niet tot de meest opruimerige soort behoort bij
Koken vind ik wel leuk, maar krijg altijd stress van bedenken wat te eten.
Ik twijfelde met stemmen tussen de was en de badkamer. Toch die laatste gekozen want duurt lang. De was doet mijn vriend gelukkig meestal, vooral ophangen haat ik heel erg.
De tuin is hier altijd vol katten en voor de hooikoorts is het ook geen aanrader
Heb jij last van hooikoorts?:
- Ja, heel erg
- Ja, maar slechts een beetje
- Nee, op dit moment niet
- Nee, ben er net van af
- Ik ben een perfect mens en ik heb nooit last gehad van hooikoorts
0 stemmers
Heeeeerlijk voor de geur, maar drama voor de zachtheid van handdoeken enzo. Die doe ik dus veel liever in de droger.
Denk dat mijn allergoloog heel hard zou lachen als ik zou zeggen dat ik een perfect mens ben in deze context maar hooikoorts heb ik in elk geval niet!
Op het vlak van hooikoorts, ben je een perfect mens š„¹
Mis ik iets aan geen threads hebben?
- Ja
- Nee
- Geen idee ik heb het ook niet
0 stemmers
En aan tiktok?
- Ja je mist veel
- Nee
- Geen idee heb het ook niet
0 stemmers
En YouTube premium?
- Niemand ter wereld heeft YouTube premium
0 stemmers
Youtube Premium heb ik dan weer wel
Op TikTok gaat nu een stel viraal dat seks lijkt te hebben onder een fleecedeken midden in Battery Park in New York, terwijl het er vol zit met mensen.
Haha ja YouTube is echt zo tyfus kut nu onbetaald.
Zoeken levert gewoon vaak niet meer op wat je zoekt maar ip daarvan krijg je dan allerlei āgerelateerdeā dingen en het maakt me echt boos haha. Ik zit echt veel meer op YouTube dan op Netflix/Prime/hbo dus ik snap niet waarom ik WEIGER premium te nemen, maar ik vind gewoon dat YouTube gratis hoort.
En daarom heb je gestemd op je mist veel?
Als in je mist veel viral dingen als je niet op TikTok zit
Het allerirrirantste vond ik die random reclames het liefst middenin een zin van iemand, en dan lekker hard ook
En je kunt dingen downloaden en dan onderweg kijken zonder dat je data gebruikt dat vind ik een fijne functie
Ik heb YouTube premium aangezet voor mijn moeder en ze is groot fan. Zelf ben ik er nog te gierig voor. Het is ook nog eens best veel per maand, maar die reclames zijn echt niet te doen meer.