Stel je persoonlijke vraag #49

Hahah ik ook! En werkt idd prima maar wel op mn laptop, geen idee of dat op de tel ook werkt

3 likes

Ik betaal gewoon liever voor mijn content maar dat is een eigen keuze natuurlijk

3 likes

Youtube revanced!!

2 likes

Vind jij verhuizingen en/of verbouwingen leuk om naar te kijken?

• Ja heel leuk!
  • Gewoon ja
  • Soms
  • Nee kapot saai
  • Gewoon nee

0 stemmers

3 likes

Het Blok volg ik dan weer wel maar dat is voor de drama en niet voor de verbouwing (tot nu toe te weinig drama).

4 likes

Wat is dat?

3 likes

alleen als alles misgaat

2 likes

Omg is dat weer begonnen

1 like

Ja voor het eerst in 15 jaar ofzo? Elke werkdag een aflevering, maar wel een paar stellen die hoog in mijn irritatiezone zitten (als ik die ene chick nog één keer met een trillerige stem hoor zeggen dat ze dochtertje Lieve Mae (?) mist…)

7 likes

You’re better than me :pray:t2:

2 likes

YouTube wilde een tijdje geleden adblockers weigeren maar dat mag in de EU niet op de manier waarop YouTube dat deed en sindsdien krijgen we op apparaten zonder adblockers veel langere ads die je niet kunt overslaan.

Voorlopig hoef je dus niet de bak in haha

6 likes

Vaag, ik kon youtube niet meer gebruiken met adblocker omdat youtube de adblocker kon detecteren. Of zou het ondertussen weer werken?

Dat werkt weer! Het kan wel zijn dat het laden van de pagina expres wordt vertraagd

2 likes

Nee wel sneeuwwitje (7up + bier)

29 likes

In nederland noemden wij het een cobi geloof ik

1 like

Wel redbull+bier, echt een topcombi voor festivals vind ik dat

2 likes

Bij ons heette het Diesel! :sweat_smile: Vraag me af of ik al een tiener was toen wij dat dronken, al was het dan meer cola met minimaal laagje bierschuim. :nauseated_face:

6 likes

Oh ja! Mijn vader had vroeger een horeca gerelateerde baan en wij hebben best vaak als kinderen (ook bijv kinderen van collega’s) dan in de kroeg in ons dorp aan de stamtafel gezeten en dan kregen we dus een Sneeuwwitje. Kreeg ook wel een mini glaasje wijn bij mn opa en oma, gewoon als kind. Of… Advocaatje met slagroom. Nu ik dit opschrijf, vind ik het zo belachelijk klinken, maar ja jaren '90 denk ik? Voor anderen ook herkenbaar?

6 likes

Maar dat abonneegeld gaat toch niet naar de makers? Je geld gaat gewoon naar big tech. No thank you.

6 likes

Ja wij kregen vroeger bij m’n oma ook gewoon shandy hahaha echt smerig ook

2 likes