Ja ik zit nu ff te kijken want het kan eventueel ook spotify vervangen… en dat is ook €15 pm ofzo dus scheelt amper.
Misschien moet ik het gewoon doen
Ja ik zit nu ff te kijken want het kan eventueel ook spotify vervangen… en dat is ook €15 pm ofzo dus scheelt amper.
Misschien moet ik het gewoon doen
Trouwens wel echt via de website afsluiten en niet via de app, want je betaalt anders echt 3/4 euro meer per maand omdat ze dat moeten afdragen aan Apple.
(Via YouTube is het nl 11,99 en via je iPhone 15 nog wat). Scheelt best.)
Ik denk dat ik in theorie het echt wel fysiek nog zou moeten kunnen maar heb als kind toen een keer mijn enkel dubbel geklapt tegen de muur en sindsdien durf ik het niet meer. Ik ben gewoon een angsthaas. Zelfde met saltos, kastspringen en zo. Knie helemaal verpest een keer en sindsdien durf ik het niet meer.
Ik raak in een paniek als ik m’n hoofd klaarleg voor een koprol. Heb het een paar jaar terug echt geprobeerd maar ik kan het gewoon niet meer.
Maargoed ik vind trampoline springen ook eng, heb nog nooit een koprol onder water gekund (of een salto vd duikplank) en een handstand of radslag is ook nog nooit gelukt.
Hebben jullie ook zwakkere polsen nu je ouder wordt?
0 stemmers
Gewoon rustig aan het bijlezen. Had best drukke dagen. Dus ook niet in de gaten gehad dat ik het forum bijna al die tijd dus had genegeerd blijkbaar. Let ook nooit op wat er staat qua datum maar reageer gewoon
Ja ik wilde het toen al zeggen maar was toen ziek en nu zag ik een reactie en dacht ik agh er zit altijd wel iemand op mijn ervaring te wachten.
Ik heb het ook, ik vind het het waard. Ik kijk ook veel meer youtube dan netflix of videoland
@Zemraluani Gebruik je yt alleen op je telefoon of ook via je desktop? Want daar kun je vooralsnog filmpjes zonder reclame afspelen wanneer je ze als ‘embedded’ bekijkt (wat onder Share staat).
Ik gebruik gewoon een adblocker, werkt dat niet bij jullie of riskeer ik nu een gevangenisstraf ofzo?
Hahah ik ook! En werkt idd prima maar wel op mn laptop, geen idee of dat op de tel ook werkt
Ik betaal gewoon liever voor mijn content maar dat is een eigen keuze natuurlijk
Youtube revanced!!
Vind jij verhuizingen en/of verbouwingen leuk om naar te kijken?
0 stemmers
Het Blok volg ik dan weer wel maar dat is voor de drama en niet voor de verbouwing (tot nu toe te weinig drama).
Wat is dat?
alleen als alles misgaat
Omg is dat weer begonnen
Ja voor het eerst in 15 jaar ofzo? Elke werkdag een aflevering, maar wel een paar stellen die hoog in mijn irritatiezone zitten (als ik die ene chick nog één keer met een trillerige stem hoor zeggen dat ze dochtertje Lieve Mae (?) mist…)
You’re better than me
YouTube wilde een tijdje geleden adblockers weigeren maar dat mag in de EU niet op de manier waarop YouTube dat deed en sindsdien krijgen we op apparaten zonder adblockers veel langere ads die je niet kunt overslaan.
Voorlopig hoef je dus niet de bak in haha