Ik zei eerst nee, want ik dacht dat je het juist over het kattenvoer had
Omdat je dan alsnog niet spontaan 's middags buiten kan wandelen oid
Dat kan prima.
Ik ben over het algemeen liever buiten dan binnen, maar ik kan niet goed tegen warmte. Dus als het binnen goed uit te houden is vind ik dat wel heel fijn, maar baal ik nog steeds wel een beetje dat ik minder buiten ben dan ik zou willen
Omdat het weer warm wordt, anoniem voor de zekerheid.
- Ja
- Nee
- Ik heb geen benen
0 stemmers
- 34
- 36
- 38
- 40
- 42
- 44
- 46
- 48
- Anders, verkeerd gestemd etc.
0 stemmers
- 34
- 36
- 38
- 40
- 42
- 44
- 46
- 48
- Anders, verkeerd gestemd etc.
0 stemmers
Hahhaa zo lekker uit zo’n blik
Ligt dat niet meer aan de stand van je heupen dan aan de dikte van je benen?
Vooral ook de verhouding van heupbreedte versus beenbreedte
Groter
Mwah ik had het eerst nooit en nu wel, mijn heupstand is niet veranderd maar mijn bovenbenen zijn wel gegroeid
N=(b)1
Wel interessant dat de meeste mensen met maat 40 hier geen last van hebben en de meeste mensen met maat 38 of 42 wel haha.
Deze keer is hij iig op tijd met cancellen .
Ja geen idee, ik was benieuwd of er op het forum überhaupt een verband te zien zou zijn. Lijkt me ook wel logischer wat jij zegt.
Mijn bovenbenen zijn beste vriendjes van elkaar
Weet ik niet, ik zeg ook vaak hele domme dingen
Ga jij douchen als het onweert?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Net nog gedaan en door deze stelling besef ik weer dat dat helemaal niet handig is. Maar op het moment supreme vergeet ik het steeds.
Nee. Mijn vader was daar altijd streng in en het zit er zo in, dat het niet eens meer in me opkomt. Ik was ook heel verbaasd dat mijn vriend dat een keer ging doen. Hij was op zijn beurt weer verbaasd dat ik daar van op keek.
Omgggg ik kreeg het net doorgestuurd. Nou ja in elk geval voortijdig gecanceld nu maar jezus als t al niet gênant was wordt t het nu wel
Ja ik móest net echt douchen, na een rondje Google is het niet echt gevaarlijk en zou het wel moeten kunnen, maar stond toch niet echt chill onder de douche.