Vaag, ik kon youtube niet meer gebruiken met adblocker omdat youtube de adblocker kon detecteren. Of zou het ondertussen weer werken?
Dat werkt weer! Het kan wel zijn dat het laden van de pagina expres wordt vertraagd
Nee wel sneeuwwitje (7up + bier)
In nederland noemden wij het een cobi geloof ik
Wel redbull+bier, echt een topcombi voor festivals vind ik dat
Bij ons heette het Diesel! Vraag me af of ik al een tiener was toen wij dat dronken, al was het dan meer cola met minimaal laagje bierschuim.
Oh ja! Mijn vader had vroeger een horeca gerelateerde baan en wij hebben best vaak als kinderen (ook bijv kinderen van collegaās) dan in de kroeg in ons dorp aan de stamtafel gezeten en dan kregen we dus een Sneeuwwitje. Kreeg ook wel een mini glaasje wijn bij mn opa en oma, gewoon als kind. Of⦠Advocaatje met slagroom. Nu ik dit opschrijf, vind ik het zo belachelijk klinken, maar ja jaren '90 denk ik? Voor anderen ook herkenbaar?
Maar dat abonneegeld gaat toch niet naar de makers? Je geld gaat gewoon naar big tech. No thank you.
Ja wij kregen vroeger bij mān oma ook gewoon shandy hahaha echt smerig ook
Als jou gevraagd wordt om iets voor de camera te zeggen, wat op een intranet (zeg 200 man) gedeeld wordt op je werk. Het is een onderwerp wat op je werk slaat, en duurt een minuutje ofzo.
- Ik doe daar niet aan mee
- Ik doe het, maar met veel tegenzin
- Ik doe het, heb er een neutraal gevoel over
- Ik doe het, ik vind het ook echt leuk om te doen
0 stemmers
Ja mijn man heeft ook de leuke positieve herinnering van shandy op vakantie. Dus toen wij zelf met kleine kinderen (4jr de oudste haha) op vakantie waren wilde hij die herinnering met zān eigen kinderen āna doenā.
Hij ontdekte toen pas dat er gewoon alcohol in zat haha. Maar het valt dus wel onder alcohol vrij geloof ik? Door het lage percentage
ja op zomerkamp kregen we altijd shandy bij het eindfeest
bijzonder haha
Ik heb een paar dagen geleden een filmpje opgenomen en nu bekruipt me de angst dat ik ineens een internet(of intranet)gekkie wordt
Maar dat komt alleen omdat een collega het zo tegenstond omdat ieeeeedereeen je dan ziet, terwijl ik dacht ja dat zien ze wel vaker, boeie opnemen die handel
Oh nee joh vaak vinden andere collegaās dat alleen maar leuk, in mijn ervaring.
(Maar goed ik heb gewerkt als iemand die collegaās probeerde te ronselen voor dit soort filmpjes haha dus misschien vertrouw je me niet )
Zit jij dagelijks op LinkedIn?
- Ja bewust
- Ja maar misschien onbewust, omdat ik dan gewoon scroll door mān apps als een soort gewoonte
- Nee
- Nee en ik heb geen LinkedIn
0 stemmers
Na aanleiding dat Nicki Minaj 2,5 uur later begon met haar concert.
Je gaat naar een concert van jouw favoriete artiest, en ze beginnen 2-2,5 uur later met hun concert, blijf je wachten of ga je naar huis?
-
- Ja, ik heb er voor betaald
-
- Ja, want ik wil degene graag zien
-
- Nee, ik ga eerder weg
-
- Andersā¦
0 stemmers
Als ik er dan helemaal ben etc denk ik niet dat ik snel naar huis zou gaan. maar zou wel echt balen en niet nog eens naar een concert van die artiest gaan
Wij noemden dat snor
Flashbacks Burna Boy vorig jaar
Als jij je huisdier natvoer geeft moet jij dan ook wel eens denken āniet per ongeluk de lepel/vork aflikkenā
- Nooit
- Soms
- Altijd
- Ik heb een keer per ongeluk de lepel afgelikt
- Anders
0 stemmers