Ja jeetje wat heet gevaarlijk, het is 1 kind overkomen. Ik twijfel aan hoe reëel dit probleem is.
Opzich staat het ook als advies op de website van het Rode Kruis.
Als je echt alle risico’s wil mijden, kan je zelfs niet naar de wc als het onweert.
Ik las gisteren ook het verhaal van die jongen hierboven en daar stond ook beschreven dat het risico idd heel klein is dat dit je overkomt. In Neserland althans. Als je een elektrische boiler hebt, is het natuurlijk anders.
Teenslippers
(Wel echt flip flop achtige teenslippers. Ik heb het niet over Birkenstocks o.i.d.)
- Prima schoeisel voor in de zomer
- Kan niet naar werk, maar prima voor naar een verjaardag of het doen van een boodschap
- Kan alleen rond het huis / rond het strand
- Kan nooit
- Kan eerder bij vrouwen dan bij mannen
- Kan eerder bij mannen dan bij vrouwen
- Geen verschil tussen flipflops voor mannen en vrouwen
0 stemmers
Wel met mooi verzorgde voeten.
Wat zeg jij?
- Koelkast
- IJskast
0 stemmers
Voor een boodschap in de zomer, prima. Voor een verjaardag zou ik het niet doen. Maar you do you haha
Hoe lang kun jij zonder eten? Zonder dat je daar ongemakken van ervaart
- Max een uur
- Max 2 uur
- Max 3 uur
- Max 4 uur
- Max 5 uur
- Max 6 uur
- Max 7 uur
- Ik kan gewoon een werkdag zonder eten hoor
0 stemmers
Ben jij getrouwd?
- Ja
- Nee
- Nee maar wel verloofd
0 stemmers
Oh top! Ik ga niet op basis van n=1 dit niet meer doen, maar het rode kruis is wel betrouwbaar. In de praktijk zal het mijn leven wel nauwelijks beïnvloeden haha, hoe vaak onweert het nou
Mannen met shorts en teenslippers op kantoor
Helemaal eens met die teenslippers maar shorts kunnen wat mij betreft prima. Persoonlijk vind ik dat we af moeten stappen van altijd lange broeken op kantoor met warm weer.
Ik hou van teenslippers. Het zit zo lekker.
- Frigo
0 stemmers
Ben jij een familiemens?
- Ja, maar alleen met mijn naaste familie
- Ja ben met heel mijn familie goed/close
- Nee ben ik niet
0 stemmers
Zou jij met je broer/zus samen kunnen wonen?
- Ja hoor
- Nee
0 stemmers
Niemand had mij ooit geleerd dat teenslippers in sommige situaties ‘niet kunnen’, totdat ik ze aanhad naar een tentamen in mijn eerste jaar op de universiteit en ik een groepje medestudenten over mij hoorde praten dat dat echt niet kon. Dat was een van de momenten in dat eerste jaar dat ik dacht, wauw blijkbaar hoor ik hier volgens anderen niet thuis? Heel verwarrend want daarvoor had ik geen benul van elitisme
Maar een verjaardag of de supermarkt op teenslippers vind ik wel een verschil. Dat schaar ik echtniet onder hetzelfde. Dus ik vind zelf alleen huis/strand, supermarkt.
Ik heb een hoge wreef dus slippers met een horizontale band vallen altijd uit. Tenzij daar weer een bandje achter zit maar dan is het geen slipper meer dacht ik.
Wel maar aan 1 kant, de familie aan de andere kant heb ik weinig mee
Dit heb ik met met nat haar naar buiten gaan. Kwam daar echt op m’n 25ste ofzo achter dat mensen dat niet vinden kunnen.
Ik vind dit ook zo’n onzinregel. Maar voel me ook altijd wel judged als ik het wel doe.
Zijn vast mensen zonder krullen dan, haha. Als ik moet gaan wachten zit ik heel de dag binnen