Net als Ma Flodder.
Ik gebruik het nooit. Ben nog steeds werkloos op LinkedIn.
@Missy nou ja⦠ligt ook aan waarom en wat ik de dag daarna doe. Harry Styles begon toch later vanwege de NS? Dat vind ik sympathiek en dat was maar een kwartiertje. Iemand die veel te laat komt⦠Dat vind ik geen goede reden. Niet dat het ze wat uitmaakt, want het geld is al binnen.
@Michonne per ongeluk?! Ik zou het echt een keer willen proeven, maar neh
Toen ik nog in Drenthe woonde had ik een trein te halen dus ja dan ga ik wel weg als ik anders niet meer thuis kom. Tegenwoordig heb ik een auto dat maakt dat al anders.
Ik herinner me trouwens nu dat we een keer een eeuw hebben gewacht op ik denk dat het The Raconteurs waren, ontstond echt zoān opgefokte sfeer ook dat zou ik nu niet meer trekken
Ik moest ooit wachten op Mariah, ze vierden namelijk een verjaardagsfeestje backstage š«
Mijn katjes likken samen de lepel af š„¹
Moet jij bij het merk āgarden gourmetā ook altijd aan kattenvoer denken?
- Eh nee
- Ja!!
- Eerst wel, nu niet meer
0 stemmers
Ik krijg die associatie dus niet los gekoppeld

- Ja
- Nee
- Ik ken dit niet
0 stemmers
Ik wilde dit toevoegen maar lukte niet en had al 3x die post aangepast omdat ik die pol had opgefuckt.
Maar dit dus:
Mensen die niet houden van warm weer als****** het bij jou thuis gewoon prima uit te houden is, je nergens heen hoeft maar het buiten wel 25-30 graden volle zon is, baal je dan alsnog van het weer?
- Nee want dan heb ik er geen directe last van
- Ja want ik vind het dan toch kut dat het buiten lekker weer is
0 stemmers
****** boeien of dit wel of niet realistisch is; dit is een hypothetisch scenario
Sinds ik in een appartement met airco woon is de zomer ineens geen hel meer en kan ik zelfs genieten van de zon! Terwijl ik een paar jaar geleden in mijn slecht geĆÆsoleerde sauna nog zat te huilen om de weersvoorspelling tijdens een hittegolf.
Ik zei eerst nee, want ik dacht dat je het juist over het kattenvoer had
Omdat je dan alsnog niet spontaan 's middags buiten kan wandelen oid
Dat kan prima.
Ik ben over het algemeen liever buiten dan binnen, maar ik kan niet goed tegen warmte. Dus als het binnen goed uit te houden is vind ik dat wel heel fijn, maar baal ik nog steeds wel een beetje dat ik minder buiten ben dan ik zou willen
Omdat het weer warm wordt, anoniem voor de zekerheid.
- Ja
- Nee
- Ik heb geen benen
0 stemmers
- 34
- 36
- 38
- 40
- 42
- 44
- 46
- 48
- Anders, verkeerd gestemd etc.
0 stemmers
- 34
- 36
- 38
- 40
- 42
- 44
- 46
- 48
- Anders, verkeerd gestemd etc.
0 stemmers
Hahhaa zo lekker uit zoān blik
Ligt dat niet meer aan de stand van je heupen dan aan de dikte van je benen?
Vooral ook de verhouding van heupbreedte versus beenbreedte
Groter
Mwah ik had het eerst nooit en nu wel, mijn heupstand is niet veranderd maar mijn bovenbenen zijn wel gegroeid
N=(b)1
Wel interessant dat de meeste mensen met maat 40 hier geen last van hebben en de meeste mensen met maat 38 of 42 wel haha.