Deze keer is hij iig op tijd met cancellen .
Ja geen idee, ik was benieuwd of er op het forum überhaupt een verband te zien zou zijn. Lijkt me ook wel logischer wat jij zegt.
Mijn bovenbenen zijn beste vriendjes van elkaar
Weet ik niet, ik zeg ook vaak hele domme dingen
Ga jij douchen als het onweert?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Net nog gedaan en door deze stelling besef ik weer dat dat helemaal niet handig is. Maar op het moment supreme vergeet ik het steeds.
Nee. Mijn vader was daar altijd streng in en het zit er zo in, dat het niet eens meer in me opkomt. Ik was ook heel verbaasd dat mijn vriend dat een keer ging doen. Hij was op zijn beurt weer verbaasd dat ik daar van op keek.
Omgggg ik kreeg het net doorgestuurd. Nou ja in elk geval voortijdig gecanceld nu maar jezus als t al niet gênant was wordt t het nu wel
Ja ik móest net echt douchen, na een rondje Google is het niet echt gevaarlijk en zou het wel moeten kunnen, maar stond toch niet echt chill onder de douche.
Ja jeetje wat heet gevaarlijk, het is 1 kind overkomen. Ik twijfel aan hoe reëel dit probleem is.
Opzich staat het ook als advies op de website van het Rode Kruis.
Als je echt alle risico’s wil mijden, kan je zelfs niet naar de wc als het onweert.
Ik las gisteren ook het verhaal van die jongen hierboven en daar stond ook beschreven dat het risico idd heel klein is dat dit je overkomt. In Neserland althans. Als je een elektrische boiler hebt, is het natuurlijk anders.
Teenslippers
(Wel echt flip flop achtige teenslippers. Ik heb het niet over Birkenstocks o.i.d.)
- Prima schoeisel voor in de zomer
- Kan niet naar werk, maar prima voor naar een verjaardag of het doen van een boodschap
- Kan alleen rond het huis / rond het strand
- Kan nooit
- Kan eerder bij vrouwen dan bij mannen
- Kan eerder bij mannen dan bij vrouwen
- Geen verschil tussen flipflops voor mannen en vrouwen
0 stemmers
Wel met mooi verzorgde voeten.
Wat zeg jij?
- Koelkast
- IJskast
0 stemmers
Voor een boodschap in de zomer, prima. Voor een verjaardag zou ik het niet doen. Maar you do you haha
Hoe lang kun jij zonder eten? Zonder dat je daar ongemakken van ervaart
- Max een uur
- Max 2 uur
- Max 3 uur
- Max 4 uur
- Max 5 uur
- Max 6 uur
- Max 7 uur
- Ik kan gewoon een werkdag zonder eten hoor
0 stemmers
Ben jij getrouwd?
- Ja
- Nee
- Nee maar wel verloofd
0 stemmers
Oh top! Ik ga niet op basis van n=1 dit niet meer doen, maar het rode kruis is wel betrouwbaar. In de praktijk zal het mijn leven wel nauwelijks beïnvloeden haha, hoe vaak onweert het nou
Mannen met shorts en teenslippers op kantoor
Helemaal eens met die teenslippers maar shorts kunnen wat mij betreft prima. Persoonlijk vind ik dat we af moeten stappen van altijd lange broeken op kantoor met warm weer.