Stel je persoonlijke vraag #49

Ja dat wilde ik er nog bij zetten, daar kwam ik ook pas achter op mijn 28e ja

2 likes

Is dat een ding ja? Ik voel me altijd zo lekker schoon als ik met naar naar buiten ga. Dus dan denk ik dat mensen mij ook als een schoon persoon zien haha. Maar waarom zou dat niet kunnen (volgens sommige mensen)?

4 likes

Kunnen slippers met eenzelfde soort uiterlijk als Birkenstock (“robuustere” teenslippers) wel naar een verjaardag? Excusez wilde dat ik een beter woord had dan robuust hiervoor.

• Ja, dat kan gewoon
  • Nee, niet om aan te gluren

0 stemmers

En echt sandalen of sandelettes, beetje opengewerkt?

• Ja, tuurlijk
  • Nee ga weg met je naakte voet.

0 stemmers

Ook benieuwd of het nog afhangt van het soort verjaardagsviering. Of gezelschap of plek.

Ik denk dat ik per ongeluk veel mensen heb laten walgen door met 25+ graden op babyshowers, hightea’s, bbq’s en kringverjaardagen met teenslippers te verschijnen.

Ik walg vooral van de staat van iemands voeten. Dus ik zou zelf misschien nooit teenslippers dragen naar een verjaardag, maar als iemand anders dat doet en gewoon nette verzorgde voeten heeft zou ik me daar niet aan storen. De ervaring leert alleen vaak dat de mensen die het liefst altijd teenslippers dragen het minst aan voetverzorging lijken te doen.

16 likes

Ja joh tuurlijk, in je privetijd moet je toch lekker dragen wat je zelf wil? Behalve misschien op een bruiloft of uitvaart, maar je vrienden mogen je toch gewoon op je slippers zien

4 likes

Oja ik vind flipflops gewoon hetzelfde als een verwassen voetbalbroekje. Chill voor rond het huis of de camping. Hooguit een snelle boodschap, maar verder zou ik het niet doen.
Birkenstocks of andere sandalen vallen in een heel andere categorie voor mij.

Ik kwam trouwens op de eerste poll omdat ik afgelopen woensdag lange tijd in het ziekenhuis moest doorbrengen, en daar heel veel mannen op teenslippers zag lopen. Verbaasde mij heel erg, maar today I learned dat heel veel mensen dat dus gewoon prima vinden en ik waarschijnlijk een zeikerd ben. (Dit waren trouwens vooral bezoekers. Geen mensen met gebroken tenen o.i.d.)

4 likes

De populaire meiden op mn middelbare school kwamen vroeger altijd met nat haar naar school dus dat was in mijn ogen echt cool haha. Helaas zit mijn haar voor geen meter als ik het niet fohn.

1 like

Ik was dus in de bijenkorf en had een outfit gepast, 1 van die items was de laatste en de vrouw naast mij wilde die maat ook passen/kopen. Maar ik waarschijnlijk ook, alleen ik vind het dus heel normaal in de bijenkorf om iets te passen en er dan nog mee rond te lopen en kijken bij andere merken en dan beslissen wat je koopt?

Die verkoopster kwam me namelijk achterna om te vragen of ik dat item ging kopen omdat iemand anders het ook wilde? Toen zei ik ‘waarschijnlijk wel maar ik wil nog even rondkijken’ vroeg ze ‘hoelang?’

Wie is in deze situatie raar?
  • Jij bent raar
  • Zij is raar

0 stemmers

1 like

Zolang ze niet komen in crocs, vind ik alles best

3 likes

Ik vind alles met blote tenen verschrikkelijk maar iedereen moet lekker zelf aan doen wat hij of zij leuk vind.

1 like

Ligt 100% aan het soort verjaardag, maar vind goede Birkenstocks trouwens vaak wel kunnen. Is voor mijn gevoel toch echt anders dan teenslippers!

1 like

Geloof jij in het bestaan van ‘goeie Birkenstocks’ ?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ja ik vind het wel leuk maar ik heb een goede band met m’n moeder en m’n schoonmoeder negeren we, we hoeven ook niks verplicht.
Maar ik pleit eigenlijk voor een vaste familiedag waarin je met je gezin afspreekt. Maar die krijg ik zelfs in m’n eigen gezin al niet van de grond :sweat_smile:. Hopelijk wel voordat m’n kind herinneringen op gaat bouwen.

3 likes

Gewoon onzin, maar niks verplicht gelukkig.

5 likes

Of frigo

3 likes

Op een bruiloft vind ik het geen gezicht. Ooit eens gezien bij daggasten en nee niks feestelijks aan die dingen daar is wel wat beters voor te kiezen.

1 like

Hahaha ik heb precies dit gehad in de Bijenkorf in Amsterdam. Die vrouw zat letterlijk over m’n been te wrijven terwijl ik een broek bij Sandro aan het passen was “wat een mooie stof hè!”. Heb hem lekker zelf gekocht maar ze bleef tot aan de kassa orbiten.

5 likes

Ik heb zo de kracht niet de laatste tijd om mensen terug te appen. Zou willen dat het echt even net als MSN was en ik volledig op offline kon gaan staan.

Zie jij wel eens op tegen het beantwoorden van appjes?

• Ja, ik snap je
  • Soms
  • Nee, geen last van

0 stemmers

4 likes

Je trommelvlies voelen trillen :

• Heb ik wel eens
  • Heb ik nooit

0 stemmers

Trillend ooglid

• Heb ik wel eens
  • Heb ik nooit