Welke provider heb je voor tv/internet?
- Ziggo
- KPN
0 stemmers
Wat vind je ervan?
- Kut
- Fijn
0 stemmers
Welke provider heb je voor tv/internet?
0 stemmers
Wat vind je ervan?
0 stemmers
Odido
Ben tevreden maar de naam is zo dom, irriteer me daar echt aan
Wilde weer mn jaarlijkse opzeg toneelstuk doen voor korting maar na wat research is Ziggo nog de enige die internet via normale kabel aanbiedt? De rest is allemaal glasvezel en dat is niet doorgelegd in ons appartementencomplex dus nu werkt mn argument niet meer om te dreigen dat ik wegga.
Haha ja wat heb je dan een ongelofelijk geweldig makkelijk haar. Gewoon het laten opdrogen. Was het maar zoān feest ik vind het overigens nog steeds echt geen porum maar ik zou het zelf misschien ook doen als ik glad makkelijk haar had en niet pluizend krullend stroef stug droog haar had.
Odido doet dat ook. Wij hebben ook geen glasvezel hier.
Een aantal maanden geleden van kpn naar ziggo gegaan. Kpn was kut, ziggo is veel beter tot nu toe.
Nav een post in het datetopic. Je hebt een leuke date gehad met iemand en diegene vertelt je dat hij een micropenis heeft. Wat doe je?
0 stemmers
Heb jij wel eens gehad dat de trein waar je in zat jouw station oversloeg?
0 stemmers
Heb jij wel eens gehad dat je op het station stond en de trein die je wilde nemen jouw station oversloeg?
0 stemmers
Ik heb dit een keer gehad. Ik was al hotel de botel op die man voor we seks gingen hebben en omg dat was zoān deceptie ik weet dat nog heel goed. Daarna nog 2-3 keer wel gedatet en seks gehad in een soort van domme hoop dat het beter zou worden. Werd het niet dus toen wel afgekapt.
Vraag me nog wel eens af hoe dat geĆ«indigd zou zijn als hij wel een goed formaat had gehadš
heel sneu want kan hij natuurlijk ook niks aan doen.
In het verlengde hiervan: is dit iets wat je van tevoren wil weten?
0 stemmers
Bedoel je echt coax of wel gewoon tv over internet? Met coax is Ziggo de enige en daar gaan ze volgens mij wel mee stoppen, maar als je gewoon televisie over een internetkabel wil kun je overal terecht. Ik zit al jaren bij t-mobile/odido en dat is prima!
Ik vind het vooral een beetje zielig altijd dat er ook zoveel schaamte omheen hangt. Terwijl je ook goede seks kan hebben zonder piemel/zonder penis-in-vagina, dus hoe groot ie is zou eĆgenlijk niet uit moeten maken. Alleen in de praktijk (denk ik) dat zoān man dan gewoon op de ānormaleā manier seks probeert te hebben en dan werkt het natuurlijk niet. Terwijl ik denk dat als een man precies weet wat ie óók kan doen (desnoods met speeltjes), dat het dan helemaal niet zo erg zou zijn
Wel eens gehad dat de trein mijn station oversloeg en toen mocht ik bij de volgende stop uitstappen, en met een taxi naar bestemming worden gebracht. Vergoed door de NS ook, best chill.
wel heel vaak met de bus, vroeger nam ik altijd een bus naar school en dat was de enige bus die een andere route nam. dus vaak vergat de chauffeur dat of hij had geen zin oid dus dan stond ik bij mijn halte te wachten en kwam hij gewoon niet, was zo irritant (had opzich ook 3 min langer kunnen fietsen naar een andere halte maar ik denk dat ik daar geen zin in had als 18-jarige)
Online ook maar is ook duur geworden.
HĆ©? Want je kon niet de trein terugpakken ofzo
Ben verbaasd dat de NS dit als optie geeft haha
N.a.v. het met nat haar naar school/werk gaan. Zou jij je (hypothetische) kind met nat haar bij school afzetten?
0 stemmers
Ik vind dit zo niet kunnen maar als ik er goed over nadenk kan ik niet uitleggen waarom precies. Het komt zo slordig over. Toen een tijdje geleden vriend zān cornrows eruit had gehaald en hij had had gewassen moest ik het per se droogfohnen van hem voordat ik het in een knotje deed. Hij ging volgens mij nog liever dood dan met nat haar naar buiten. Al is zijn haar zo droog van nature dat je het niet eens zo erg ziet.
Gaat voor mij alleen om internet! Tv hebben we nu wel maar gebruiken we zo weinig dat het niet erg is als dat wegvalt. Maar bij die vergelijkingssites krijg ik alleen ziggo eruit
Oh sorry ik las het verkeerd! Als je bij Odido je postcode invult laat hij zien wat er beschikbaar is, dus ook āgewoonā internet zonder glasvezel.
Mocht 'ie willen