Stel je persoonlijke vraag #49

Haha ik heb die zelf voor mobiel, wist niet dat ze ook tv e.d. hadden. Tevreden mee?

@soarin kan je niet bellen en korting vragen omdat je al zolang klant bent? :joy: soms werkt het haha

@LaPetiteRobeNoire wel eens in een trein gezeten die een station heeft overgeslagen, maar dat was niet mijn station. Ook een keer dat ze bijna het station hadden overgeslagen dus te ver door waren gereden, toen mochten mensen niet voorin uitstappen want de voorkant was al voorbij het perron :joy:

3 likes

In de winter heel vaak met de bus. Dan Wilde niemand uit dit dorp meer fietsen en daar was de bus niet op voorbereid… dus dan zat ie de laatste 6 haltes van het dorp vol en reed door :sweat_smile:…

(Zat geen middelbare school dus iedereen moest die bus hebben naar de stad 15km verderop)

2 likes

Ja geen idee eigenlijk, is lang geleden. Maar het was wel heel laat in de avond/nacht, misschien dat dat meespeelde?

2 likes

Heb je weleens iets ā€œbelangrijksā€ laten liggen bij een overnachting elders (hotel, motel, camping etc.)? en wat was dit? ik ben heel benieuwd haha

• dit was iets van heel veel waarde in geld
  • dit was iets van heel veel emotionele waarde
  • dit is mij nooit overkomen
  • ik vergeet altijd wel wat, maar niet iets van veel waarde
  • anders

0 stemmers

en ben je toen teruggegaan om het op te halen?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wel laten opsturen

0 stemmers

2 likes

15 jaar geleden met mijn ouders op een roadtrip door Italie heb ik mijn vaders (werk)laptop onder het kussen van het vorige hotel laten liggen. We waren toen na 4u rijden op de nieuwe bestemming en toen moest mijn vader weer terug haha :upside_down_face:

4 likes

Op maat gemaakte slaapoordoppen. Niet megaduur, vooral superonhandig en niet zo snel even opnieuw te kopen.

1 like

We zijn onze meest belangrijke tas vergeten (de dit mogen we Ć©cht niet vergeten tas) toen we als gezin een keer gingen overnachten in een hotel. Met daarin de geboorte knuffel van m’n zusje en van mij een kussen die ik had gemaakt voor mijn overleden oma.

Gebeld naar het hotel maar ze konden niets meer vinden op de kamer…
Maandenlang zijn we daar verdrietig om geweest.

En ik merk dat ik er nog steeds verdrietig (en boos) om kan worden. :joy:

5 likes

Ik ben een keer mijn nachtbitje vergeten. Die moet ik elke avond dragen anders gaan mijn tanden verschuiven. Ze hebben hem nooit meer teruggevonden & ik moest weer opnieuw beugelen erna🄲

2 likes

Je ziet op insta dat een halfnaakte influ over je oma’s graf gedrapeerd ligt

• Zou ik echt heel irritant vinden
  • Boeit mij nul
  • Ik mocht mijn oma toch niet
  • Zou me boos maken
  • Vind ik wel grappig

0 stemmers

Deze is voor o.a. @kali en @Zemraluani.

• Team Drake
  • Team Kendrick
  • Call me J. Cole
  • Wie zijn deze mensen?

0 stemmers

1 like

Easy hoe is dit een vraag

Drake is echt de BijBonnie onder de rappers, zo fucking cringe.

22 likes

Ik tijdens het luisteren van ā€˜Meet the Grahams’

6 likes

Je stuurt tijdens fb stalken per ongeluk een vriendschapsverzoek op fb naar je buurjongen waarmee je iets hebt gehad maar met ruzie uit elkaar bent gegaan. wat doe je?

• Niks, laten staan
  • Intrekken
  • Berichtje sturen
  • Hem blokkeren
  • Mijn hele fb account verwijderen

0 stemmers

Mijn vriendin had dit dus en heeft gewoon haar hele account verwijderd uit shock HAHA

24 likes

Oh shit joh; ik had alleen euphoria en die twee van Drake gehoord.

Maar neem aan dat dit mn antwoord niet veranderd

3 likes

OMG LUISTER HET NU.

5 likes

Zat echt een week te wachten op euphoria ofzo en nu is er binnen een nacht een nieuwe Drake response en weer eentje van kendrick erop, hoe snel gaat dit ineens.

Ga ze allebei luisteren nu 🫔

4 likes

Ik moest wel lachen toen Drake zei ā€œyou rap like you’re freeing slavesā€ :smiling_face_with_tear:

Drake is de personificatie van de light skin biracial man. Kan op een cultuur teren die hem het meest vooruit helpt.

10 likes

En soms ook culturen waar hij helemaal niks mee te maken heeft, zoals toen ie ineens Jamaicaans ging doen.

2 likes

Of de zwarte Britse man met z’n ā€œinnit?ā€ in zijn liedjes met Giggs. De cringe :no_mouth:

2 likes

Ik moet altijd hieraan denken als het over Drake gaat hahah

2 likes