Stel je persoonlijke vraag #49

Als de spiegel in de badkamer beslagen is dan

• Veeg ik de bovenste helft
  • Veeg ik de onderste helft

0 stemmers

2 likes

Doe ik de verwarming van de spiegel aan.

11 likes

Ik sliep als kind altijd met een soort hydrofiele doek die heel zacht was. Dat was mn knuffel zeg maar. Als ik op vakantie was gebeurde het regelmatig dat ik ā€˜m dan in bed liet liggen en de kamermeisjes dachten dat het bij het vieze beddengoed hoorde. Mn moeder heeft echt wel een aantal keer met de kamermeisjes die karren weer leeggehaald om mn doek terug te vinden :joy: Altijd wel weer teruggevonden, maar echt gedoe. En dom van mij natuurlijk.

11 likes

Hier ben ik veel te neurotisch voor, ik check alles zo 4-5 keer :flushed: Wij gaan donderdag op vakantie naar familie in Zweden, ik heb nu de kado’s al ingepakt, en alle kleren zijn al gewassen zodat ze zeker schoon zijn… voor een vakantie van 5 dagen. Alsof m’n wereld vergaat, lol.

5 likes

In de bovenste helft kan ik mezelf toch niet zien

3 likes

Oh jezus

Ik ben 2 weken terug in een hotel mijn lievelingsshirt kwijtgeraakt omdat de schoonmaaksters waarschijnlijk mijn witte shirt met het beddengoed hebben verward en meegenomen. Hopelijk hoor ik er nog iets van maar ik snap de verwarring wel, haha.

Heb jij een docent gehad die geobsedeerd was door Amerika?

• Ja op de basisschool
  • Ja op de middelbare school
  • Ja anders
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, was het een man?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Nee, de geschiedenisdocenten bij mij hadden een obsessie met de vroege middeleeuwen of het Romeinse rijk

2 likes

Niet iedereen is zo fancy oke :smiling_face_with_tear:

@LaPetiteRobeNoire telt geobsedeerd door Native Americans ook mee?

4 likes

Ja een Engels leraar die geobsedeerd was door Amerikaanse malls en hoe goedkoop de Levis daar waren.

2 likes

Dochter gaat hier best vaak met ongekamd haar naar school. Vind het ook onverzorgd, maar sommige dagen heb ik gewoon geen zin in dat gevecht. Vraag me wel eens af of de juf me er een slechte moeder om vindt.

2 likes

Ja hoor

4 likes

Mijn geschiedenisdocent op de middelbare school. Hij is ook regelmatig op tv als ā€˜Amerika-kenner’.

2 likes

Was @MaartenVanRossem je geschiedenisdocent?

4 likes

Ja wel mijn docent op de uni, die van de middelbare school is iemand anders haha.

3 likes

dat mensen stemmen op ā€˜wie zijn deze mensen’ over kendrick… KENDRICK

4 likes

Ja, maar dat was dan ook op een Amerikaanse High School :clown_face:

1 like

Ik veeg niks, zet gewoon de fohn erop

Ik ben mijn vaders lievelingskind maar niet die van m’n moeder.

6 likes