Stel je persoonlijke vraag #49

Ik weet eigenlijk niet wanneer iets van heel veel waarde van geld wordt gezien. Dat verschilt ook vast per persoon. In mijn geval ging het om oorknopjes/oorbellen die ik had gekregen. Krijg nog een knoop in mn maag als ik eraan terugdenk.

Als je oorbellen draagt doe je die 's nachts uit?

• Nee ik laat ze in
  • Dit ligt echt aan het soort oorbellen
  • Ik draag geen oorbellen
  • Sommige laat ik in, sommige haal in uit
  • Anders?

0 stemmers

1 like

Ja ik doe ze s’nachts uit

48 likes

Ik heb 1 er altijd in maar ik ben echt een zeikerd als het daarom gaat, ik voel het altijd zitten. En ik draag niet eens ooit grote oorbellen.

1 like

Wel alleen als ik ringetjes draag, vind met van die stekers slapen niet fijn maar die draag ik heeeel weinig

1 like

Overigens hebben we wel naar dat hotel gebeld. Ze zeiden dat ze niks hadden gevonden. Toen zei een vriendin, dat ze zeker wist dat de schoonmaakster het had gehouden.

Zou jij dit ook denken?

• Nee joh
  • Ja sowieso
  • Ik zou het echtniet weten

0 stemmers

@Druppels ja die met stekers steken bij mij dan als ik wil slapen echt tegen mn hals/nek.

Ik heb wel eens gehad dat ze zeiden niks gevonden te hebben en toen ik kon beschrijven waar het lag (onder het linkerkussen) zeiden ze opeens wel het gevonden te hebben. Dat was een ereader die ook duidelijk aan was geweest dus toen denk ik wel dat ze het wilden houden :joy: maar dan eerder de staff dan de schoonmaker.

Ik heb ook wel eens gehad dat ik iets in een restaurant had laten staan en toen waren ze echt teleurgesteld dat ik het kwam halen :joy:

4 likes

Maar de schoonmaker had allang het moeten vinden dan want die verschonen het hele bed. Of was je dan bijv. Een week in het hotel? Anders checkt de staff je hotelkamer niet. Mn vriend had vorig jaar net de nieuwste iphone laten liggen en we wisten dat ze nadat we uitcheckten direct gingen schoonmaken want we zagen ze al staan. Dus in alle paniek snel gebeld en hij rende snel terug. We gingen er ook gelukkig niet vanuit dat ze zoiets zouden meenemen, dat is gewoon bizar. Bij oorbellen kan ik het me nog wel voorstellen en bovendien is dat gewoon mn eigen schuld.
Ah ja, ik snap je, dat de schoonmaakster al doe overgebleven spullen van eventuele waarde maar doorgeven aan de manager?

1 like

Ja die hadden het natuurlijk ook allang gevonden want het gesprek ging echt zo:
Hoi met Kauai van kamer 13 ik heb m’n ereader laten liggen vanochtend hebben jullie die gevonden?

Hoi nee we hebben niks.

OkƩ kunnen dan alsjeblieft in de kamer kijken onder het linkerkussen want daar ligt hij.

Ohja ik zie m hier nu toch liggen aan de balie.

OkƩ bedankt dan kom ik m halen!

7 likes

Vanaf welk bedrag noem jij sieraden duur?

• 50 euro
  • 100 euro
  • 500 euro
  • 1000 euro
  • 5000 euro
  • 10.000 euro
  • Meer dan 10.000 euro

0 stemmers

2 likes

Heel vaak, vorig jaar wel het hoogtepunt: Louis Vuitton shawl en een Gucci zonnebril. Gelukkig heel snel opgestuurd door het hotel.

5 likes

Mijn moeder had een volle fles parfum in het kluisje laten staan. Toen ze onderweg naar huis waren had ze naar het hotel gebeld, denk ongeveer 15 minuten na het uitchecken. Moest ze naar het hotel mailen en zij zouden het doorzetten naar gevonden voorwerpen. M’n moeder zei dat ze echt net weg waren en of ze even wilden gaan kijken. Nee dat kon niet. En later kreeg ze als antwoord op de mail dat ze niks hadden gevonden. Zo sneu en flauw vond ik dat.

8 likes

Ah ja naar idd. Mensen vergeten gewoon regelmatig wel wat in een hotel. Maar het is echt niet professioneel en dan zou ik al direct klaar zijn met zo’n hotel als dat voorbeeld van jouw moeder hoor. Alsof het ineens spoorloos is. Sure…

3 likes
Kijk jij de dodenherdenking met enige spanning?
  • Ja
  • Nee
  • Misschien een beetje
  • Door de damschreeuwer is dat erger geworden
  • Door de damschreeuwer pas
  • Door de huidige ontwikkelingen in de maatschappij
  • Ik doe niet mee aan dodenherdenking
  • Anders

0 stemmers

Ik heb mijn splinternieuwe YSL tas van 3000 euro laten liggen in zo’n photobooth in Centro, Duitsland. We gingen voor de lol een pasfoto maken en toen heb ik ā€˜m even op de grond neergezet. Thuis kwam ik er pas achter. Meteen gebeld en er was gewoon net iemand geweest die de tas bij de klantenservice had achtergelaten. Helaas had ik geen gegevens van de held, maar wat een lucky mf was ik die dag! Faith in humanity restored.

43 likes

Femke Halsema’s stem:

• AFGRIJSELIJK
  • Neutraal

0 stemmers

1 like

Ja maar alleen omdat ik bang ben voor een valse noot bij het taptoe

9 likes

Mijn aardrijkskundeleraar maar dan niet positief. Elke keer als Amerika ergens in de stof ter sprake kwam moest hij steeds zeggen dat het het rijkste derdewereldland ter wereld was.

5 likes

Wel waar

19 likes

Oh dat accent kan ik echt niet uitstaan, echt zo’n hete aardappel in dr keel

4 likes

Ja ik snap het niet, ze is opgegroeid in Enschede :weary:

3 likes