Stel je persoonlijke vraag #49

Iemand die een joint draait in de bus

• Vind ik niet kunnen
  • Vind ik prima
  • Vind ik helemaal niets van

0 stemmers

2 likes

Hoeft niet per se een joint te zijn. Als je in de bus shag draait, vind ik dat ook apart

8 likes

Vast logopedie gehad die meid. Hoor toch liever een Twents accentje dan dit :weary:

5 likes

K heb een keer een in de bus gezeten met een meid die een volledige pot shag met zo’n sigarettenmachientje dat je handmatig bedient in tientallen prachtige sigaretten sloeg.

Mijn volledige respect 🫡

17 likes

Ja ik zat net dus in de bus met iemand die een joint aan het draaien was en dacht ook ‘wow, knap dat je dit kunt’ in een hobbelende bus die alle kanten op gaat

5 likes

Ken je dit nummer Kevin Lyttle - Turn Me On?

• Yessssss turn me on
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

• Temperature > Turn Me On
  • Turn Me On > Temperature
  • Yeah!

0 stemmers

Tankini?

• Beter dan een badpak
  • gelijk aan een badpak
  • Slechter dan een badpak
  • Beter dan een bikini
  • gelijk aan een bikini
  • Slechter dan een bikini
  • nmsvpe
  • Wat???

0 stemmers

Bij de naam Pogacar…

• Dacht ik eerst aan een bedrijf dat iets deed met auto’s (bijv. verhuur)
  • Dacht ik direct aan een wielrenner
  • Dacht ik eerder aan een sponsor
  • Ik ken die hele man niet
  • Anders

0 stemmers

Hachee???

• Yay
  • Hatsjikidee weg ermee in de plee
  • Gewoon nee
  • Wel oké
  • ???

0 stemmers

3 likes

Hachee de knetter.

Dad joke van mijn vriend :cry:

1 like

Ja die tankini’s, los van wat ik er van denk… Het valt wel heel erg op omdat het zo afwijkend is en dat is volgens mij wat de dragers niet willen?

5 likes

Ik wil vooral niet dat mijn blote buik zichtbaar is en wel fatsoenlijk kunnen plassen.
Dat mijn lichaam afwijkt van de norm kunnen ze ook zo wel zien.

14 likes

Huh zoveel stemmen op niet kunnen, wat is hier zo erg aan dan?

2 likes

Shag vind ik niet erg, maar wiet meurt zo erg.

7 likes

Ik was mijn iPad mini vergeten. Ik kwam later nog langs het hotel, dus ik heb toen gevraagd of ze hem gevonden hadden. Dat hadden ze, de iPad stond alleen vol foto’s van de schoonmaakster. Eerst van die per ongeluk gemaakte selfies (van het plafond met een pluk haar, van onderaf, enz.) en daarna met filters enzo.

39 likes

Ik heb gestemd op niet kunnen, omdat ik het heel erg vind stinken en dat vind ik niet netjes in de bus

11 likes

Nou hetzelfde als de man die toen het 35 graden was met een tasje vol verse vis naast me kwam zitten in de volle, benauwde bus: het is niet verboden maar het stinkt wel.

8 likes

Zou jij mee willen doen aan Het Blok? Prijs: 100.000k winnen

• Hell no
  • Ja lijkt me wel leuk
  • Ja en ik weet ook zeker dat ik dit ga winnen
  • Twijfel

0 stemmers

Zou jouw relatie dit overleven?

• Nee wij zouden echt zo’n terrorkoppel op tv zijn die de hele dag ruzie zit te maken
  • We overleven het wel maar het is niet best
  • Ja dit overleven we wel!
  • Ja dit overleven en dit maakt ons alleen maar sterker

0 stemmers

3 likes

Wat is het voor programma?

2 likes

Mijn vriend en ik zijn grote fan van Het Blok Australië en we hebben al vaak tegen elkaar gezegd dat we zo mee zouden doen. Tijdens onze eigen grote verbouwing waren we ook een mega goed team samen. Maar ja, je komt op tv en daar zijn wij dan weer totaal niet van :joy:

1 like

Als het programma het niet erg vindt om uit iedere zin minimaal 1 woord weg te bliepen, overleven we het wel!

8 likes

Een groot deel van mijn familie is omgekomen bij een aanslag in 1944 en daarna hebben mijn grootouders en ooms en tantes angstklachten ontwikkeld die nu nog zichtbaar zijn, denk dat het veel invloed heeft gehad op iedereens levensloop

7 likes