Stel je persoonlijke vraag #49

Ik heb wel een keer per ongeluk 4 kaartjes gekocht. 2 met annuleringsverzekering en 2 zonder omdat ik dacht dat de annuleringsverzekering er extra bij moest kopen. Maar toen heb ik het via twitter voor de echte prijs doorverkocht, aan een zusje van een influencer.

1 like

Nog nooit gedaan, maar als ik een kaartje zou hebben voor een concert waar ik niet naartoe meer kan vanwege priveredenen en ik zou er meer voor kunnen vangen, zou ik de prijs wel verhogen. Het is namelijk niet verplicht dat iemand dat ticket overkoopt, 100% hun eigen keus.

1 like

Ik koop vaak extra kaartjes voor vrienden waarvan vaak een groot deel afhaakt.

Wij hebben iemand weleens een tiktok laten maken voor het bedrijf!

1 like

Niet nep, wel al gebruikt en dus niet geldig meer :smiling_face_with_tear:. Was via ticketswap.

Ja was echt een irritant lui kind wat niks wou doen behalve de hele dag zeuren en op haar telefoon zitten, rampzalig

1 like

Ik lees dit met nat haar in de trein. Ga eigenlijk altijd met nat haar gewoon naar buiten, nooit geweten dat anderen dat niet vinden kunnen.

9 likes

Gewoon wetenschap? Net als vitaminen enzo heb je een dagelijkse behoefte.

9 likes

Ik vind gewoon buiten ook nog wat anders dan op het werk. Wat iedereen buiten doet moet ie echt helemaal zelf weten, daar vind ik niks van. Vind het ook raar als anderen daar wel iets van vinden.

1 like

Drink jij weleens matcha latte?

• Nee ik blijf bij mn havermelk capu
  • Nee vind ik niet lekker
  • Gewoon nee
  • Ja drink ik af en toe
  • Ja drink ik regelmatig

0 stemmers

3 likes

Ik zou willen dat ik zo met nat haar naar buiten kon gaan, maar mijn haar ontploft dan echt en het ziet er dan de hele dag niet uit.

3 likes

laatst via marktplaats, 160 euro betaald en nooit tickets gekregen. vind het zo dom van mezelf. het was op de dag van het festival en ik was errrrg enthousiast om te gaan en heb daardoor niet goed nagedacht. het account bestond al 10 jaar en had heel veel goede reviews, dus ging er vanuit dat het goed zat (naĆÆef want ze hacken dus dat soort accounts)

3 likes

Heb jij een grote Nederlandse vlag in huis, dus zo eentje die je aan je huis hangt?

• Ja, zelf gekocht
  • Ja, maar ooit gekregen
  • Nee
  • Wel gehad, maar niet meer
  • Ik woon niet in Nederland

0 stemmers

1 like

Lees nu de kleermakers van Auschwitz. En nu wil ik alles weten over de bureaucratie en de hiĆ«rarchie in dat kamp. Echt je verbaast je hoeveel onderscheid gemaakt wordt tussen de gevangenen en wie welke ā€˜baan’ krijgt daar.

8 likes

Ohh interessant, heb je een tldr van wat je tot nu toe gelezen hebt over die hiƫrarchie?

Mijn huidige obsessie heeft te maken met hoe onze kenniseconomie is ingericht op basis van lopende-bandwerk en wat een mismatch dat is met ons lichaam/brein.

10 likes

Ik heb niet zoveel met de vlag en het idee van de vlag ophangen tijdens een feestdag oid. Ben daarom ook blij dat ik geen Amerikaan in een suburban wijk ben, want zou een slechte Amerikaan zijn.

2 likes

Ja ik vond mijn eigen LOB-stage ook echt doodeng! Ik ging als meisje van 16 alleen naar Amsterdam, en liep mee in de labo’s van het VU. Ik durfde amper iets te zeggen en je kunt natuurlijk niks daar, dus zit de hele tijd maar een beetje te kijken.

Bedankt iedereen voor het reageren! Ik heb n.a.v. jullie input een planning gemaakt, met wat laagdrempelige ideeƫn. Ik hoop dat ze zo wel 3 leuke dagen heeft, ik zal t.z.t. een review achterlaten haha.

10 likes

Ik woon in een straat waar echt iedereen de vlag uithangt op Koningsdag en 4/5 mei. Het is een doorgaande weg, dus het heeft wel wat om door de straat te rijden dan met al die vlaggen. Vond dat we niet achter konden blijven.

10 likes

De concentratiekampen serie van de podcast de geschiedenisreis vond ik echt super interessant en dat ging hier ook wel een stuk over!

5 likes

Uitgestorven planten van de wereld!

4 likes