Ik vond het denk ik allebei kinderachtig, maar negeren wel erger. Ik vind mijn vriendschappen ook niet minder dan mijn relatie, dus zou me niet kunnen voorstellen dat ik ze dan ook zou behandelen als minder. Smoesjes lijkt me ook voor mezelf vermoeiend trouwens haha.
Ja ze zei iets van we zijn uit elkaar gegroeid en ik wil geen contact meer. Ik vond er niet zoveel van. Jammer, maar prima. En toen 2 dagen later begon ze weer te appen
Maar los van de geur, het is toch ook gewoon ongezond en vervuilend? In die zin vind ik het wel asociaal. Ik zou er persoonlijk niet zo’n last van hebben maar ik vind dingen in de fik steken wel een gewoonte waar we beter mee kunnen stoppen.
meestal verwateren mijn vriendschappen op een natuurlijke manier (of ze blijven bestaan) maar mijn beste vriendin van de basisschool en de middelbare is toen ik een jaar of 15 was letterlijk verdwenen. ik vraag me heel vaak af hoe het met haar gaat
Samenvatting
er was altijd een hoop mysterie rondom haar, ze vertelde nooit wat ze ging doen bij weekenden weg, veranderde vaak haar naam en haar vader had echt 5 doodsoorzaken. haar moeder was obsessief beschermend, ik vond dat als kind raar maar ze waren gevlucht uit oorlogsgebied dus achteraf gezien had ze waarschijnlijk een groot trauma. en toen we 15 ofzo waren verdween ze opeens voor maanden naar haar geboorteland, en toen heb ik haar nog 1x gezien en toen verhuisden zij en haar moeder ineens naar de andere kant van nederland, toen verbraken ze het contact met iedereen in onze regio. ik heb haar een paar jaar geleden nog een keer gevonden op facebook en een bericht gestuurd, maar toen heeft ze me geblokkeerd.
Tyla
- Overrated
- Prima rated
- Underrated
- Wie?
0 stemmers
- Waarom word je ineens doodgegooid met die meid
- Geen mening
- Leuk toch!
0 stemmers
Ik ken alleen dat ene liedje wat je opeens overal hoorde
Net als iemand hierboven al zei heeft mijn beste vriendinnenclub van ‘vroeger’ me gehost/geprobeerd de vriendschap langzaam te laten doodbloeden. Begon dat ze ook hun eigen WhatsApp groep enzo hadden. Toen ik uiteindelijk om opheldering vroeg heeft een van hen gelukkig wel uitgelegd waarom ik niet meer zo in hun leven paste. Kwam erop neer dat ze mij gewoon niet misten als ze me een tijd niet zagen, en ik hen wel
Last van is een groot woord, maar ik heb wel een vriendin waar ik het altijd super leuk mee vond en die vriendschap is uiteindelijk doodgebloed omdat het me opviel dat ik steeds het initiatief nam en daar op een gegeven moment een beetje klaar mee was. Vervolgens is de vriendschap dus doodgebloed. Dat is inmiddels al een jaar of 6/7 geleden maar ik vind dat eigenlijk nog steeds jammer. Achteraf had ik het zelf ook liever anders aangepakt, door gewoon te bespreken dat het initiatief steeds van mij moest komen en dat ik dat jammer vond.
Kleine troost: zelfs als je het al had aangegeven, was de vriendschap misschien doodgebloed. Ik heb in dezelfde situatie gezeten met een vriendin en die deed alsnog nul moeite nadat ze in het gesprek zei ‘het heel jammer te vinden’ als de vriendschap zou eindigen.
Ben jij een agressieve niezer?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En bleven jullie nog vriendinnen daarna?
Ik weet niet hoe je niet agressief kunt niezen. (Ik kan dat niet bedoel ik.)
Vanavond songfestival?
- Nee saai
- Nee ik boycot
- Ojaaa misschien zap ik even langs
- Ja sowieso
- JA ik maak er helemaal een avondje van!
0 stemmers
Nouja boycot, ik heb andere dingen te doen en ik vind het om de huidige situatie ook totaal niet erg om het songfestival niet mee te krijgen (al vind ik het normaal wel leuk), dus vergelijkbaar.
Soms. Vind het soms wel lekker om met veel lawaai te niezen maar dat doe ik niet in het openbaar/op werk/weet ik veel wanneer het ongepast is.
Ik nies wel gewoon hard/voluit
Maar niet agressief denk ik, een vriendin heeft weleens gezegd dat ik als dit instrument klink als ik nies
Niet zo’n vadernies die je twee steden verder nog hoort
Soms wel en soms stil
Heel veel mensen doen een harde kreet bij het niezen zo van WAAAH en ik haat dat echt, schrik me altijd dood
Ik haat ‘t altijd als mensen zo zacht niezen dat je alleen zo’n irritante piep hoort, vaak mensen die hun nies proberen op te houden echt je bent toch geen muis
Haha ja, echt zo’n implosie in het hoofd krijg je dan. Klinkt altijd erg ongemakkelijk.