Stel je persoonlijke vraag #49

Ik voel de druk om te bevallen in die weken dat ze leeuw kan worden hoor!!!

3 likes

Ik geloof niet in sterrenbeelden behalve dat leeuwen fucking irritant zijn omdat ze echt denken gewonnen te hebben met sterrenbeelden.

18 likes

Of schorpioenen, want dat is de ~dangerous one

7 likes

Al mijn respect voor Oekraïne 🫡🫡🫡🫡

• Ja man 0 punten aan Dat Land gegeven, keiharde staging, super goed optreden, stootte Dat Land van de eerste plek af, is werkelijk slachtoffer van een oorlog
  • Nee man antisemitisch

0 stemmers

2 likes

Wel waar :lion:

2 likes

De zangeres van Dat Land schijnt ook banden te hebben (gehad) in door Rusland bezette Krim. Dus ik snap wel dat ze haar niet moeten. Anyways, petje af hoor Oekraine!

Verder heeft bijna iedereen wel op Dat Land gestemd toch? Zag zelfs Armenië er tussen staan.

Edit: ik heb alle landen lopen door te klikken en Kroatie ook veilig. De rest allemaal gestemd op dat land.

5 likes

Kroatië is idd ook safe. Dus ik zie jullie daar allemaal deze zomer aangezien we nergens anders meer op vakantie kunnen?

2 likes

Serieus?

2 likes

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/sarcasme

4 likes

Haha sorry, maar sommige mensen waren in het Eurovisie-topic zó dramatisch gisteren dat ik het ook niet meer weet af en toe :’)

9 likes

Nou ik houd het wel in mijn achterhoofd voor als PVV hier aan t roer staat.

Oke even politieke situatie in kroatie opzoeken, brb.

1 like

:upside_down_face:

2 likes

Aah fuck, thanks voor de reality check.

2 likes

Haha mijn moeder zit precies op die grens, 22 juli. En ik noem haar expres soms voor de grap “gevoelig kreeftje”. Aangezien kreeften altijd als zo emotioneel worden omschreven en dat toevallig bij haar wel precies klopt :joy:

5 likes

Nou, vind dat echt verdrietig dat je ons kreeften zo gevoelig noemt :cry:

8 likes

Hahaha nou, ik zeg ook vaak tegen haar “emotional wreck” :rofl: klinkt dat beter?

Zou jij jezelf omschrijven als een gevoelig/emotioneel persoon, en dan meer als gemiddeld. Wat het gemiddelde ook mag zijn.

• Ja absoluut
  • Nee juist niet
  • Ik denk gemiddeld
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

Ik was altijd absoluut niet (want je weet steenbok lol) maar ik kan nu wel gewoon eens janken. En mn moeder zei dus altijd “jumpsuit heeft nog jaren tranen in te halen!” Nou nee, heb echt geen zin om voor elk akkefietje een tranendal te laten stromen.

2 likes

Als jouw moeder je nu nog liefkozend “,mijn kleine poppie, poppedijntje” zou noemen, zou jou dat storen?

• Nee lief juist
  • Geen mening
  • Ik vind het niet kunnen als je een volwassen dochter hebt
  • Ik zou het gewoon maar accepteren

0 stemmers

2 likes

• Awh lief Sylvie!
  • Goeie bodycheck met figurant Sylvie

0 stemmers

1 like

Met figurant zoon bedoel je? Of snap ik het niet

4 likes