Ja ongepast snap ik wel, maar ik vind ongepast en seksuele intimidatie ook wel weer 2 verschillende dingen.
Maar hoe ga je een man vertrouwen die niet eens in staat is zijn collega te laten weten dat ie geen interesse in haar heeft? Ik bedoel, als zij hem straks probeert te zoenen, gaat ie dan ook maar gewoon meedoen âuit beleefdheidâ?
Ja precies, dat was mijn punt. Ik zou hem dus echt niet vertrouwen!
Herken je deze persoon?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het is Shania Twain dacht je dat?
- Nee dacht specifiek iemand anders
- Nee had geen idee
- Ja dacht ik al
0 stemmers
Oh man, ik houd van Shania, maar ik had haar niet herkend.
Dacht meer aan een Engelse realityster (Cheryl Cole ofzo?)
Stel je gaat naar een land waar Malaria is. Neem je dan medicatie?
- Ja preventief
- Nee neem alleen noodmedicatie mee
- Nee ik doe niks anders dan gewoon DEET en lange kleding etc
- Ik zou daar sws nooit heen gaan
0 stemmers
Als ik hoor hoe gevaarlijk die malariamedicatie kan zijn, mij niet bellen
Ja vind ik dus ook echt eng die bijwerkingen
N=1, maar wij waren met 5 op vakantie en toen heeft niemand er last van gehad.
@Zemraluani Ik dacht die Spaanse actrice van Modern Family.
Ik weet het niet zo goed, zou me laten informeren bij vaccinatiecentrum. Omdat het risico heel erg verschilt per gebied, land of continent. Ik ben ooit naar een risicogebied gegaan, maar ggd zei dat het meeviel en raadde zelfs af om preventief middelen te slikken.
Dit heb ik haar inderdaad gezegd, en dat ze zich niet moet laten kennen door langs te gaan. Want dan ga je of 1) een scene maken, of 2) er gebeurt niks en dan weet je nog niks. Dus wat gaat dat oplossen
Zien wat mijn hematoloog zegt maar met sikkelcel heb ik een minder grote kans op malaria.
Wat hij zegt, doe ik.
Ik vind dit seksuele intimidatie noemen wel ernstig. Collegaâs krijgen zo vaak wat met elkaar en hij geeft geen enkel signaal dat hij er niet op zit te wachten
Ik ook!!
Je hebt een baby van 6 maanden maar je wil als ouders 2 weken naar een ver land op vakantie zonder je kind. Dus baby van 6 mnd blijft 2 weken bij oma en opa.
- Kan gewoon
- Kan echt niet
- Zou t zelf niet doen maar is niet zo erg
0 stemmers
Huh, prima als je dat zelf niet wil maar waarom zou dit in hemelsnaam niet kunnen?
Het kan wel, maar ik vind het wel raar als je het doet
Waarom dan?
Ja weet ik eigenlijk niet, het kind houdt er niks aan over. Maar ik kan me denk ik niet goed inleven in waarom je na 6 maanden al zo lang weg van je kind zou willen. Terwijl ik elk jaar een week alleen weg ben sowieso, maar samen twee weken vind ik dan weer veel ofzo
Ik dacht even dat dit Avril Lavigne was na allerlei operaties