Stel je persoonlijke vraag #49

Maar verzorgd is voor mij niet alleen gewassen. Zou me trouwens aan mijn reet roesten wat anderen doen, maar ik zou mezelf iig echt slonzig voelen als ik met nat haar naar buiten zou gaan.

Moet ook wel zeggen dat mijn haar aan de lucht laten drogen ook resulteert in een zeer oncharmant kapsel. Ken ook vriendinnen bij wie het dan fab zit.

5 likes

Ik weet ook niet goed waarom maar ik vind een man die een haartransplantatie ondergaat enorm onaantrekkelijk.

1 like

Mensen hebben over uiterlijke dingen zo vaak een sterke mening. Van wenkbrauwen verven tot tatoeages tot Botox tot een borst lift. Dus ik dacht: vast ook hier over :sweat_smile::rofl:
Omarm het ouder worden ofzo. I don’t know

@Bunnyslippers ja ik ook. In mijn familie zit “vroeg” kaal zijn. Als in, begin 20 al dun wordend haar en midden 20 echt wel alles weg.
Dus ook mannen die een haar transplantatie hebben gedaan en snap dat heel goed!
Mijn vader werd altijd voor m’n opa aangezien :smiling_face_with_tear::sweat_smile:

Edit: bij bijv mijn broertje zou ik het niet geweten hebben als je hem 10jr geleden voor het laatst zag en nu weer. Is exact zoals hij was, maar dus met haar :sweat_smile:. Veel mensen weten het ook niet. Hij had het een paar jaar gemillimeterd. Toen dus dit laten doen en daarna laten groeien. Dus het lijkt gewoon of hij na een paar jaar gemillimeterd nu weer lang haar heeft đŸ«ą

2 likes

Ik krijg altijd complimentjes m.b.t. mijn haar als ik natgeregend was en het liet opdrogen. Dan krult het soms heel mooi of zo. :laughing:

Een vriend van mij heeft een haartransplantatie laten doen en het resultaat is echt heel goed en hij is nu een stuk zelfverzekerder / zit lekkerder in zijn vel.

2 likes

Het lijkt me zo raar dat je dan bijvoorbeeld de inhammen bij je voorhoofd laat opvullen, maar 5 jaar later is je haarlijn natuurlijk gewoon verder teruggetrokken dus dan heb je je inhammen wel opgevuld, maar dan is het daarachter of daarnaast kaal aan het worden??

4 likes

Jaa inderdaad, dan laat je het vaak voor een tweede keer doen, ken 2 mannen die dat hebben gedaan!

2 likes

Ik vind het ‘bijzonder’ als in: Veel dingen zijn op rechtshandigen gericht en het lijkt me soms lastig om linkshandig te zijn. Maar ik zeg er nooit iets van.

Ik doe dit dus echt nooit. Twee maanden geleden brak ik mijn heup en ik was ZO gelukkig dat ik meteen weer normale kleding kon dragen. Toen besefte ik wel dat ik ijdeler ben dan ik dacht :smiley:

Houd jij van of heb jij een sad beige interieur?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het mooi als mensen dit hebben?

• Ja, vind dit prachtig
  • Gewoon ja
  • Gewoon nee
  • Nee, echt vreselijk
  • Ik ben een sad beige millennial/mom

0 stemmers

2 likes

Niet mooi, ook niet lelijk eigenlijk boeit mij iemand anders haar interieur niet.

17 likes

Lekker clean

Maar hier zit ook wel een filter overheen, bij die kinderkamer

4 likes

Ik vind dit niet mooi maar mijn huisgenoot wel

4 likes

Die kinderkamer zo met toch nog wat kleur enz vind ik wel mooi. Maar wel bij een anderđŸ€Ł
Past niet bij mij hah, maar vind het wel mooi bij een ander

2 likes

Ik vind het wel mooi omdat het zo clean is, maar zou niet eens adem durven te halen in zo’n lichte kamer hoor.

2 likes

Hoe zie je dit?

3 likes

Misschien komt mijn aversie ook gewoon door het feit dat zoveel mensen dit nu hebben. Dan gaat iemand verhuizen en dan hoop je op iets nieuws en interessants, maar laten ze me dezelfde base game Sims meubels zien :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wat vinden jullie van de zin:
‘Wij zijn zwanger’

• Walgelijk
  • Degene met de baarmoeder is zwanger
  • Prima, je doet het (meestal) samen
  • Stom, omdat

• Leuk, omdat

• Neutraal

0 stemmers

5 likes

Ik hoorde laatst iemand zeggen ‘tijdens ONZE bevalling’. :sob: (ja een man)

9 likes

Zeg dan gewoon “wij verwachten een kind”

36 likes

Op deze foto’s zit tenminste nog wat kleur in het interieur.
Hier in de buurt ken ik mensen die alles in huis beige hebben incl. de nieuwe keuken, de enige andere kleur is lichtgrijs, en ze hebben twee kleine kinderen :skull: Ben benieuwd hoe lang alles beige blijft.

2 likes