Nee ik ook niet maar mijn sluizen gaan bij het minste en geringste open. Zo kut ![]()
Ik zou me vooral afvragen of het goed gaat met mān moeder omdat ze nooit liefkozend is naar mij.
Ik denk een gevalletje āinterpunctie doet ertoeā: Goeie bodycheck met figurant, Sylvie
Hoe lang ben jij verloofd (geweest?)
- Ben niet verloofd
- 0-3 maanden
- 4-6 maanden
- 7-9 maanden
- 10-12 maanden
- 1-1,5 jaar
- 1,5- 2 jaar
- Langer dan 2 jaar!!
0 stemmers
Ik zag net een story (van veggilaine) dat ze 2 jr verloofd is, trouw gwn
Heb jij wel eens een sinaasappel gegeten tijdens het douchen? (Dit schijnt extra lekker te smaken)
- Ja, smaakte precies hetzelfde
- Ja, smaakte lekkerder
- Ja, was vies
- Nee
- Anders
0 stemmers
Het is niet dat ik het niet vind kunnen ofzo, maar als mijn moeder dit bij mij zou doen zou ik echt kokhalzen. Krijg al de rillingen als ze me āmeisjeā noemt
Geef dan geld gewoon ![]()
Edit: op het moment dat wij gaan trouwen, zijn we dik 2 jaar verloofd.
Wel wijn onder de douche gedronken en dat maakt de douche ervaring 10 x beter
Er was toch een forummer die koffie en cola onder de douche dronk? Althans, door haar neem
ik ook wel eens mān blikje cola mee ![]()
De periode dat je verloofd bent kan toch ook juist heel leuk zijn. Wat een onzin dat daar een maximale termijn op zou zitten.
Ik word zo nog genoemd. Vind het nou niet erg
Denk dat het in eerste instantie met timing te maken heeft. Als je in de populaire zomermaanden wil trouwen en toevallig in oktober ten huwelijk gevraagd wordt, til je de bruiloft sowieso over de winter en lente heen.
Daarnaast zijn veel locaties al ver vantevoren volgeboekt. Wij besloten bijv. in december dat we wilden gaan trouwen, maar voor de zomerse maanden die erop volgden waren alle vrijdagen al bezet op onze gewenste locatie. Dan kom je dus al gauw op 1 a 2 jaar verloofd zijn.
Mijn oom en tante zijn meer dan 30 jaar verloofd geweest, en zijn er niet minder gelukkig om geweest
. Zijn uiteindelijk getrouwd toen ze een huis kochten want belastingtechnisch makkelijker, maar anders waren ze waarschijnlijk nog steeds niet getrouwd
Love koffie onder de douche!!!
Maar waarom zou het jou boeien hoe lang iemand verloofd is? ![]()
- Ja, ik heb me ingesmeerd
- Ja, ik heb me niet ingesmeerd
- Nee, ik heb me ingesmeerd
- Nee, ik heb me niet ingesmeerd
0 stemmers
Nee, ik ben niet buiten geweest heehehehehehe
Ik was een stukje van mān nek vergeten blijkbaar ![]()
Oh, dat is zo hatelijk. Wel fijn dat je nu bevestigd hebt dat insmeren werkt.
Noem je je partner dan ook steeds verloofde?