Stel je persoonlijke vraag #49

Haha ja dat wel! Ik heb gisteren ook wel lang in de zon gelopen, was gewoon net zo’n randje vergeten en dat is idd verbrand (maar niet heel erg gelukkig maar tis wel rood)

3 likes

Heb gesmeerd en hoed gedragen.

4 likes

Ik heb hooguit 5 minuten op m’n balkon gezeten, toen voelde ik de zon al flink branden en ben weer naar binnen gegaan en ben al beetje verbrand. Hou zo van mijn huid :smiling_face_with_tear:

Verbrand op een stuk waar ik zelf niet bij kon mer insmeren.

4 likes

Ik heb me niet ingesmeerd omdat ik het gisteren vergeten was (I know) en vandaag besefte ik dat ik geen zonnebrand meer heb. Ben recent verhuisd en veel dingen weggegooid en dus nog geen nieuwe zonnebrand gekocht :o

1 like

Je hebt de helft van hem eraf geknipt?

Dit is wel een extreme variant van missende context

3 likes

Zijn achterhoofd is toch niet relevant voor de poll verder?

3 likes

Het is zelfs gebruikelijk in een deel van mijn familie om een lange verloving te hebben. Beetje cultureel/ religieus bepaald dat ze dan wat makkelijker publiekelijk kunnen daten zonder gelijk heel snel te hoeven trouwen en samenwonen. Soort seal of approval voor de buitenwereld haha.

12 likes

Mandarijn in de sauna is echt 10/10

7 likes

Heb jij al gezwommen in de Nederlandse zee dit jaar?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wil wel nu!

0 stemmers

Ben ATM kwartiertje van het strand maar ik twijfel of het al de moeite is :full_moon_with_face:

Jaaaaa doen, zo lekker!

2 likes

Oké ik ga!

5 likes

Omg de zee is echt heel lekker nu! En ik was de enige zwemmer

63 likes

Ik als Limburger kan me hier echt niks bij voorstellen. De zee is echt geen aandeel in mijn leven.

Denk dat we wel wat missen

34 likes

Ja ben toevallig in Den Haag, was voor mij ook alweer heel lang geleden. In Utrecht moeten we helaas in het veen zwemmen en dan ben ik altijd bang dat ik op een veenlijk stuit.

15 likes

Al 23 jaar niet meer in de zee gezwommen, maar toch als kind dat altijd vlak achter de duinen heeft gewoond: ja, denk het toch wel. Als volwassene kom ik er niet echt meer, maar als kind vond ik het echt geweldig opgroeien aan zee.

1 like

Tot deze week :sunglasses:

1 like

Ik vind pootjebaden ook zo heeerlijk. Gewoon dat gevoel dat de zee zo wegstroomt.

10 liter zand in de auto is wel weer minder.

6 likes

Jij ook niet tot deze week bedoel je?

2 likes

Ach ik ben Hagenees, woon op 10 minuten fietsen van het strand en de zee en ik kan me er ook vrij weinig bij voorstellen, haha.

7 likes