Stel je persoonlijke vraag #49

Zien wat mijn hematoloog zegt maar met sikkelcel heb ik een minder grote kans op malaria.
Wat hij zegt, doe ik.

5 likes

Ik vind dit seksuele intimidatie noemen wel ernstig. Collega’s krijgen zo vaak wat met elkaar en hij geeft geen enkel signaal dat hij er niet op zit te wachten

34 likes

Ik ook!!

Je hebt een baby van 6 maanden maar je wil als ouders 2 weken naar een ver land op vakantie zonder je kind. Dus baby van 6 mnd blijft 2 weken bij oma en opa.

• Kan gewoon
  • Kan echt niet
  • Zou t zelf niet doen maar is niet zo erg

0 stemmers

2 likes

Huh, prima als je dat zelf niet wil maar waarom zou dit in hemelsnaam niet kunnen?

7 likes

Het kan wel, maar ik vind het wel raar als je het doet

4 likes

Waarom dan?

3 likes

Ja weet ik eigenlijk niet, het kind houdt er niks aan over. Maar ik kan me denk ik niet goed inleven in waarom je na 6 maanden al zo lang weg van je kind zou willen. Terwijl ik elk jaar een week alleen weg ben sowieso, maar samen twee weken vind ik dan weer veel ofzo

8 likes

Ik dacht even dat dit Avril Lavigne was na allerlei operaties :joy:

22 likes

Heerlijk toch als dat kan

2 likes

Ik dacht even Anne Hathaway?

Als opa en oma dat niet als last ervaren prima (maar ik denk eigenlijk dat best veel grootouders 2 weken wel lang vinden en enigszins taxing, zou mijn hypothetische kind iig niet zo lang kwijt kunnen ergens).

7 likes

Ja dit vooral. Als ik denk aan mijn kinderen bij 6 maanden waren ze elke nacht minstens 1x wakker en dan moesten ze drinken en gewiegd worden of bij ons in bed. Dat kan je opa en oma toch niet aan doen voor 2 weken. Maargoed als je een doornroosje hebt vooral lekker gaan!

1 like

Er poppen ook allemaal praktische bezwaren bij me op. Maar dat is inderdaad bekeken vanuit m’n eigen situatie. Als je het kunt organiseren en zelf oké vindt, lekker doen!

3 likes

Vanuit het oogpunt van het kind zou ik het nooit doen. De enige zekerheid en comfort dat een baby van die leeftijd heeft komt vanuit de ouder. Om twee weken lang te verdwijnen is ontzettend lang voor zo’n kind.

23 likes

Zes maanden oud he. Zo’n kind heeft comfort als het warm, schoon en gevoed is.

24 likes

6 maanden is mini. Die begrijpt nog niet dat wanneer zijn ouders weg zijn, ze niet voor altijd weg zijn.

3 likes

Ze begrijpen überhaupt niks?

11 likes

Natuurlijk wel.

5 likes

Dit moeten toch wel extreem charmante/gephotoshopte foto’s zijn? Dit was ze 3 jaar geleden

3 likes