Stel je persoonlijke vraag #49

Aan de telefoon hoor en zeg ik wel het aantal zelfde cijfers om het makkelijker te maken. Maar heb ook of school geleerd dat je cijfers afwisselend alleen, dubbel of per drie kan zeggen.

1 like

ik krijg ook altijd een soort tia als mensen hun telefoonnummer opnoemen van ‘drieĂ«nzestig vierentwintig’ want dan heb ik al een 3 getypt en komt opeens de aap uit de mouw dat er een 6 voor moet omg zeg gewoon zes drie twee vier

56 likes

Zolang je maar geen Kristel Candelario doet - die liet haar kind van 16 maanden 10 dagen alleen toen ze op vakantie ging. Zoek maar niet op, ik heb de laatste krijsen van dat meisje gehoord voordat ze doodging, ik ben er nog misselijk van

Ik weet niet waarom, maar door jouw bericht herinner ik me ineens mijn Nederlandse telefoonnummers (die ik tot 2007 had). Ik had géén idee dat het mobiele nummer nog ergens in me verborgen lag.

1 like

Ik weet alle nummers van de mensen die ik voor het smartphonetijdperk heb leren kennen en die ik nog regelmatig spreek uit mijn hoofd. :cowboy_hat_face: Elk nummer dat erna in mijn leven is gekomen heb ik aan Google toevertrouwd (in de zin van, dat ze gekoppeld zijn aan mijn account, waardoor ik ze niet onhandig moet overschrijven als ik van telefoon verander, ofzo), haha.

2 likes

Mijn oma heeft heel recent haar vaste lijn opgezegd en dat is een groot probleem want het was het enige nummer (buiten mijn vriend) wat ik in nood zo zou kunnen bellen

9 likes

Wie zou jij zijn als jouw ouders zo’n bericht schreven?

• “Mijn dochter, de prinses van Nazareth, kleindochter van blablabla etc etc eyc”
  • “Haar zus”

0 stemmers

1 like

Oh ik ben niet bekend met ouderlijke trots :weary:

6 likes

Ik weet er dus echt nog heel veel, maar heb een tijdje terug het huistelefoon nummer van een vriendinnetje van de basisschool verward met het werk nummer van mijn moeder. Dat scheelde 1 cijfer namelijk. Kreeg dus ineens de moeder van die vriendin aan de lijn, was helemaal in de war haha. Is overigens nu nog steeds een van mijn beste vriendinnen, dus gewoon grappig om haar moeder zo ff te spreken. Zij zei ook dat ze helemaal verbaasd was dat de huistelefoon ging, want niemand belde daar ooit nog naar.

8 likes

Wat zie je hier?

IMG_9966

• Een vrouw met een handdoek op haar hoofd
  • Een vrouw met een gekke pluk haar
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Wist je dat Steve Jobs al in 2011 is overleden?

• Ja duh
  • Huh nee ik dacht recenter?
  • Ik wist niet dat hij overleden is?!

0 stemmers

Naar mijn idee echt pas 2-5 jaar terug ofzo?!

2 likes

Mijn moeder heeft me recent nog zonder gene gevraagd of ik niet wat geld in het potje wil doen voor de 20ste verjaardag van mijn zusje (Ze heeft mij op mn 18de verzocht uit huis te gaan en vervolgens bijna nooit meer een verjaardagscadeau gegeven) dus sowieso “haar zus”.

5 likes

volg jij het eurovision drama?

• JA DUH
  • nee joh
  • huh is er drama dan?

0 stemmers

1 like

Ik volg Eurovisie niet want boycot maar als Joost niet meer mee mag doen omdat ‘ie een zionist geklapt heeft is dat wel de ultieme apotheose van deze editie

16 likes

Ik kijk het niet, nooit gedaan, maar door het forum en @Zemraluani dat topic steeds aan het refreshen.

Edit: ben dus fan van @Zemraluani haar inbreng daar

6 likes

Dat is
. Controversieel als je mn posts van gisteravond terugleest :full_moon_with_face:

Maar thanks 4 support

11 likes

Ik hou van controversieel

3 likes
Favo vreemde vogel?
  • Angrybird
  • Duolingobird
  • Twitterbird (rip)
  • Europapabird
  • Thunderbirds
  • Die zwaan van de KLM
  • Toucan van van der Valk

0 stemmers

2 likes

Pino

7 likes

Nog steeds die creepy vogel van @Karl_Lagerfeld ps sorry dat ik je bij dit topic betrek
IMG_1251

34 likes