@Vuile_bitch en @Solee jaa das ergens wel waar!
Een zonsondergang is indrukwekkender in Nederland, het noorderlicht hier hoef je echt niet voor wakker te blijven
lol hoe blasé
Je zit op een terras en hebt al 3x om de rekening gevraagd, maar die komt maar niet. Wat doe je?
- Je blijft wachten en vraagt het evt. nog een keer
- Je loopt naar de bar toe om te betalen
- Je vertrekt, ze hebben blijkbaar geen interesse in je geld
0 stemmers
Haha volgens wie? Jij, de natuurverschijnsel jury?
Er is gewoon een heel groot deel dat precies weet wat er in de wereld gaande is en dat gewoon top vindt
Mijn tactiek is altijd opstaan en overduidelijk je jas aan doen en dan komen ze wel Maar zo niet dan loop ik wel maar de bar ja.
Ik ben veel te pussy om zo weg te lopen
Sorry zal nooit meer de Aurora Borealis beledigen
aurora australis erasure!!! ga je die nog wel beledigen?
Die is al helemaal niet de moeite om in NL je wekker voor te zetten
@instantramen dit hele gesprek is zo raar voor mij. Want voor mij zijn jullie dezelfde persoon.
In mijn ervaring helpt het om recht te staan en aanstalten te maken om te vertrekken, vaak komen ze dan alsnog snel.
He, hoezo dat? Hele andere avatars en posts toch?
Ben je bekend met het verhaal van Laika (hond)?
- Ja duh
- Laika who?
0 stemmers
Puur omdat ik laatst heel random met iemand erover begon en die had echt geen idee hoe en wat, voor mij is Laika juist een stukje core geschiedenis
Sterrenbeelden die wel/niet bij elkaar zouden passen:
- Is totale bullshit
- Geloof ik helemaal in
- ik twijfel
- anders
0 stemmers
Zeg jij weleens, ‘oh ja zij is echt een typische steenbok*’
*of ander sterrenbeeld naar keuze
- Ja ik vind mezelf een typische x
- Ja ik zeg dit over anderen
- Ja ik zeg dit over anderen en over mezelf
- Nee dit zeg ik nooit
0 stemmers
Ik zeg dit soort dingen alleen voor de grap tegen mijn man omdat hij een schorpioen is en dus een makkelijk doelwit.
Ik ben in aug uitgerekend en ik heb echt al meermaals te horen gekregen ‘oh dan word ze een leeuw en leeuwen zijn echt hele leuke fijne mensen’ en dan denk ik echt QUE?
Jokes on you dat de baby eerder of later komt en geen leeuw meer is, heb je ineens geen leuk kind.
Grapje, ik haat sterrenbeelden.