Stel je persoonlijke vraag #49

Ik volg ook niet ivm boycot en ik kan het gewoon steeds niet bevatten dat Israël daar staat, krijg hier en daar toch via nieuws en online kanalen mee wat er nu allemaal gaande is met Joost. Maar ook weer wat voor vies tering politiek gebeuren het is. Het maakt me helemaal woest.

Maar effe serieus, stel dat Israël straks wint (weet niet of ze kans maken?) dan beleven we toch de miljoenste keer recht voor onze ogen hoe misselijkmakend de wereld is. Het fucking contrast!! Dit had toch noooooooit moeten kunnen gebeuren, winst Israël tijdens genocide :cry:

12 likes

Ja dus ,grote kans zelfs.

Ik begrijp dit oprecht niet. Zou het specifiek alleen het publiek van het songfestival zijn die totaal geen flauw idee hebben wat zich in de wereld afspeelt of is dit gewoon een weerspiegeling van de hele maatschappij?

Israel is het paradepaardje van rechts.
Televoting italie 2e halve finale 39% naar israel (was gelekt).

3 likes

39% van Italië

4 likes

Ohja klopt!

3 likes

Jeetje. Ik had songfestival topics al jaren op negeer staan, ga straks eens een keer kijken.

1 like

40% Zweden :clown_face:

1 like

Jongens, zullen we de discussie in het Songfestivaltopic houden. Anders krijgen we straks twee dezelfde gesprekken op verschillende plekken.

9 likes

@Vuile_bitch en @Solee jaa das ergens wel waar!

2 likes

Een zonsondergang is indrukwekkender in Nederland, het noorderlicht hier hoef je echt niet voor wakker te blijven

1 like

lol hoe blasé

7 likes

Je zit op een terras en hebt al 3x om de rekening gevraagd, maar die komt maar niet. Wat doe je?

• Je blijft wachten en vraagt het evt. nog een keer
  • Je loopt naar de bar toe om te betalen
  • Je vertrekt, ze hebben blijkbaar geen interesse in je geld

0 stemmers

3 likes

Haha volgens wie? Jij, de natuurverschijnsel jury?

4 likes

Er is gewoon een heel groot deel dat precies weet wat er in de wereld gaande is en dat gewoon top vindt

4 likes

Mijn tactiek is altijd opstaan en overduidelijk je jas aan doen en dan komen ze wel :sweat_smile: Maar zo niet dan loop ik wel maar de bar ja.

Ik ben veel te pussy om zo weg te lopen

3 likes

Sorry zal nooit meer de Aurora Borealis beledigen :pray:

2 likes

aurora australis erasure!!! ga je die nog wel beledigen?

1 like

Die is al helemaal niet de moeite om in NL je wekker voor te zetten

3 likes