Jij ook niet tot deze week bedoel je?
Ach ik ben Hagenees, woon op 10 minuten fietsen van het strand en de zee en ik kan me er ook vrij weinig bij voorstellen, haha.
wow de meeste hagenezen die ik ken zijn juist echt van āik zou nooit zonder het strand kunnenā terwijl ik echt niks heb met het strand in nederland haha ik vind het altijd te koud eigenlijk
Poepen (grote boodschap, niet de Vlaamse betekenis) op werk:
- Geen probleem, ik ga gewoon meteen als ik moet naar de gewone, dichtstbijzijnde wc
- Ik ga wel, maar zoek (indien mogelijk) een wat meer afgelegen wc
- Ik stel het uit tot ik echt niet meer kan, en ga dan wel naar de wc (welke dan ook)
- Nee, ik kan/wil dat echt niet, ik wacht wel tot ik weer thuis ben
0 stemmers
Haha ja ik ben er zo eentje. Heb niks met de stad, zou wat dat betreft zo naar Breda ofzo verhuizen, maar het strand. Zo de straat uit kunnen lopen en daar dan staan, nee, daar kan ik echt geen afscheid van nemen.
Nee jij
Oh nee, ik deze week ook nog steeds niet hoor hahaha
Denk niet dat ik ooit nog in de zee beland eigenlijk. OCD en fobie, niet interessant verder, maar zie mezelf er gewoon niet overheen komen
Vind jij dat de Joost Klein/Eurovisie situatie teveel aandacht heeft gehad in Nederland?
- Ja er zijn momenteel grotere problemen op de wereld
- Nee heel begrijpelijk
- Nee is begrijpelijk maar moet niet tot in den treure doorgaan
0 stemmers
Niet per se teveel aandacht want maak je druk om waar je je druk om wilt maken, maar ik kon er echt niet om geven en vond de hele heisa fascinerend. Mensen steken hun hand echt in het vuur voor iemand die ze niet kennen en die ook niet per se overkomt als iemand die ik tot het einde der tijden zou verdedigen.
Omdat het zo lang zo onwijs vaag bleef werd er daardoor aandacht op bevestigd.
Mijn hele familie komt uit scheveningen en echt niemand gaat naar het strand. Heb juist altijd het idee dat de mensen die verder wonen juist degene zijn die vaak op de boulevard te vinden zijn
Ja dat idee heb ik ook, die boulevard bestaat toch uit 90% toeristen?
Zwem jij graag in de Nederlandse zee?
- Ja heerlijk
- Nee
- Nah af en toe als het weer het toelaat
- Anders?
0 stemmers
Ik besef me nu pas dat ik sinds mn 16e niet meer in de nederlandse zee heb gezwommen. Wel vaak beetje met blote voeten door de zee lopen maar zwemmen in de zee zie ik blijkbaar alleen voor me in het buitenland.
En wanneer heb jij voor het laatst in een zee gezwommen? Maakt niet uit waar ter wereld.
- Een paar maanden geleden
- Een paar weken geleden
- Een paar dagen geleden
- Een jaar geleden
- Meer dan een jaar geleden
0 stemmers
Ja maar hier kan je ook niks zien, in Spanje kan je tot meters ver de bodem zien.
Plus⦠kwallen hier .
En een klap kouder haha.
Dus nah, ik ben niet snel in zee te vinden in Nederland. Maar ga wel zeer regelmatig naar het strand
Haha ja ik mijd de boulevard echt als de pest. Ik woon heel dichtbij het strand, maar op die zomerse dagen dat heel Duitsland hier op het strand ligt heb ik echt geen zin om die drukte in te gaan. Tenzij het inderdaad bij een rustig(er) stuk strand is.
Ik vind het wel grappig hoe suf het nederlandse strand en de zee eruit ziet ( sorry nederlandse strand/zee liefhebbers) en dan dat dit:
https://youtube.com/shorts/ybvVgAAfFUQ?si=EJmJWaGWjftjkR4n
dat dat dezelfde zee is hahaha
Als je door een mug geprikt wordt, wanneer merk/voel je dit dan?
- Ik voel het direct als ik gestoken word
- Ik voel het na een paar uur, bijv. de volgende ochtend
- Ik voel het na ong. een dag
- Ik voel het nog later dan na een dag
- Ik voel het nooit als ik gestoken word
- Ik ben nog nooit door een mug gestoken
- Anders
0 stemmers
Mijn vriend merkt het METEEN en word wakker van de steek, ik merk het dus echt pas na meer dan een dag. Hele irritante combi 's nachts.
Als ik wakker ben voel ik het, niet als ik lig te slapen.
Ik zou wel vaker willen, maar vanaf Drenthe (ja daar wonen echt mensen) is het echt een hele dagtrip en daar hebben we eigenlijk nooit zin in. Soms doen we een weekendje Den Haag en dan gaan we wel. En vaste prik 1 keer per jaar naar Terschelling met vrienden, daar kan ik me nu alweer op verheugen. Zou wel dichter bij zee willen wonen, ik word er heel kalm van. Ik zou wel willen ruilen met een forumlid die ik op insta volg, zij woont dicht bij zee en het lijkt me zo heerlijk dat je dan even voor een halfuurtje ofzo kan gaan.