Stel je persoonlijke vraag #49

@instantramen dit hele gesprek is zo raar voor mij. Want voor mij zijn jullie dezelfde persoon.

3 likes

In mijn ervaring helpt het om recht te staan en aanstalten te maken om te vertrekken, vaak komen ze dan alsnog snel.

1 like

He, hoezo dat? Hele andere avatars en posts toch?

1 like

Ben je bekend met het verhaal van Laika (hond)?

• Ja duh
  • Laika who?

0 stemmers

Puur omdat ik laatst heel random met iemand erover begon en die had echt geen idee hoe en wat, voor mij is Laika juist een stukje core geschiedenis :joy:

2 likes

Sterrenbeelden die wel/niet bij elkaar zouden passen:

• Is totale bullshit
  • Geloof ik helemaal in
  • ik twijfel
  • anders

0 stemmers

2 likes

Zeg jij weleens, ‘oh ja zij is echt een typische steenbok*’
*of ander sterrenbeeld naar keuze

• Ja ik vind mezelf een typische x
  • Ja ik zeg dit over anderen
  • Ja ik zeg dit over anderen en over mezelf
  • Nee dit zeg ik nooit

0 stemmers

Ik zeg dit soort dingen alleen voor de grap tegen mijn man omdat hij een schorpioen is en dus een makkelijk doelwit.

13 likes

Ik ben in aug uitgerekend en ik heb echt al meermaals te horen gekregen ‘oh dan word ze een leeuw en leeuwen zijn echt hele leuke fijne mensen’ en dan denk ik echt QUE?:clown_face:

9 likes

Jokes on you dat de baby eerder of later komt en geen leeuw meer is, heb je ineens geen leuk kind.

Grapje, ik haat sterrenbeelden.

18 likes

Ik voel de druk om te bevallen in die weken dat ze leeuw kan worden hoor!!!

3 likes

Ik geloof niet in sterrenbeelden behalve dat leeuwen fucking irritant zijn omdat ze echt denken gewonnen te hebben met sterrenbeelden.

18 likes

Of schorpioenen, want dat is de ~dangerous one

7 likes

Al mijn respect voor Oekraïne 🫡🫡🫡🫡

• Ja man 0 punten aan Dat Land gegeven, keiharde staging, super goed optreden, stootte Dat Land van de eerste plek af, is werkelijk slachtoffer van een oorlog
  • Nee man antisemitisch

0 stemmers

2 likes

Wel waar :lion:

2 likes

De zangeres van Dat Land schijnt ook banden te hebben (gehad) in door Rusland bezette Krim. Dus ik snap wel dat ze haar niet moeten. Anyways, petje af hoor Oekraine!

Verder heeft bijna iedereen wel op Dat Land gestemd toch? Zag zelfs Armenië er tussen staan.

Edit: ik heb alle landen lopen door te klikken en Kroatie ook veilig. De rest allemaal gestemd op dat land.

5 likes

Kroatië is idd ook safe. Dus ik zie jullie daar allemaal deze zomer aangezien we nergens anders meer op vakantie kunnen?

2 likes

Serieus?

2 likes

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/nederlands/betekenis/sarcasme

4 likes

Haha sorry, maar sommige mensen waren in het Eurovisie-topic zó dramatisch gisteren dat ik het ook niet meer weet af en toe :’)

9 likes

Nou ik houd het wel in mijn achterhoofd voor als PVV hier aan t roer staat.

Oke even politieke situatie in kroatie opzoeken, brb.

1 like