Stel je persoonlijke vraag #49

:upside_down_face:

2 likes

Aah fuck, thanks voor de reality check.

2 likes

Haha mijn moeder zit precies op die grens, 22 juli. En ik noem haar expres soms voor de grap ā€œgevoelig kreeftjeā€. Aangezien kreeften altijd als zo emotioneel worden omschreven en dat toevallig bij haar wel precies klopt :joy:

5 likes

Nou, vind dat echt verdrietig dat je ons kreeften zo gevoelig noemt :cry:

8 likes

Hahaha nou, ik zeg ook vaak tegen haar ā€œemotional wreckā€ :rofl: klinkt dat beter?

Zou jij jezelf omschrijven als een gevoelig/emotioneel persoon, en dan meer als gemiddeld. Wat het gemiddelde ook mag zijn.

• Ja absoluut
  • Nee juist niet
  • Ik denk gemiddeld
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

Ik was altijd absoluut niet (want je weet steenbok lol) maar ik kan nu wel gewoon eens janken. En mn moeder zei dus altijd ā€œjumpsuit heeft nog jaren tranen in te halen!ā€ Nou nee, heb echt geen zin om voor elk akkefietje een tranendal te laten stromen.

2 likes

Als jouw moeder je nu nog liefkozend ā€œ,mijn kleine poppie, poppedijntjeā€ zou noemen, zou jou dat storen?

• Nee lief juist
  • Geen mening
  • Ik vind het niet kunnen als je een volwassen dochter hebt
  • Ik zou het gewoon maar accepteren

0 stemmers

2 likes

• Awh lief Sylvie!
  • Goeie bodycheck met figurant Sylvie

0 stemmers

1 like

Met figurant zoon bedoel je? Of snap ik het niet

4 likes

Nee ik ook niet maar mijn sluizen gaan bij het minste en geringste open. Zo kut :skull:

7 likes

Ik zou me vooral afvragen of het goed gaat met m’n moeder omdat ze nooit liefkozend is naar mij.

5 likes

Ik denk een gevalletje ā€˜interpunctie doet ertoe’: Goeie bodycheck met figurant, Sylvie

7 likes

Hoe lang ben jij verloofd (geweest?)

• Ben niet verloofd
  • 0-3 maanden
  • 4-6 maanden
  • 7-9 maanden
  • 10-12 maanden
  • 1-1,5 jaar
  • 1,5- 2 jaar
  • Langer dan 2 jaar!!

0 stemmers

Ik zag net een story (van veggilaine) dat ze 2 jr verloofd is, trouw gwn

6 likes

Heb jij wel eens een sinaasappel gegeten tijdens het douchen? (Dit schijnt extra lekker te smaken)

• Ja, smaakte precies hetzelfde
  • Ja, smaakte lekkerder
  • Ja, was vies
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Het is niet dat ik het niet vind kunnen ofzo, maar als mijn moeder dit bij mij zou doen zou ik echt kokhalzen. Krijg al de rillingen als ze me ā€˜meisje’ noemt

6 likes

Geef dan geld gewoon :+1:t2:

Edit: op het moment dat wij gaan trouwen, zijn we dik 2 jaar verloofd.

5 likes

Wel wijn onder de douche gedronken en dat maakt de douche ervaring 10 x beter

20 likes

Er was toch een forummer die koffie en cola onder de douche dronk? Althans, door haar neem
ik ook wel eens m’n blikje cola mee :joy:

5 likes

De periode dat je verloofd bent kan toch ook juist heel leuk zijn. Wat een onzin dat daar een maximale termijn op zou zitten.

17 likes

Ik word zo nog genoemd. Vind het nou niet erg

3 likes