Stel je persoonlijke vraag #49

Denk dat het in eerste instantie met timing te maken heeft. Als je in de populaire zomermaanden wil trouwen en toevallig in oktober ten huwelijk gevraagd wordt, til je de bruiloft sowieso over de winter en lente heen.

Daarnaast zijn veel locaties al ver vantevoren volgeboekt. Wij besloten bijv. in december dat we wilden gaan trouwen, maar voor de zomerse maanden die erop volgden waren alle vrijdagen al bezet op onze gewenste locatie. Dan kom je dus al gauw op 1 a 2 jaar verloofd zijn.

6 likes

Mijn oom en tante zijn meer dan 30 jaar verloofd geweest, en zijn er niet minder gelukkig om geweest :woman_shrugging:t3:. Zijn uiteindelijk getrouwd toen ze een huis kochten want belastingtechnisch makkelijker, maar anders waren ze waarschijnlijk nog steeds niet getrouwd

2 likes

Love koffie onder de douche!!!

2 likes

Maar waarom zou het jou boeien hoe lang iemand verloofd is? :woman_shrugging:

20 likes

Ik ben echt van plan jareeeen verloofd te blijven

4 likes
Ben je verbrand dit weekend?
  • Ja, ik heb me ingesmeerd
  • Ja, ik heb me niet ingesmeerd
  • Nee, ik heb me ingesmeerd
  • Nee, ik heb me niet ingesmeerd

0 stemmers

6 likes

Nee, ik ben niet buiten geweest heehehehehehe

11 likes

Ik was een stukje van m’n nek vergeten blijkbaar :frowning:

4 likes

Oh, dat is zo hatelijk. Wel fijn dat je nu bevestigd hebt dat insmeren werkt.

1 like

Noem je je partner dan ook steeds verloofde?

5 likes

Nee. Maar al zou ik het doen: is dat erg?

10 likes

Haha ja dat wel! Ik heb gisteren ook wel lang in de zon gelopen, was gewoon net zo’n randje vergeten en dat is idd verbrand (maar niet heel erg gelukkig maar tis wel rood)

3 likes

Heb gesmeerd en hoed gedragen.

4 likes

Ik heb hooguit 5 minuten op m’n balkon gezeten, toen voelde ik de zon al flink branden en ben weer naar binnen gegaan en ben al beetje verbrand. Hou zo van mijn huid :smiling_face_with_tear:

Verbrand op een stuk waar ik zelf niet bij kon mer insmeren.

4 likes

Ik heb me niet ingesmeerd omdat ik het gisteren vergeten was (I know) en vandaag besefte ik dat ik geen zonnebrand meer heb. Ben recent verhuisd en veel dingen weggegooid en dus nog geen nieuwe zonnebrand gekocht :o

1 like

Je hebt de helft van hem eraf geknipt?

Dit is wel een extreme variant van missende context

3 likes

Zijn achterhoofd is toch niet relevant voor de poll verder?

3 likes

Het is zelfs gebruikelijk in een deel van mijn familie om een lange verloving te hebben. Beetje cultureel/ religieus bepaald dat ze dan wat makkelijker publiekelijk kunnen daten zonder gelijk heel snel te hoeven trouwen en samenwonen. Soort seal of approval voor de buitenwereld haha.

12 likes

Mandarijn in de sauna is echt 10/10

7 likes