Stel je persoonlijke vraag #49

Heb jij al gezwommen in de Nederlandse zee dit jaar?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wil wel nu!

0 stemmers

Ben ATM kwartiertje van het strand maar ik twijfel of het al de moeite is :full_moon_with_face:

Jaaaaa doen, zo lekker!

2 likes

Oké ik ga!

5 likes

Omg de zee is echt heel lekker nu! En ik was de enige zwemmer

63 likes

Ik als Limburger kan me hier echt niks bij voorstellen. De zee is echt geen aandeel in mijn leven.

Denk dat we wel wat missen

34 likes

Ja ben toevallig in Den Haag, was voor mij ook alweer heel lang geleden. In Utrecht moeten we helaas in het veen zwemmen en dan ben ik altijd bang dat ik op een veenlijk stuit.

15 likes

Al 23 jaar niet meer in de zee gezwommen, maar toch als kind dat altijd vlak achter de duinen heeft gewoond: ja, denk het toch wel. Als volwassene kom ik er niet echt meer, maar als kind vond ik het echt geweldig opgroeien aan zee.

1 like

Tot deze week :sunglasses:

1 like

Ik vind pootjebaden ook zo heeerlijk. Gewoon dat gevoel dat de zee zo wegstroomt.

10 liter zand in de auto is wel weer minder.

6 likes

Jij ook niet tot deze week bedoel je?

2 likes

Ach ik ben Hagenees, woon op 10 minuten fietsen van het strand en de zee en ik kan me er ook vrij weinig bij voorstellen, haha.

7 likes

wow de meeste hagenezen die ik ken zijn juist echt van ‘ik zou nooit zonder het strand kunnen’ terwijl ik echt niks heb met het strand in nederland haha ik vind het altijd te koud eigenlijk

3 likes

Poepen (grote boodschap, niet de Vlaamse betekenis) op werk:

• Geen probleem, ik ga gewoon meteen als ik moet naar de gewone, dichtstbijzijnde wc
  • Ik ga wel, maar zoek (indien mogelijk) een wat meer afgelegen wc
  • Ik stel het uit tot ik echt niet meer kan, en ga dan wel naar de wc (welke dan ook)
  • Nee, ik kan/wil dat echt niet, ik wacht wel tot ik weer thuis ben

0 stemmers

2 likes

Haha ja ik ben er zo eentje. Heb niks met de stad, zou wat dat betreft zo naar Breda ofzo verhuizen, maar het strand. :heart_eyes: Zo de straat uit kunnen lopen en daar dan staan, nee, daar kan ik echt geen afscheid van nemen.

1 like

Nee jij

1 like

Oh nee, ik deze week ook nog steeds niet hoor hahaha
Denk niet dat ik ooit nog in de zee beland eigenlijk. OCD en fobie, niet interessant verder, maar zie mezelf er gewoon niet overheen komen

4 likes

Vind jij dat de Joost Klein/Eurovisie situatie teveel aandacht heeft gehad in Nederland?

• Ja er zijn momenteel grotere problemen op de wereld
  • Nee heel begrijpelijk
  • Nee is begrijpelijk maar moet niet tot in den treure doorgaan

0 stemmers

Niet per se teveel aandacht want maak je druk om waar je je druk om wilt maken, maar ik kon er echt niet om geven en vond de hele heisa fascinerend. Mensen steken hun hand echt in het vuur voor iemand die ze niet kennen en die ook niet per se overkomt als iemand die ik tot het einde der tijden zou verdedigen.

12 likes

Omdat het zo lang zo onwijs vaag bleef werd er daardoor aandacht op bevestigd.

3 likes

Mijn hele familie komt uit scheveningen en echt niemand gaat naar het strand. Heb juist altijd het idee dat de mensen die verder wonen juist degene zijn die vaak op de boulevard te vinden zijn

5 likes