Ja dat idee heb ik ook, die boulevard bestaat toch uit 90% toeristen?
Zwem jij graag in de Nederlandse zee?
- Ja heerlijk
- Nee
- Nah af en toe als het weer het toelaat
- Anders?
0 stemmers
Ik besef me nu pas dat ik sinds mn 16e niet meer in de nederlandse zee heb gezwommen. Wel vaak beetje met blote voeten door de zee lopen maar zwemmen in de zee zie ik blijkbaar alleen voor me in het buitenland.
En wanneer heb jij voor het laatst in een zee gezwommen? Maakt niet uit waar ter wereld.
- Een paar maanden geleden
- Een paar weken geleden
- Een paar dagen geleden
- Een jaar geleden
- Meer dan een jaar geleden
0 stemmers
Ja maar hier kan je ook niks zien, in Spanje kan je tot meters ver de bodem zien.
Plus… kwallen hier .
En een klap kouder haha.
Dus nah, ik ben niet snel in zee te vinden in Nederland. Maar ga wel zeer regelmatig naar het strand
Haha ja ik mijd de boulevard echt als de pest. Ik woon heel dichtbij het strand, maar op die zomerse dagen dat heel Duitsland hier op het strand ligt heb ik echt geen zin om die drukte in te gaan. Tenzij het inderdaad bij een rustig(er) stuk strand is.
Ik vind het wel grappig hoe suf het nederlandse strand en de zee eruit ziet ( sorry nederlandse strand/zee liefhebbers) en dan dat dit:
https://youtube.com/shorts/ybvVgAAfFUQ?si=EJmJWaGWjftjkR4n
dat dat dezelfde zee is hahaha
Als je door een mug geprikt wordt, wanneer merk/voel je dit dan?
- Ik voel het direct als ik gestoken word
- Ik voel het na een paar uur, bijv. de volgende ochtend
- Ik voel het na ong. een dag
- Ik voel het nog later dan na een dag
- Ik voel het nooit als ik gestoken word
- Ik ben nog nooit door een mug gestoken
- Anders
0 stemmers
Mijn vriend merkt het METEEN en word wakker van de steek, ik merk het dus echt pas na meer dan een dag. Hele irritante combi 's nachts.
Als ik wakker ben voel ik het, niet als ik lig te slapen.
Ik zou wel vaker willen, maar vanaf Drenthe (ja daar wonen echt mensen) is het echt een hele dagtrip en daar hebben we eigenlijk nooit zin in. Soms doen we een weekendje Den Haag en dan gaan we wel. En vaste prik 1 keer per jaar naar Terschelling met vrienden, daar kan ik me nu alweer op verheugen. Zou wel dichter bij zee willen wonen, ik word er heel kalm van. Ik zou wel willen ruilen met een forumlid die ik op insta volg, zij woont dicht bij zee en het lijkt me zo heerlijk dat je dan even voor een halfuurtje ofzo kan gaan.
Oké ik zit met een beetje een rotsituatie. Ik ben weg op mijn werkplek, maar had daar een heel fijne collega die remote werkt. Voor ik ging, heeft onze leidinggevende mij verteld dat zij daar ‘eind van het jaar niet meer zal werken’. Een andere collega weet dit ook. Super kut echt, en dit gedrag is ook een van de redenen dat ik weg ben. Mijn bestie weet dat ze niet te vertrouwen zijn, en is ook al aan het solliciteren maar weet dit niet.
Moet ik dit nou vertellen tegen haar of niet? Ik zie zoveel voors en tegens dat ik het ook niet meer weet.
Wat zou jij doen?
- Zeker vertellen
- Niet mee bemoeien
- Andere optie?
0 stemmers
Jij hebt daar niks meer te verliezen toch? En dan kan zij zich er op voorbereiden.
Depends on of het een fijne collega is óf een bestie is
Als het mijn werkbestie is dan zou ik het gelijk vertellen. Zelfs als ik er nog werkte zou ik het haar dan vertellen. Maar nu al helemaal omdat je er niet meer werkt, kan je ook geen nare werksfeer eraan overhouden. Als het gewoon een oké collega is die ik niet echt meer zie dan zou ik me lekker niet bemoeien.
Strandslag 9 en dan door westduinpark fietsen
We zijn nu 12 jaar verloofd
Willen wel een uitgebreidere bruiloft, maar hebben geen moneyzzz we zijn getrouwd met onze hoge huurr en andere vasten lasten
In ons vorige crappy appartementje was het enige voordeel dat ik kon douchen met het raam open, in de zon. Soms nam ik daar een koud biertje bij. En dat biertje smaakte dan altijd wel echt heel goed.
heeft zemra meer
- haagse energie
- utrechtse energie
- rotterdamse energie
0 stemmers
Hahaha wat
Wat is het verschil en hoezo staat U niet op 1!!!
Edit: wel diep dankbaar dat Amsterdamse energie geen optie is.
Oeh, nu ben ik heel benieuwd welk forumlid want love kust-content op insta.
Haha door jouw stories wil ik ook steeds naar zee, maar inderdaad, Drenthe.