Nou als je een keer in de buurt bent gaan we samen hoor!
Ik ben juist een beetje gestopt met kust-content op insta, omdat ik me een coastal grandma begon te voelen.
Ik wil je wel adopteren als halve Hagenees, want je maakt je wel hard voor de normalisering van de Haagse taal hier op het forum.
Is dit je Blunt rotation nightmare aka groep mensen met wie je nooit wil blowen?
- Ja
- Nee
- Irrelevant want dat doe ik niet
0 stemmers
Love alle coastal content. En coastal grannies.
- Heb ik over het algemeen zin in
- Heb ik over het algemeen geen zin in
0 stemmers
- Voelt over het algemeen als opgave
- Voelt over het algemeen niet als opgave
0 stemmers
- valt over het algemeen achteraf wel mee
- valt over het algemeen achteraf tegen
0 stemmers
Ik heb je post echt 10 keer opnieuw gelezen maar ik snap echt niet wat je bedoeld haha wat is in vredesnaam het verschil?
Schoolexamens zijn toch toetsen die je vooraf maakt maar wel meetellen en eindexamens zijn die echt in de gymzaal
Dat zijn toch gewoon toetsen en geen examens?
Ja maar samen vormen ze het schoolexamen, eindexamen heet officieel centraal examen
Nou bij mij werden dat schoolexamens genoemd en die cijfers telden ook mee bij je eindexamen. Andere toetsen niet
Heb hier echt nooit van gehoord haha! Ik had gewoon proefwerken of so’s. En de cijfers die ik had voor het examen telde mee.
Is het hetzelfde als schoolonderzoeken? Dat waren die toetsen die je voor het CSE moest doen die wel meetelden voor je eindcijfer
O nouja ze bestaan echt
Oja trek ik ook niet in twijfel hoor, kende het gewoon niet. Heb dit niet gehad.
Je zal toch wel écht schoolexamens moeten hebben gehad want het eindcijfer daarvan is 50% van je cijfer! En de andere 50% is het CE. Anders zou je nooit een diploma hebben kunnen halen.
Maar hoe werd je gemiddelde dan berekend?
Ik snap je helemaal. Ik vind haren doen ook altijd zo’n gedoe. Ik vlecht het tegenwoordig s avonds in als ze voor de tv hangt en s ochtends zo hop naar school.
Ja maar dit is nooit of te nimmer schoolexamen genoemd. Dit waren zoals ik al zei gewoon of een proefwerk of een so. Al die cijfers bij elkaar was idd de helft van het cijfer. Het centraal examen het ander. En dat bij elkaar gedeeld door 2 moest minimaal 5,5 zijn. @Xiomara
Maar echt alles wat ik deed qua toets of so telde hierin mee.
Dat het nooit zo genoemd is zegt echt elke (oud)scholier die niet goed genoeg opgelet heeft. Net zoals ze vaak het leerlingenstatuut of PTA niet kennen als ze in de problemen zitten. De combinatie van die proefwerken en so’s wordt echt al tijden het schoolexamen genoemd.