Kijk deze mensen die eten hebben laten verrotten omdat ze je kinderen liever dood wilden laten gaan van de honger dan vrachtwagens de grens over laten zijn je nieuwe buren. Nee echt een heel goed idee inderdaad.
Meer: we leven niet in idealisme maar in realiteit.
Gaat de enige Joodse staat ter wereld, die beschikking heeft over kernwapens, zichzelf opheffen? No fucking way.
Ik snap dat mensen problemen hebben met de historie, maar Palestina heeft, ook met de huidige grote steun, lang niet de macht van Israël en ik denk dat iedereen die dat niet inziet delulu is.
Zijn jouw voeten momenteel slipper-toonbaar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je ze poezelig noemen?
- Nee smerige vent
- JA
0 stemmers
Ik heb 't altijd over mân poezelige voetjes nadat ik naar de pedicure ben geweest (en dat is iedere 6 weken)
Praat gĂȘnant tegen dieren Ă©n mensen.
Mijn voeten zijn imo wat te groot om poezelig genoemd te worden Maar ze zijn wel gewoon netjes verzorgd en ik heb ook net mijn nagels gedaan, want ga bijna op vakantie, dus ze kunnen prima in het openbaar getoond worden
(en omg deze emoji
)
Dit is ook de enige reden dat ik voor 2 staten ben. In een ideale vredelievende wereld gewoon 1 staat, Palestina, waar iedereen gezellig naast elkaar leeft. Mja, mensen, macht en wapens en zo.
Vandaag voor het eerst gehoord op kantoor: Heb jij een prinsessen nies?
- Ja
- Wat heb je?
- Nee
0 stemmers
Ik nies thuis âandersâ dan wanneer ik op werk ben Heerlijk om hard te niezen haha
Ik ook.
Op werk: âha-tsjieâ.
Thuis: âwhaaaaaa-tsjoeâ.
Volgens mij kind nies ik als Shrek, want die is groot en lomp
Ik ga over twee weken op zonvakantie en de laatste keer (paar jaar terug) waste ik mn haar nog om de dag, maar inmiddels is dat een keer in de vier dagen. Als ik zwem ga ik graag kopje onder, maar wil ook mn haarwasschema nu opfokken. Hoe doen jullie dat?
- Ik ga gewoon kopje onder en was elke dag mijn haar
- Ik ga gewoon kopje onder en was dan niet mijn haar
- Ik ga alleen kopje onder op de dag dat ik mijn haar moet wassen
- Ik ga sowieso nooit kopje onder
- Ik was sowieso elke dag mijn haar
- Anders
0 stemmers
Wat mij betreft is er een verschil met uitspoelen en wassen.
Dus wassen nee, uitspoelen ja. Als het eventueel touw achtig wordt. Alleen cremespoeling bij uitspoelen.
Ik zou de activiteit die ik wil doen op vakantie echt niet laten afhangen van mijn haren. Geniet een beetje zou ik zeggen.
Ik hoop vooral dat mensen eens beseffen hoe onbelangrijk celebrities en influencers zijn en we eens moeten stoppen deze mensen zo te verheerlijken.
Ik was mijn haar normaal gesproken eens per week, maar in de zomer zwem ik eigenlijk elke dag in de zee. Wat voor mij het beste werkt is cowashen/met een lichte conditioner wassen. Ik heb droog haar, alleen uitspoelen met water laat het achter als touw.
Als je haar elke vier dagen vies wordt verandert dat overigens echt niet omdat je twee weken je haar wat vaker wast hoor, geen zorgen!
Voor de vegetariërs en veganisten; vind je het vervelend om iets te eten dat klaargemaakt is in een pan die ook voor vlees wordt gebruikt? Pan is wel gewoon schoongemaakt.
- Ja dat wil ik beslist niet
- Heeft wel mijn voorkeur maar is niet noodzakelijk
- Nee geen problemen mee
0 stemmers
Zeker niet poezelig, maar kan ermee door I guess . Ben wel weer toe aan een pedicure dat wel haha.
Als de pan zelfs is schoon gemaakt kan ik me echt nul redenen voorstellen waarom iemand het niet zou willen. Mag er dan ook geen gehakt naast de paprika hebben gelegen in de koelkast ofzo?
Grijze haren
- trek ik eruit
- verf ik
- laat ik gewoon zitten en verf ik niet
- heb ik niet
- anders
0 stemmers
Welk mandje heeft in de supermarkt jouw voorkeur?
- Mandje wat je alleen kan optillen
- Mandje wat je over de grond kan rijden
- Ik hou liever alles vast
- Anders
0 stemmers