Stel je persoonlijke vraag #49

Haha ja wij hebben dit dus. Wij zijn ook de enige in de straat die niks van folie hebben en we wonen aan een hele drukke straat. Maar mijn huisgenoten vinden het gezellig want dan kunnen ze zwaaien naar iedereen :woman_shrugging:t2:

Als ik in m’n eentje ‘s avonds ben doe ik wel altijd de grote gordijnen dicht want ik vind het dus wel ongemakkelijk.

ooooh ik dacht door dat bericht dat je helemaal niks voor de ramen had hangen

2 likes

Monaco

• Supercool
  • Overrated
  • Kut
  • Nooit geweest/iets over gezien

0 stemmers

2 likes

teruggeven aan de middellandse zee

15 likes

Zit bij een bootcamp clubje waarmee we steeds op een ander plekje sporten en je groeit zo over dat ongemak heen

3 likes

dubai

• ben ik geweest, was leuk
  • ben ik geweest, was mwah
  • ben ik geweest, was kut
  • ben ik niet geweest maar wil ik wel
  • ben ik niet geweest maar wil ik niet

0 stemmers

4 likes

Trekt me niet per se maar al mijn vriendinnen zijn er uiteindelijk toch heel enthousiast over. En schoonfamilie gaat wss wonen in een stad vlakbij dubai dus zal er vast ooit komen.

1 like

Nooit geweest maar erheen gaan voor de Monaco Grand Prix staat echt wel op mn wensenlijstje :heart_eyes: zonder GP lijkt het me niet zo boeiend haha

4 likes

Haha dit ben ik. Ik slaap ook vaak op de bank, in het volle zicht. Te lui om de gordijnen dicht te doen.

1 like

Laat ik zo lang gewoon zitten tot het me te gortig wordt als ik in de spiegel kijk en dan gooi ik er wat verf overheen (toevallig gisteren, voor het eerst sinds december)

1 like

Wel geweest om over te stappen en twee keer Shake Shack gehad dus dat was top. Maar lijkt me verder echt kut.

De mensen die wel echt naar Dubai vlogen kon je er ook meteen uitpikken, dat waren heel typische mensen.

1 like

ik snap niet hoe mensen enthousiast kunnen zijn over een stad in een land waarin het zo slecht gaat met mensenrechten

6 likes

Echt alles aan Dubai lijkt me verschrikkelijk

25 likes

Ik had exact dit met Abu Dhabi ook! Had er een lange overstap en vond er een hele vreemde sfeer hangen. Sommige stukken voelde ook heel Amerikaans aan, met name in winkelcentra.

Al vond ik de mensen wel heel vriendelijk! Met name op het vliegveld vond ik ze echt 100x vriendelijker dan op het vliegveld in Dubai.

2 likes

Dit inderdaad :sob: in mijn fantasie is het net zo een video game area gecombineerd met de apocalypse

4 likes

Geen probleem. Al vind ik het wel een fijn idee dat er in mijn airfryer nooit iets niet-vegan is klaargemaakt bijvoorbeeld.

haha ik beeld het me altijd in als een soort islamitische versie van vegas

15 likes

En aanvullend:
Vind je het als vegetariër of veganist vervelend als jouw kroket in dezelfde fituur wordt gebakken als een vleeskroket oid?
(ben oa benieuwd vanwege de mac die zei dat daarom de vega mckroket niet permanent op het menu kan)

• Ja dat ik wil ik beslist niet
  • Nee geen problemen mee
  • Heeft wel mijn voorkeur maar is niet noodzakelijk

0 stemmers

1 like

Ik kan je bevestigen dat is ook echt zo. Bah bah.

Ja ik snapte dat dus ook niet, maar ik eet zelf wel vlees dus vind dat mijn mening hierover niet telt. Vind die vega mcKroket alleen echt super lekker en had hem graag standaard op het menu gezien