Ja dat is ook wel een goede omschrijving eigenlijk
Sta jij op voor ouderen/iemand die slecht ter been is/zwangeren in het OV?
- Ja, natuurlijk
- Nee, onzin
- Anders
0 stemmers
Ik doe dat eigenlijk altijd wel. Ook als ik mezelf niet echt goed voel (chronisch ziek) en niemand anders doet het. Lijkt alsof het steeds minder normaal wordt? Nu ik toch echt wel zichtbaar zwanger ben, valt het me des te meer op hoe weinig mensen dat doen
Mijn social anxiety is zo dat ik dan bang ben dat mensen het als een belediging opvatten 🫠 meestal terwijl ik over analyseer is iemand anders me dan voor.
Ik deed het altijd wel maar ik ben ook chronisch ziek en momenteel lukt het me vaak niet om op te staan voor ouderen, voel me daar soms wel schuldig over.
In een recept staat 1 teentje knoflook
- ok, dan doe ik dus 1 teentje knoflook in het recept
- knoflook bah, die skip ik helemaal
- 1 teen is geen teen, dat worden er 2 a 3
- ik begin pas bij 5
- wat een rare manier om 1 bol knoflook te spellen
0 stemmers
Dat lijkt me echt nog kutter dan zonder F1
Ben je jezelf wel eens zat?
- Dagelijks
- Regelmatig
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
Stel je zou regelmatig een wapen bij je dragen, waar zou je dan uit kiezen? (Ja sorry dit is denk ik een aftermath van m’n schietpartij-ervaring van afgelopen weekend)
- Pistool
- Vlammenwerper
- Pijl en boog
- Mes
- Bijl
- Geweer
- Zwaard
- Kauai doe eeeeven normaal
0 stemmers
Met de vlammenwerper zou ik iets of iemand per ongeluk afbranden denk ik.
Een mes komt misschien van pas bij een stuk fruit schillen maar zou ik ook een gevaar voor mezelf mee zijn.
En met de rest van deze wapens zou ik ook niet overweg kunnen
Nooit een mes sowieso
Ze zeggen toch altijd de winnaar van een messengevecht eindigt in het ziekenhuis, de verliezer dood.
Ik ga stuk hoeveel mensen (voor de grap neem ik aan) kiezen voor vlammenwerper. Stel je voor dat je echt rond gaat lopen met zo’n ding gta flashbacks
Ik zou zeggen een pistool. Omdat je daarmee ook gewoon iemand al af kan schrikken door het alleen te richten. Als het dan nog dreigender wordt kun je in de lucht schieten om te laten zien dat je het meent haha. En intussen dan hopelijk 112 bellen zodat je niet echt iemand hoeft neer te schieten
Messen/zwaarden enzo moet je toch wat dichterbij iemand komen en maak je ook fysiek meer contact
Nekschot krijgt betere betekenis met pijl en boog, wel eerst een cursus volgen denk ik.
En van dichtbij ram ik gewoon pijl in je oog zonder af te schieten.
Heb voor zwaard gestemd, maar zou het liefste met een machete rondlopen.
Edit: als er dan een leerling aan m’n plantjes zit, raken ze daadwerkelijk een handje kwijt.
Pijl en boog is wel charmant hoor
LOVE deze kant van je 🫡😍
Heb jij of ken jij iemand die een boete heeft gehad omdat je of diegene plaats moest maken voor een politiewagen/ambulance/brandweerwagen bij een stoplicht met een flitser voor rood?
Elke keer als ik voor een stoplicht sta met een flitser denk ik: hopelijk komt er nu geen voertuig aan met zwaailichten en sirenes want dan moet ik door rood rijden en dat wordt een boete
- Ja ik
- Nee niet meegemaakt
- Ja iemand die ik ken
0 stemmers
Die je waarschijnlijk wel kwijtgescholden krijgt? Maar lijkt me echt fuckinggg gedoe
Bezwaar maken tegen een boete is echt easy hoor, denk dat het minder lastig is dan je denkt.
Oh dacht dat je sws altijd eerst moest betalen en dan pas bezwaar indienen en dat daar dan weer allemaal rompslomp bij komt kijken en weer allemaal tijd overheen
Laatst voor het eerst besteld omdat een collega die heel graag wilde in een café. Ik verwachtte zoiets:
Van die bladerdeegdingen zeg maar. Die vind ik niet vies of zo, maar ik ga ze ook niet bestellen.
Pas toen we deze kregen:
begreep ik waarom ze ze besteld had. Kaas-tengels. Geen kaas-stengels . Tengels vind ik wel erg lekker en bestel ik zeker opnieuw.