Stel je persoonlijke vraag #49

Voel jij je veiliger met een zonnebril op?

Ik droeg als jonge meid soms een zonnebril terwijl het niet nodig was, omdat ik dan geen oogcontact maakte met creepy mannen, en mannen daardoor minder snel contact met mij zochten. Triest maar waar.

• Ja en ik draag om die reden soms een zonnebril
  • Gewoon ja
  • Ik weet het niet
  • Nee wtf waar heb je het over

0 stemmers

2 likes

Tegen fel licht draag ik idd ook graag een zonnebril, en tegen hooikoorts en stof! En ja klopt, maar het is niet altijd te vermijden. Het is echt niet normaal hoeveel creeps er naar jonge meisjes staren, ik voelde me daar destijds erg ongemakkelijk bij en een beetje angstig.

1 like

Kan me echt niks voorstellen bij met je haren los slapen, ik krijg al bijna klitten met een vlecht in.

3 likes

Om er elke nacht in verstrikt te raken maar ik heb vast echt niks dat werkt

4 likes

Ik voel me altijd afgeschermd van de wereld met zonnebril, kan ik heeel chill vinden. Al helemaal met ook nog AirPods in.

14 likes

Ja heerlijk, en dan heb ik als het regent ook nog een capuchon op, helemaal incognito.

Je had toen tijdens corona een heel korte periode in Rotterdam dat je in het centrum ook buiten je mondkapje op moest en toen zag je geeneens een streepje huid.

1 like

Ik heb de afgelopen jaren echt mondjesmaat kleding gekocht vanwege student zijn en laag budget hebben (echt letterlijk moeten sparen voor kleding), maar nu ik ineens een riant salaris heb gaat er een wereld voor mij open dat ik gewoon daadwerkelijk kleding kan kopen. Wel noodzakelijk aangezien ik in mijn werk niet met vrijetijdskleding (lees: bijv. spijkerbroek en Nike air Max) aan kan komen. Ik compenseer wel wat ik de afgelopen jaren nagelaten heb om te kopen, maar dat neemt niet weg dat ik wel naar duurzame items kijk.

8 likes

Omg met je haren los slapen :eek:

4 likes

Echt waar? Ik heb juist het idee dat mijn haar beter blijft als ik het in een losse vlecht of knot doe met een zachte scrunchie, juist met los haar komt het zo in de knoop omdat ik er op lig te draaien enzo. Grappig dat het zo anders is voor iedereen. Hangt er misschien ook vanaf hoe lang je haar is?

2 likes

Ja dat kan gewoon :woozy_face:

3 likes

Heb jij ooit gelachen om Dolf Jansen?

• Ja
  • Ja, ooit eens
  • Nee
  • Wie is dat?

0 stemmers

3 likes

Wel gelachen (hardop) over de vraag om lachen over Dolf Jansen

7 likes

Ik moest vroeger wel eens echt hard lachen maar nu vind ik m debiel

1 like

Nee, ik cringe echt lichamelijk als ik die man zie.

3 likes

Ik vind dat uuuuren durende praatprogramma op zaterdagmiddag van hem ook zo kut. Meteen zappen

7 likes

Neee spijkers met koppen is juist het enige radio programma dat ik met veel plezier luister 🥹.

En ja ook dan vaak hartelijk lachen om Dolf :grin:.

5 likes

Oja dan gaat radio 2 bij mij ook uit! Samen met Ruud de wild de enige programma’s die ik echt niet trek.

5 likes

Gewoon nee

5 likes

:no_entry: wat is je leeftijd???

6 likes

Ik ben begin 30 en vind het ook een leuk programma en ben vorig jaar zelfs naar opnames geweest

3 likes