Volgens mij kind nies ik als Shrek, want die is groot en lomp
Ik ga over twee weken op zonvakantie en de laatste keer (paar jaar terug) waste ik mn haar nog om de dag, maar inmiddels is dat een keer in de vier dagen. Als ik zwem ga ik graag kopje onder, maar wil ook mn haarwasschema nu opfokken. Hoe doen jullie dat?
- Ik ga gewoon kopje onder en was elke dag mijn haar
- Ik ga gewoon kopje onder en was dan niet mijn haar
- Ik ga alleen kopje onder op de dag dat ik mijn haar moet wassen
- Ik ga sowieso nooit kopje onder
- Ik was sowieso elke dag mijn haar
- Anders
0 stemmers
Wat mij betreft is er een verschil met uitspoelen en wassen.
Dus wassen nee, uitspoelen ja. Als het eventueel touw achtig wordt. Alleen cremespoeling bij uitspoelen.
Ik zou de activiteit die ik wil doen op vakantie echt niet laten afhangen van mijn haren. Geniet een beetje zou ik zeggen.
Ik hoop vooral dat mensen eens beseffen hoe onbelangrijk celebrities en influencers zijn en we eens moeten stoppen deze mensen zo te verheerlijken.
Ik was mijn haar normaal gesproken eens per week, maar in de zomer zwem ik eigenlijk elke dag in de zee. Wat voor mij het beste werkt is cowashen/met een lichte conditioner wassen. Ik heb droog haar, alleen uitspoelen met water laat het achter als touw.
Als je haar elke vier dagen vies wordt verandert dat overigens echt niet omdat je twee weken je haar wat vaker wast hoor, geen zorgen!
Voor de vegetariƫrs en veganisten; vind je het vervelend om iets te eten dat klaargemaakt is in een pan die ook voor vlees wordt gebruikt? Pan is wel gewoon schoongemaakt.
- Ja dat wil ik beslist niet
- Heeft wel mijn voorkeur maar is niet noodzakelijk
- Nee geen problemen mee
0 stemmers
Zeker niet poezelig, maar kan ermee door I guess . Ben wel weer toe aan een pedicure dat wel haha.
Als de pan zelfs is schoon gemaakt kan ik me echt nul redenen voorstellen waarom iemand het niet zou willen. Mag er dan ook geen gehakt naast de paprika hebben gelegen in de koelkast ofzo?
Grijze haren
- trek ik eruit
- verf ik
- laat ik gewoon zitten en verf ik niet
- heb ik niet
- anders
0 stemmers
Welk mandje heeft in de supermarkt jouw voorkeur?
- Mandje wat je alleen kan optillen
- Mandje wat je over de grond kan rijden
- Ik hou liever alles vast
- Anders
0 stemmers
Hangt echt af van de hoeveelheid booschappen
En die trekmandjes die op beide manieren kunnen vind ik helemaal vreselijk
Boeit me niet.
Ik eet ook gewoon groente die tegelijk met het vlees op de barbecue lag en daarna in dezelfde schaal op tafel komt. Kijk ik zou het allerliefste hebben dat iedereen vegetarisch at en vlees dus überhaupt geen rol speelde, maar dat is nu eenmaal niet zo, dus dan is een hermetische scheiding tussen hun vlees en mijn vega niet wat de wereld gaat redden.
Ik heb er op zich geen problemen mee en sta er nooit bij stil wanneer ik ergens anders eet ofzo, maar met mān eigen pannen vind ik het wel āviesā en heb ik het liever niet.
Totaal niet rationeel verder.
Als ik lopend naar de supermarkt ga dan een mandje die je vast houdt want ik heb anders de neiging om veel te veel mee te nemen en dan heb ik spijt als ik terug naar huis loop. Anders boeit het me niet zoveel en heb ik denk ik het liefst een kar
Deze enkelbijters in elk geval niet:
Ben regelmatig bijna gestruikeld over die trekmandjes, omdat iemand ineens formule 1 style met zoān ding snel voor je langs loopt.
Ik verf mijn haar wel, maar niet vanwege die 5 grijze haren die ik heb
Gluur jij weleens bij mensen naar binnen?
- Ja, ik doe daar extra moeite voor als ik het niet meteen kan zien
- Ja, als het binnen mān blikveld kan of zonder al te veel moeite
- Soms, ik wil het niet maar ik kijk weleens naar binnen probeer dat niet te doen
- Nee, doe ik niet
0 stemmers
Ik heb lang op de begane grond gewoond, in een rustige straat, maar wel een populaire doorgangsroute van een parkeerplaats naar het centrum (vooral op zaterdag druk) en echt, sommige mensen (mannen vooral) waren zo onbeschaamd. Echt wel mensen gehad die zo voor het raam stonden.
Kan het even