Niks leuker dan rondje door de wijk een beetje naar binnen spienzen, lucky me dat er een hele nieuwe wijk in aanbouw is dus ik weer andere rondjes heb
Ik vind sporten in de sportschool soms al irritant als ik in een pestbui ben en dan omringd word door al die mensen (nog erger: jolige trainers). Zo’n bootcamp in een park lijkt me hel op aard.
Boeie, is ervoor gemaakt
Er is een heel drukbezochte vlakbij waar ik vaak langsmoet, waar het op sommige momenten echt uit de voegen barst met halfnaakte gespierde mannen. Vooral zelf jaloers dat ik nooit hun fitheid zal bereiken maar no way dat ik daar ooit tussen ga staan.
Ja ik vind dit ook echt chill
Maar ik zweer dat ik er niet zo bijsta als die foto @Max, ik doe meer gewoon een glimp op.
Vooral leuk in de winter rond etenstijd als iedereen staat te koken of aan het eten is, lekker kneuterig
nee joh ik kijk zelf ook altijd bij mensen naar binnen, vind dat ook altijd gezellig. Vond dat van anderen ook nooit zo’n probleem, behalve dus die uitzonderingen, die vaak rond een uur of vijf weer naar hun auto of de bus ofzo liepen.
Ben altijd verbaasd dat zoveel mensen dus niets voor de ramen hebben hangen, je ziet ze dan zo gestrekt op de bank liggen met een zak chips, maar wss boeit het ze niet
ik vind dit eigenlijk minder ongemakkelijk dan zo’n sportschool waar je pal voor het raam staat en iedereen je ziet zweten op de loopband
maar hoe doe je dit in de avond dan? want als het donker is en iemand zit in de kamer met het licht aan dan gluur je bijna automatisch (ik dan), ik kan er echt zo niet tegen als de zon 1cm onder is en ik heb de gordijnen nog niet dicht haha
Ik heb meerdere keren op de begane grond gewoond en dit is helaas ook mijn ervaring. Helemaal icm onze katten die natuurlijk graag voor het raam zitten. Gewoon mensen die uitgebreid op het raam gaan tikken, hun kinderwagen bijdraaien zodat kind ook ff rustig kan kijken, een hele fotoshoot houden van de kat enzovoort. Zelfs al maak je oogcontact of zwaai je naar ze, dan hebben mensen nog schijt
Ben nu blij dat er iig struiken voor ons huis staan en mensen niet rechtstreeks bij het raam kunnen, maar nog steeds echt wel last van. Wonen echt in een bejaardenbuurt dus er wordt flink naar binnen geloerd.
Haha ja wij hebben dit dus. Wij zijn ook de enige in de straat die niks van folie hebben en we wonen aan een hele drukke straat. Maar mijn huisgenoten vinden het gezellig want dan kunnen ze zwaaien naar iedereen
Als ik in m’n eentje ‘s avonds ben doe ik wel altijd de grote gordijnen dicht want ik vind het dus wel ongemakkelijk.
ooooh ik dacht door dat bericht dat je helemaal niks voor de ramen had hangen
Monaco
- Supercool
- Overrated
- Kut
- Nooit geweest/iets over gezien
0 stemmers
teruggeven aan de middellandse zee
Zit bij een bootcamp clubje waarmee we steeds op een ander plekje sporten en je groeit zo over dat ongemak heen
dubai
- ben ik geweest, was leuk
- ben ik geweest, was mwah
- ben ik geweest, was kut
- ben ik niet geweest maar wil ik wel
- ben ik niet geweest maar wil ik niet
0 stemmers
Trekt me niet per se maar al mijn vriendinnen zijn er uiteindelijk toch heel enthousiast over. En schoonfamilie gaat wss wonen in een stad vlakbij dubai dus zal er vast ooit komen.
Nooit geweest maar erheen gaan voor de Monaco Grand Prix staat echt wel op mn wensenlijstje zonder GP lijkt het me niet zo boeiend haha
Haha dit ben ik. Ik slaap ook vaak op de bank, in het volle zicht. Te lui om de gordijnen dicht te doen.
Laat ik zo lang gewoon zitten tot het me te gortig wordt als ik in de spiegel kijk en dan gooi ik er wat verf overheen (toevallig gisteren, voor het eerst sinds december)