Stel je persoonlijke vraag #49

Lijkt me mega chil als een vriendin of vriend mij tandarts is, dan eis ik korting want mensen kinderen wat is dat duur

1 like

Grappig, ik heb jaren in de Joan Melchior Kemperstraat gewoond!

2 likes

Ballonrok

• Leuk
  • Niet leuk
  • Vond ik vroeger leuk
  • Vond ik vroeger niet leuk

0 stemmers

3 likes

Jaa mn bestie is tandarts, en het lijkt me super gezellig om door haar behandeld te worden, maar echt no way dat ik korting kan krijgen hoor! Dus misschien beter van niet, want dan kan ik ook niet meer klagen over de prijzen.

3 likes

Kun je instellen, don’t worry.

1 like

Ik eet wel eens een boterham/broodje/cracker /etc. pindakaas met…

• Honing
  • Suiker
  • Speculaas/schuddebuikjes
  • (gestampte) muisjes
  • Hagelslag/vlokken
  • Sambal
  • Sambal en komkommer
  • Kaas
  • Komkommer
  • Banaan
  • Appel
  • Jam/stroop
  • Ik heb nog een andere lekkere combinatie voor je, namelijk…
  • Ik eet nooit iets op m’n pindakaas
  • Ik eet überhaupt geen pindakaas

0 stemmers

3 likes

Van die gebakken uitjes zijn ook lekker op pindakaas! Eventueel met komkommer.

7 likes

Tosti ervan maken met banaan erbij. Superlekker

4 likes

Pindakaas met kokosbrood :coconut:

2 likes

Sriracha extra hot (is niet zo hot hoor) maar dat vind ik beter dan sambal.

2 likes

OkƩ nu ga ik ook met muisjes proberen haha. Maar ik eet het ook graag met chocopasta of karamelpasta (en dan nog wat Maldon zoutvlokken).

5 likes

Pindakaas met appelstroop is ook lekker!

3 likes

Pindakaas met marmite en komkommer.

2 likes

Pindakaas met gebakken uitjes, pindakaas met atjar, of pindakaas met augurk. Standaard. :heart_eyes:

4 likes

Ik walg van pindakaas maar door alle suggesties hier heb ik er nu zin in :sweat_smile:.

6 likes

Wooow hoe heb ik hier nog nooit aan gedacht. Super lekker

5 likes

Oh de gruwel! Mijn vader altijd als hij mijn brood smeerde, dikke laag becel bij letterlijk elk soort beleg. Het ergst vond ik dat met Nutella of vega smeerworst :nauseated_face: Voelde ik me ook altijd schuldig want hij vroeg dat dan altijd heel lief als ik als puber gehaast door het huis rond rende. Dan schreeuwde ik terug NUTELLA MAAR ZONDER BOTER!!! En soms zat het er dan alsnog op en uiteraard 3x wat een normale portie boter zou zijn omdat hij dat zelf dus heel lekker vond en het uit automatisme zo smeerde hahaha

15 likes

Ik acht de kans groot dat mijn vader daar inderdaad ook ooit mee begonnen is. :rofl:

1 like

Ik lag vorige week in de stoel bij de parodontoloog toen hij vroeg wat ik voor werk doe en toen stamelde ik een vaag verhaal en zei ik Sorry ik ben hier totaal niet op voorbereid dus die man denkt 100% dat ik een functie heb verzonnen

25 likes

Niet dat iemand dan snapt wat ik doe, maar dat vraag ik me ook regelmatig af :skull:

6 likes