Ik heb een weegschaal, maar weet niet eens of die het nog doet. Weeg me altijd in de sportschool, want dat vind ik handiger
Ja en ze zij ook echt huge allemaal! Lijkt wel twee keer zo groot als een normale mug. Ze zijn wel sloom dus makkelijker te vangen.
Ja hier ook. Ik twijfel zelfs of het geen tijgermuggen zijn. Zo groot en zo sloom allemaal. Morgen eens goed bekijken.
En ze moeten altijd mij hebben
Over kaastengels gesproken, wist je dat je de ékte herkent aan een gekleurde streep erop?
- Nee dit wist ik nog niet
- Jaaa duhhhhhhh
0 stemmers
Ik heb hier echt nog nooit van gehoord. Dacht eerst dat dit van die Vietnamese loempiaâs waren Bij kaastengels dacht ik aan die dingen van de bakker zoals @FrauHelga zei
Nee dat zijn kaasstengels!
En groen is jonge kaas, bruin oude kaas, oranje sweet chili en donkerbruin old Amsterdam.
Zijn die dingen een regionaal iets? Ik heb net naar de menukaarten gekeken van frietzaken waar ik vroegerrrr altijd naartoe ging (ja niks beters te doen hoor) en zie ze nergens op de kaart staan.
Lihanboutjes wel, die was ik vergeten. Die had ons pap vroeger altijd en dat vond ik dan zo luxe??? geen idee waarom
Ik weet niet of snackbars hier ze hebben maar het staat vaak tussen het bitter garnituur bij cafés!
Nee ligt gewoon in de supermarkt
Al een paar keer een hele zwerm die precies op dezelfde plek voor mijn balkon vliegt. Alsof het bosje wat eronder staat een bepaalde aantrekkingskracht heeft waar ze boven blijven hangen. Zo raar. (Weet niet of het muggen zijn of gewoon vliegjes maar het zijn er wel extreem veel en ineens viel het me op)
Ben je wel eens na een kappers bezoek terug gegaan naar dezelfde kapper/salon omdat je niet tevreden was?
- Ja, om het opnieuw te verven
- Ja, om het opnieuw te knippen
- Nee, maar had ik wel gewild
- Nee, nooit nodig geweest
- Ga nooit naar de kapper/ knip mij eigen haar
0 stemmers
Zo ja, was je daarna wel tevreden?
- Ja was het waard, het werd wat ik wilde
- Nee, werd niet wat ik wilde maar was wel beter dan was
- Nee, was net zo erg als ervoor
- Het was wel ongemakkelijk om terug te gaan
- Het was oke om terug te gaan
0 stemmers
Vorige week heb ik bijna 3 uur in de stoel gezeten voor highlights en knippen. De kleur is prima maar zou toch liever meer laagjes in mijn haar willen want doe het nu alsnog de hele tijd in een staat/ vast. De meid die mij heeft geholpen was denk ik net klaar met school/ nog stagair dus voelt beetje gemeenâŠ
Oh ik dacht dat ze groot en sloom waren, maar inderdaad ik zie nu dat ze kleiner zijn dan de gewone muggen. Weer iets geleerd
0% tweedehands omdat dat in mijn geval niet onder kopen valt. Ik krijg heel vaak dingen van mensen om me heen. Bijna mijn hele kledingkast is tweedehands.
Die wordt kwijtgescholden, was weinig gedoe want na de boete kreeg ik direct een brief binnen dat het kwijtgescholden word want op die foto stond de ambulance ook op.
Ja een paar maanden geleden had ik van boven tot onder tijgerstrepen van bleek wat mis was gegaan. Op aanraden van iedereen ben ik terug gegaan en hebben ze er een toner op gedaan.
Heb je wel om laagjes gevraagd?
Ik ben 1 keer terug gegaan. Was wel op een andere locatie. Maar heb aangegeven dat het vanaf begin niet goed zat en geen model. Heb toen de knipbeurt gratis gekregen. En zij knipte zo fijn dat ik ongeveer 8 jaar lang bij haar heb laten knippen.
Inmiddels wel een kapper dichterbij ivm afstand maar ook de kosten. Ga nu 1 keer in de 5 weken want dan is het al weer zo dik geworden. Eigenlijk zou 1 keer in de 4 weken moeten maar vind 1 keer in de 5 weken al veel.
Wat betreft kleding is het een combi van budget en beschikbaarheid, maar voor een hoop andere dingen heb ik gewoon geen ruggengraat en wint de dopamine kick het van mn verstand, haha. Niet dat ik nou elke dag de action of hema leegkoop en vaker leg ik alles terug omdat ik op tijd door heb dat het nergens op slaat, maar ik koop nog wel te vaak iets wat ik eigenlijk niet nodig heb.