Stel je persoonlijke vraag #49

Ja hoogste stand inderdaad

3 likes

en ook niet in mijn tuin

1 like

Hahaha echt? Dat is wel vrij extreem . Buiten vervliegt die onwijs gore smerige rooklucht toch wel snel

3 likes

Ik stemde eerst op liever niet, omdat ik liever heb dat alleen mensen die weten waar ze het over hebben zulke heftige onderwerpen bespreken. Zó veel misinfo al de wereld in geslingerd door die trend van men MOET zich uitspreken… Over allerlei dingen bedoel ik dan he.

Maar nu toch gestemd op maakt me niet uit, alsin: ik ā€œcancelā€ of ontvolg iemand niet als die het wel / niet doet. Mijn mening over dit soort dingen is heel uitgebreid maar ik merk dat ik het nog wel lastig vind om het goed onder woorden te brengen.

13 likes

Ik stem neutraal zou het goed vinden als je dat doet, maar als je dat niet doet is dat ook prima.

4 likes

Dit

6 likes

Gaap je met je hand voor je mond?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het als iemand de hele tijd hard aan het gapen is aso?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Moest je nu gapen na dit lezen?

• Ja
  • Nee maar nu wel
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vergeet vaak mijn hand voor de mond te doen dus dan halverwege de gaap doe ik snel mijn hand er nog voor. Dus 50/50 :sweat_smile:

15 likes

In de elleboog

4 likes

In het openbaar wel, thuis lekker ongegeneerd hoor

28 likes

Koop je weleens een koffie (of matcha latte of whatever) to go?

• Ja bijna elke (werk)dag
  • Ja wekelijks
  • Ja maandelijks
  • Ja paar keer per jaar
  • Ja minder dan paar keer per jaar
  • Nee nooit

0 stemmers

3 likes

Wow zo weinig maar! Dat verbaast me haha

7 likes

Ik deed dat vaak, maar nu ga ik gewoon altijd zitten? Veel relaxter haha. Ik doe het nu alleen als ik een lang stuk met de trein ga, max 10 keer per jaar misschien.

1 like

Wanneer heb je voor het laatst een compliment van een vreemde gekregen?

• Nog nooit
  • Vandaag
  • Afgelopen week
  • Afgelopen maand
  • Afgelopen jaar
  • Paar jaar geleden

0 stemmers

En wanneer heb jij voor het laatst een compliment aan een vreemde gegeven?

• Nog nooit
  • Vandaag
  • Afgelopen week
  • Afgelopen maand
  • Afgelopen jaar
  • Paar jaar geleden

0 stemmers

Wat vind je het lastigst om te doen uit dit rijtje?

• 100% veganistisch eten
  • Nooit meer vliegen

0 stemmers

1 like

Ik kreeg gisteren opeens een compliment van een meisje van een jaar of zes. Dat zijn toch echt de beste complimenten om te krijgen.

17 likes

Ik ben een paar dagen aan het werk op een beurs dus ben het hele weekend complimenten met vreemden aan het uitwisselen

2 likes

Ik zei altijd dat ik mezelf eerder weer zou zien vliegen dan dierlijke producten eten maar ik eet toch al een tijdje weer dierlijke producten. Maar alsnog zou ik liever voor altijd 100% vegan eten dan nooit meer vliegen.

wow ik vind dit best een verrassende uitslag eigenlijk (nu ik dit zeg is het 68% vegan eten)

4 likes

Hoe vaak vlieg je gemiddeld?

• Meerdere keren per jaar
  • EĆ©n keer per jaar
  • Om de 2-5 jaar
  • Om de 5-10 jaar
  • Nog minder vaak
  • Nooit

0 stemmers

1 like