Toen kappers tijdelijk moesten sluiten in de lockdown ben ik mijn eigen haar gaan knippen en dat gaat eigenlijk zo goed dat ik het veel makkelijker vind (en goedkoper) om het zelf te doen, maar ik mis het kletsen juist! Ik had een hele gezellige kapper
Ben jij chagrijnig vandaag?
- Ja
- Beetje
- Nee
- Super vrolijk ben ik
0 stemmers
Ik heb m wel besteld bij de bonte koe, maar moet âm nog ophalen. Kan niet anders dan lekker zijn.
Zag nu ook dat ze bij een plekje in Rotterdam een soort tosti achtig iets hebben ermee.
Heb je je weleens laten opmaken (of gwn een product testen waarbij medewerker dit opsmeert) in een douglas oid?
- Ja 1 keer
- Nee nooit
- Ja wel vaker
0 stemmers
Vind je dat ongemakkelijk?
- Nee hoor
- JA!
- Soms
0 stemmers
Hahaha ik op Rome reis toen ik 17 was, ik wilde alleen een concealer testen en ze gaf me echt een full face incl rode lipstick en smokey eye
moest ik daarna al mân klasgenoten weer onder ogen komen met die look
Bij Sephora maar het was echt zo lelijk
Voel jij je inferieur bij je kapper?
Mijne is een Iraanse vrouw met echt 30 kilo prachtig golvend lang gezond haar, gewoon echt precies het vooroordeel over hoe geweldig haar mensen daar hebben en dan kom ik daar elke keer met mijn 5 haren in een slap bosje staart
- Ja mijn kapper heeft ook fantastisch haar en ik niet
- Gewoon ja
- Nee mijn kapper heeft lelijker haar dan ik
- Ik heb geen vaste kapper
- Nee want vergelijk het niet
0 stemmers
Ja en de foundation was 3 tinten te donker en knalgeel. Het leek wel alsof ik geelzucht had
Ik had dit net en die vrouw bleef maar zeggen oh staat je prachtig!!! Dit is echt jouw perfecte kleur!! Dus uiteraard gekocht
En nu eenmaal thuis is t alsof ik een pot cement heb gekocht. Ben ook lijkbleek mijn god wat erg dit
Vooral ongemakkelijk omdat het echt niet mooi was wat ze had gedaan. Ze deed blush op bij me en het leek echt weer op zo een streep die je vroeger zelf deed met je kindermake-up, zo dik zat er op.
Beetje ongerelateerd dit misschien haha, maar dit doet me denken aan een horrorverhaal of filmpje ofzo (weet het niet meer zeker) waarin de plottwist was dat een vrouw iedere avond later naar bed ging dan haar man. En toen bleek dat dat op een gegeven moment dus niet haar man was waar ze naast lag maar iets anders. Moet ik nog steeds iedere keer aan denken als ik later naar bed ga dan mijn vriend haha
New fear unlocked
ik zei hier pas al iets over maar ik ga altijd bij kinki en iedereen is daar altijd knap met perfecte makeup en dan zie ik er zelf in de spiegel uit als een soort undercover putin. dus niet inferieur over mân haar maar wel over mân algemene uiterlijk haha
In mijn fantasie gaat dit dan op een natuurlijke manier, dus dat mensen dood gaan zoals dat nu gaat en dat er dan âgewoonâ geen nieuwe mensen meer worden geboren tot de laatste sterft aan ouderdom.
Maar goed, daar heb je ook weer nare scenarioâs bij, zoals ongewenst kinderloze mensen etc, dus zo diep had ik er inderdaad nog niet over nagedacht.
Mijn oude halfkale (denk: George Costanza) schoonvader is mijn kapper
Mijn Iraanse schoonzusje is wel mijn #1 bron van haarjaloezie, dus hier een bijdrage aan je vooroordeel!
Ik heb ook zoiets meegemaakt; was interrailen met zes vrienden en onderweg naar het strand in Barcelona probeerde ik een primer of zo bij Kiko. Enthousiaste medewerker ging helemaal los en toen lag ik vervolgens overdreven opgemaakt in zee haha. Klinkt nu als een lame verhaal maar als je jonger bent maakt het indruk.
Oh in mijn hoofd is t eerder zoiets als een meteoriet die de aarde verpulvert oid
Herken jij deze personen?
- Nee
- Ja maar niet leuk
- Ja leuke woordgrap ha ha
0 stemmers
Caroline van der Plassterk
Tering zeg Waaaarom zijn jullie allemaal zo saai
Vinden jullie deze brug wel grappig?
- Ik vind niks meer grappig ik ben in de rouw
- Nee stom
- Ach het gaat
- Haha lijkt net alsof ie het gooit
0 stemmers
Sorry maar die Caroline van der Plassterk is echt van hetzelfde niveau als die mensen die kakhiel in het memetopic posten