Als je in de ochtend zonnebrand op doet doe je dan ook nog dagcrème op?
- Ja voordat ik zonnebrand op doe
- Ja nadat ik zonnebrand op heb gedaan
- Nee
0 stemmers
Als je in de ochtend zonnebrand op doet doe je dan ook nog dagcrème op?
0 stemmers
Volgens mij is het zo dat je zo weinig dagcreme gebruikt dat die spf daarin echt verwaarloosbaar is en je beter extra spf kunt gebruiken
ja je hoort eigenlijk 2 vingers spf te gebruiken toch? maar ik doe dat echt nooit is echt veel
als je elke dag spf aanbrengt, gebruik je dan netjes elke ochtend 2 vingers?
0 stemmers
Ik gebruik zo’n face mist
Twee vingers van wat? Het hangt toch ook af van de substantie waarin die spf verwerkt zit.
Ik heb dagcrème en een losse spf50 in een vloeibare substantie. Dat druppel ik op het dotje dagcrème dat al op mn vingers ligt, en smeer het zo samen op mn gezicht.
Ik vraag me door deze vragen nu ook wel af hoeveel van dat vloeibare spulletje eigenlijk per dag aanbevolen wordt… Nooit over nagedacht eigenlijk.
Zoveel voor alleen je gezicht???
ja en je nek
Maar iedereen heeft toch ander formaat vingers? Moet ik meer crème dan mn korte vrienden?
Oh dat scheelt, dan kan ik het mij wel voorstellen dat ik het weg krijg gesmeerd
maar je hoofd en je handen zijn toch wel in verhouding?
Ja voor je lange hoofd
Oh ja nee dat doe ik natuurlijk niet hahaha
Ik mix mijn dagcrème met een zonnebrand voor t gezicht. Dus tegelijkertijd, haha.
Je spf werkt slechter door het te mengen. Je moet het als laatste stap aanbrengen, je gaat minder en minder bescherming door het aan te lengen.
Haha ik vraag me nu dit ineens af. Handen en voeten zijn als het goed is wel altijd in verhouding maar nog nooit nagedacht over het hoofd.
Wat is de kleur van je lichaamshaar. Je hoofd niet meetellen.
0 stemmers
Is je hoofdhaar en lichaamshaar hetzelfde?
0 stemmers
Wat doe je voor je mobiliteit?
Ooh dat wist ik niet! Ik mengde het juist, omdat mijn dagcrème geen spf heeft en ik dat wel graag wil gebruiken. Thanks, ik ga het voortaan anders doen