Het heeft voor mij niet met het ras te maken enkel met het haar. Niet verharende honden welkom, wel verharende honden thuis blijven.
Ik heb echt niets met andermans huisdieren. Laat ze maar lekker in de tuin
Lol waarom krijgt chihuahua het laagste? Die kan je toch gewoon even in een bijzetkastje zetten.
Nee maar oprecht dat zijn amper honden, kan gewoon op schoot blijven.
Ik heb alle honden op welkom behalve die. Is alleen niet serieus. Alle honden welkom.
Een gestoffeerde worst zei mijn nicht altijd.
Gedrag hond en mate van verharen zijn de belangrijkste punten.
Eigenlijk dezelfde kwalificaties die zijn te hanteren voor de andere gasten.
Dol op honden trouwens, maar mijn katten zijn er wat minder fan van gok ik zo.
Zijn fukking krengen die niks kunnen handelen
Mijn nicht nam soms zonder waarschuwen het hondje van haar tante mee. Dat was echt een fucking bitch. Begon als een gek tegen mijn hond (die bang was voor kleine honden) te blaffen en dan moesten we mijn hond apart zetten, omdat die bitch een prinsesje was (ja, met een haarstrik). Als we wisten dat mijn nicht met dat hondje langs zou komen, hadden we de deur gewoon niet voor dâr opengedaan.
Ex-hondeneigenaar, ja, ze kunnen soms enorm stinken, helemaal als ze nat zijn, dat is echt een vieze geur!
Als ik nu geen katten zou hebben dan zou iedere hond welkom zijn!
Bij kinderen niet. Die mogen sowieso niet naar binnen.
Ik verbaas mij er echt over dat mensen dat zo sterk niet willen dat ze echt zeggen niet welkom ivm verharen en geur. Dan stofzuig je toch na het bezoek?
Natuurlijk moet iedereen het zelf weten en I love alle honden dus makkelijk praten voor mij haha (en had sowieso al katten en dus haren)
Chillavondje met vrienden/vriendinnen
- Liever bij een ander
- Liever bij mij thuis
0 stemmers
Ben toch blij dat die van mij het beste scoort in deze poll
Als ik hem meeneem vraag ik het sowieso altijd. Maar ik neem altijd zijn mandje mee en daar ligt hij dan in te slapen meer de helft van de tijd. Hij verhaart ook niet⊠Ik vind hem oprecht makkelijk om mee te nemen maar als mensen het echt niet willen dan uiteraard ook prima.
En bij mij zijn veel honden welkom maar trek ook echt wel de lijn bij groot, gevaarlijk, harig en kwijlerig
Ik vind het gewoon niet leuk, goor en ongemakkelijk. Die dieren zitten overal aan, komen overal tegenaan nog los van dat ze ook aan mij zitten, likken, tegen je op springen. Dat ik ze buiten de deur tegen kom is echt al genoeh, dus mijn huis is een plek zijn waar ik niet met ze hoef te dealen
Ik vind het sowieso al raar om je huisdier mee te willen nemen naar iemand. Ga ik ook nog niet eens extra schoonmaken.
Ik vind een van de weinige nadelen van mijn kat dat ik geen hond meer op bezoek/te logeren kan hebben haha
Haha ik ook, ik ben dus verbaasd over deze verbazing
Ik vind een hond in huis gewoon niet fris om meerdere redenen. Even stofzuigen helpt daar niet tegen
Mijn vader (mid 70), vertelde net helemaal verbaasd dat hij nog nooit gevraagd is voor een enquete. âHet merendeel van Nederland denkt⊠ze hebben mij nog nooit iets gevraagd? Met al die onderzoeken moet je in 75 jaar toch wel een keer aan de beurt zijn geweest?!â
- Ja
- Nee
- Ik ken iemand die uitgenodigd is geweest
- Ik ken niemand die uitgenodigd is geweest
- Anders
0 stemmers
Nu al voor de tweede keer voor zoân enquĂȘte over werk (en weer geen vvv-bon gewonnen )