Haha ja ik “moet” wel altijd zo’n enquete invullen over hoeveel werknemers ik heb, voor werkgelegenheidsmeting ofzo? Omdat we een VOF hebben. Die is dan niet verplicht maar krijg je wel 4x een herinnering van …
Liever bij mij omdat ik dan zelf kan bepalen wanneer ik naar huis ga en ik het awkward vind om anderen m’n huis uit te werken als ik moe ben.
Als we de hele dag naar familie gaan, dan gaat de hond mee. Maar daar is ze overal welkom. Scheelt ook dat ze goed opgevoed en rustig is. Ze gaat ook mee naar kantoor met mijn vriend (klein kantoor, iedereen is er oke mee).
Bij een paar uurtjes naar vrienden toe blijft ze gewoon thuis hoor. Ook geen zin om de hele tijd dan met de hond bezig te zijn, want hoe lief ze ook is, ik hou haar toch in de gaten.
Vorig jaar 3x die kut enquête ingevuld. En dit jaar heb ik geweigerd. Gingen ze bellen waarin ik hem niet had ingevuld. Omdat ik de exacte enquête al 3x in een kalenderjaar heb ingevuld.
Pff ja dit heb ik ook gehad. Moeilijk om er weer vanaf te komen als je eenmaal hebt meegedaan. Ze blijven ook bellen, ook als je al tien keer niet opgenomen hebt
Ja en elke keer privé bellen. Ben de laatste keer wel echt duidelijk geweest dat ze niet meer hoeven te bellen of die brieven te sturen. Is inmiddels al even rustig
Ik heb toevallig een paar weken terug een brief met uitnodiging voor onderzoek van het CBS ontvangen. En in plaats van dat standaard ‘doe nu mee en maak kans op een cadeaubon blabla’ zat er nu gewoon al een VVV-bon bij die uitnodiging in de envelop. Heeft wel gewerkt want heb die vragenlijst meteen ingevuld haha.
Ooit een iPad gewonnen door één vragenlijst in te vullen 🫶
Er zit nog voor ongeveer 1,5 keer wassen shampoo in de fles:
- Ik gebruik meer om het maar gelijk op te maken
- Ik gebruik hetzelfde als altijd
- Ik gebruik iets minder, zodat ik er nog 2 keer mee doe
- De volgende keer wassen heb ik te weinig en niet al een tweede fles klaarstaan
- De volgende keer wassen heb ik te weinig en verdun ik nog een beetje met water om alles te gebruiken
- De volgende keer wassen vul ik dat beetje dat ik over had aan met de nieuwe fles die ik klaar al klaar heb staan
0 stemmers
Wanneer koop je een nieuwe fles shampoo?
- Als ik merk dat ie bijna op is, maar wel op tijd voordat ie echt op is
- Als ik merk dat ie bijna op is, maar dan is er nog levertijd en ben eigenlijk te laat (of net aan op tijd)
- Als ik toevallig op de plek ben waar ik het koop, ongeacht van hoeveel ik thuis nog heb
- Ik sla altijd in met acties dus heb altijd nog wel wat liggen
- Ik vergeet het 100 keer en zit dan regelmatig zonder of moet een oude/die van iemand anders gebruiken om te overbruggen tot het eindelijk gelukt is hem echt te kopen
- Ik koop zelf geen shampoo
- Anders
0 stemmers
Same! Heb haar na de bruiloft 2 jaar geleden niet meer gezien.
Omdat mijn hond doodsbang is voor kleine keffers.
Ik heb al 3x zo’n vragenlijst in moeten vullen (eentje duurde ook echt heeeeel lang) en nooit wat gekregen
Beter wel dat ze er nu die bonnen gewoon bij doen. Scheelt ze alles 300x opnieuw verzenden.
Ik vind vooral dat mensen er vaak een beetje afgeleid van raken. De hele tijd tegen dat dier lullen, de helft van de tijd luisteren ze niet, dus begint iemand tijdens je verhaal ineens NEE ZIT, zit NEE AFBLIJVEN te roepen. Super irritant. Maar misschien heb ik gewoon vrienden met slecht opgevoede honden haha.
Hoe is je tv/streaming consumptie?
Ik kijk…
- absolute trash-tv
- redelijke slechte tv
- middelmatig goede tv
- aardig goede tv
- hoogstaande kwalitatieve tv
- ik kijk vrijwel nooit iets
0 stemmers
Klinkt als mensen die hun kinderen op bezoek meenemen
Denk jij dat ik er binnen een half uurtje zou kunnen achterkomen wat jouw voor en achternaam is?
- Ja sowieso
- Misschien/zou kunnen
- Ik denk het niet
- Sowieso niet
0 stemmers
Ik had niks te doen dus ging hele oude topics doorlezen waar al jaren niemand had gereageerd.
Welk van onderstaande oude topics zou jij wel weer nieuw leven in willen blazen?
- In welke trein zit jij nu? Waarin je post welke trein je zit om te kijken of er andere forummers in dezelfde trein zitten.
- Post je kunst lookalike. Waar forummers schilderijen gingen posten die op hen lijken.
- Op wie lijkt mijn huisdier? Waar forummers beoordelen op welk beroemd persoon je huisdier lijkt.
- Wat staat er onder jouw ctrl v? Spreekt voor zich.
- Je laatste leugen. Waar forummers vertellen wat hun laatste leugen was.
- Wat weet je over de persoon boven je? Waar forummers vertelden wat ze allemaal weten over diegene die boven hen reageerde.
0 stemmers
Oh hey dat trein topic heb ik gemaakt. Vind het nog steeds best wel een leuk idee haha
Ik blaas er morgen wel nieuw leven in
Maar als iemand reageert in dezelfde trein te zitten verstop ik me wel op het toilet.
Nou nee dank je. Ben nog steeds getraumatiseerd door @Hippe_kikker die mijn hond op Ilja Gort vond lijken en de rest van het forum zijn gezicht ging analyseren en me ging vertellen dat zijn ogen scheef waren.
Waarom heb ik het donkerbruine vermoeden dat er iets mis is gegaan in je shampoo-planning?