Stel je persoonlijke vraag #49

Heb echt een zwak voor die derde hond, maar ik weetniet zeker of het een berner sennen is. Die ken ik van vroeger nog goed en waren altijd heel leuk, alleen volgens mij ontzettende kwijlers.

@anon86562306 ik bestel gewoon optijd maar dat staat er niet zo tussen. Ik koop niet shampoo in een fysieke winkel namelijk. Wel geprobeerd maar niks bevalt echt. Soms wel een Aussie conditioner. Dus koop het van die John beerens webshop.

Heb jij deze maand al bij thuisbezorgd besteld?

• Ja meerdere malen
  • 1 keer
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Nee hoor, gaat altijd prima bij mij. Gewoon douchegedachtes toen ik mn nieuwe shampoo alvast pakte en zat te bedenken of ik nu extra veel van de oude ging gebruiken zodat ik de fles kon weggooien of gewoon hetzelfde als altijd.

1 like

Kun jij echt tranen-over-je-wangen-emotioneel worden van bijvoorbeeld een bepaald liedje of gedicht?

• Ja jenkerd eersteklas hier
  • Bij hoge uitzondering
  • Nee, gebeurt me nooit

0 stemmers

En van een film of boek?

• Ja, ook
  • Ja, dáárvan wel
  • Nee, ook niet

0 stemmers

2 likes

Ik ga vooral janken wanneer iemand anders begint te janken

9 likes

Ohja same, ik ook. Maar ik jank dus echt bij aaaalles joh. Zat zelfs een keer traantjes weg te pinken in de bios bij Godzilla want “dat monster kan er toch ook niks aan doen dat ze een monster is en nou vermoorden ze haar kinderen!” :sob:

10 likes

Wel alleen als ik alleen ben

4 likes

Ik heb vandaag nog zitten janken bij een aflevering van Grey’s Anatomy.

De aflevering waar een vrouw blijkt te zijn verkracht en al het vrouwelijk personeel in de gang staat om haar te steunen als ze naar de operatiekamer wordt gereden.

16 likes

Oh lord ja heb ook zoooveel gehuild bij die serie. Mijn toenmalige vriend snapte niet dat ik het nog keek want ik was elke keer helemaal van de leg. :joy:

8 likes

Hangt vooral af van het overige gezelschap, ik ken best veel mensen die bang zijn voor honden dus die doe ik het niet aan. Ben zelf echt echt dol op honden dus ras/haar/stank maakt me geen bal uit, als de hond een beetje opgevoed is en ik die niet op mijn bank of bed aantref (maar ik ga ervan uit dat mensen met een onopgevoede hond die niet bij een ander thuis willen meenemen).

Jaloers!!! Ik denk regelmatig vol schaamte terug aan de keren dat ik in het openbaar heb gehuild om dingen. Nachtmerries over toen ik met een vriendin naar Lion was en ik heb gehuild alsof die film over mijn bloedeigen kind ging ofzo, echt vreselijk.

4 likes

Oh ja deze aflevering :sob:

1 like

Het is eerder een uitzondering als ik niet huil bij een film of serie, als het maar een klein beetje verdrietig is heb ik al tranen in mijn ogen.
Muziek of een gedicht eigenlijk niet, op 1 nummer na, die werd gedraaid bij de uitvaart van mijn collega (25) en dat nummer kan ik niet meer los van hem zien.

Vooral live muziek. Bij één concert ook echt aan het snikken, keek iemand om, zat die ook met tranen over der wangen :sob::joy: omdat t zo mooi was dus haha

5 likes

Oh ja nu je dit zegt! Ik was met mijn moeder naar Paul McCartney en toen hebben we samen zitten huilen bij Blackbird.

8 likes

Ik vind emotioneel worden dus echt verschrikkelijk maar ik heb het bij elk liedje en elke film.
Daarom luister of kijk ik maar nooit wat. Kan al die gevoelens helemaal niet aan.

4 likes

Het liwdje trust me mate van dean lewis
En films zijn er zoveel

2 likes

‘Een klein leven’ heeft me echt finaal gebroken.

4 likes

Jaaaaa. Maar ging wel te lang door op een gegeven moment hoor. Jeetje

6 likes

Ja same, ik vind het echt onwijs irritant. Zit je lekker europapa te luisteren denk je “mij kan niks gebeuren” maar dan toch ff dat outro en dan toch vochtige oogjes.
Ik zat laatst John Mayer te luisteren en dat kan dus ook niet meer met goed fatsoen. Dan schaam je je toch dood, ik kan gewoon nergens meer heen :joy:

8 likes

Volg jij de livecams van Beleef de lente?

• Jaaa leuk!
  • Ik kijk twee keer en daarna vergeet ik het weer
  • Nee
  • Nee ik heb een leven
  • Wat is dat?

0 stemmers

Samenvatting

image
:smiling_face_with_three_hearts:

44 likes

Ja en duurde heel lang voordat ik er écht in zat, maar ben wel blij dat ik heb doorgezet.
De week erna ook nog het toneelstuk uit Londen in de bioscoop gezien, weer helemaal stuk.