Stel je persoonlijke vraag #49

Oh lord ja heb ook zoooveel gehuild bij die serie. Mijn toenmalige vriend snapte niet dat ik het nog keek want ik was elke keer helemaal van de leg. :joy:

8 likes

Hangt vooral af van het overige gezelschap, ik ken best veel mensen die bang zijn voor honden dus die doe ik het niet aan. Ben zelf echt echt dol op honden dus ras/haar/stank maakt me geen bal uit, als de hond een beetje opgevoed is en ik die niet op mijn bank of bed aantref (maar ik ga ervan uit dat mensen met een onopgevoede hond die niet bij een ander thuis willen meenemen).

Jaloers!!! Ik denk regelmatig vol schaamte terug aan de keren dat ik in het openbaar heb gehuild om dingen. Nachtmerries over toen ik met een vriendin naar Lion was en ik heb gehuild alsof die film over mijn bloedeigen kind ging ofzo, echt vreselijk.

4 likes

Oh ja deze aflevering :sob:

1 like

Het is eerder een uitzondering als ik niet huil bij een film of serie, als het maar een klein beetje verdrietig is heb ik al tranen in mijn ogen.
Muziek of een gedicht eigenlijk niet, op 1 nummer na, die werd gedraaid bij de uitvaart van mijn collega (25) en dat nummer kan ik niet meer los van hem zien.

Vooral live muziek. Bij één concert ook echt aan het snikken, keek iemand om, zat die ook met tranen over der wangen :sob::joy: omdat t zo mooi was dus haha

5 likes

Oh ja nu je dit zegt! Ik was met mijn moeder naar Paul McCartney en toen hebben we samen zitten huilen bij Blackbird.

8 likes

Ik vind emotioneel worden dus echt verschrikkelijk maar ik heb het bij elk liedje en elke film.
Daarom luister of kijk ik maar nooit wat. Kan al die gevoelens helemaal niet aan.

4 likes

Het liwdje trust me mate van dean lewis
En films zijn er zoveel

2 likes

‘Een klein leven’ heeft me echt finaal gebroken.

4 likes

Jaaaaa. Maar ging wel te lang door op een gegeven moment hoor. Jeetje

6 likes

Ja same, ik vind het echt onwijs irritant. Zit je lekker europapa te luisteren denk je “mij kan niks gebeuren” maar dan toch ff dat outro en dan toch vochtige oogjes.
Ik zat laatst John Mayer te luisteren en dat kan dus ook niet meer met goed fatsoen. Dan schaam je je toch dood, ik kan gewoon nergens meer heen :joy:

8 likes

Volg jij de livecams van Beleef de lente?

• Jaaa leuk!
  • Ik kijk twee keer en daarna vergeet ik het weer
  • Nee
  • Nee ik heb een leven
  • Wat is dat?

0 stemmers

Samenvatting

image
:smiling_face_with_three_hearts:

44 likes

Ja en duurde heel lang voordat ik er écht in zat, maar ben wel blij dat ik heb doorgezet.
De week erna ook nog het toneelstuk uit Londen in de bioscoop gezien, weer helemaal stuk.

Ik dacht dat je het over dat lente kanaal had… :rofl:

9 likes

Is in het algemeen op Vinted kleding verkopen de moeite waard? Dus tijd/energie vs wat het oplevert?

• Absoluut
  • Mwah
  • Nee
  • Absoluut niet
  • Nog nooit gedaan

0 stemmers

1 like

Keek jij vroeger de Moomins?

• Ja, nostalgieeee!
  • Nee, ik hoorde er pas later over
  • Nooit van gehoord

0 stemmers

2 likes

Het ligt er vooral aan wat voor soort producten het zijn, wat meer merkkleding of sneakers die er goed uit zien kunnen vaak nog wel voor een goede prijs weg, maar shirtjes en bijv kleding van h&m valt vaak nog wel tegen wat je er voor krijgt. Het alternatief om het bijv op een rommelmarkt verkopen vond ik tijdsintensiever en leverde minder op. Kledingbak of weggeven doe ik vooral met de wat goedkopere items of als het al zichtbaar gedragen is

3 likes

Ik vind het sowieso leuk om de foto’s en advertenties te maken, maar ja het kost wel veel tijd en het levert weinig op. Wat ik ermee verdien laat ik gewoon in die vinted portemonnee zitten, waar ik zelf dan weer boeken van koop (zitten echt goedkope pareltjes tussen!)

3 likes

Keihard janken bij Hachi, Coco, The Notebook, The Longest Ride, Up, Prinses en de Kikker en nog meer :sob:

4 likes

Voor de nostalgie stemmers - er is een game van uit nu en het is ZO cute. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes