Stel je persoonlijke vraag #49

Dacht jij als kind dat je in je leven waarschijnlijk wel eens zou verdwalen in een grot en dan kaarsen zou moeten eten, vast zou komen te zitten in een modderpoel/drijfzand, schipbreuk zou lijden of iets soortgelijks dramatisch mee zou maken (op basis van boeken/tv/films waarin kinderen dat soort dingen overkwam), of dat dat mensen in jouw buurt zou overkomen

• Ja ik verwachtte wel low key dat dit soort noodlot bij het leven zou horen
  • Nee ik dacht dat niet
  • Ik weet het niet meer
  • Ik heb dit soort dingen echt meegemaakt
  • Anders

0 stemmers

Zeker drijfzand!

13 likes

Ik fantaseerde dat altijd. Volgensmij wilde ik het heel graag geen idee wat er mis was met me, maar echt denken dat het gebeurde niet

3 likes

Vooral dat de lift door het dak zou schieten. Thanks Abeltje!

8 likes

Ik maakte me echt zorgen om drijfzand, piranha’s en de bermudadriehoek. Maar denk dat dat komt omdat die onderwerpen vrij vaak in series en films langskwamen

16 likes

Wat precies?

2 likes

Drijfzand zeker ja en daarom snapte ik nooit waarom mensen vrijwillig gaan wadlopen, hartstikke gevaarlijk toch!

2 likes

Was de vraag of het herkenbaar is dat een tupperwarebakje oranje wordt van tomaten saus, of dat je een foundationgrens hebt zoals Trump haha

3 likes

Ik dacht altijd dat ik gebeten zou worden door een schorpioen en dan dood zou gaan, geen idee waar ik dat idee vandaan had. In 33 jaar tijd ook nog nooit 1 tegengekomen.

5 likes

Of piranha’s in het water die je tenen eraf zouden bijten :tired_face:

3 likes

Bij mijn bakjes werkt dit heel goed.

3 likes

Welke smaken kun je opzich wel waarderen

• Kokos
  • Caramel
  • Caramel-zout
  • Hazelnoot
  • Pistache
  • Honing
  • Amandel

0 stemmers

3 likes

Mijn wondermiddel is alleen maar deze bakjes (in allerlei formaten) van Mepal gebruiken, die verkleuren niet en er zitten geen randjes in dus er kan ook niks nat blijven of iets achterblijven en de deksels zijn ook veel chiller dan Tupperware.

15 likes

Mijn favoriete herinnering ooit is dat we gingen wadlopen met het gezin, en mijn broer had toen de hele tocht over de zeebodem tussen Friesland en het eiland overleefd zonder weg te zakken, maar zodra hij zijn eerste stappen op het eiland zette zakte hij direct weg in een drijfzandveldje hahaha hij was ineens echt een halve meter korter.

En sowieso grappig welke loser verdrinkt er nou op het droge.

4 likes

Oh ik heb ze al jaren in blauw, deze en de vierkante versies, een stuk of 15?, en nog nul verkleurd.

Misschien is deze kleur het probleem.

2 likes

ik ben overgestapt op glazen potten! Die van Ikea, 365. Deksel is wel plastic

11 likes

ja echt exact de reden dat ik ze heb gekocht!

1 like

Gaat er bij jou wel eens een dag voorbij zonder dat je iemand ziet?

• Regelmatig
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

En helemaal zonder contact? Dus ook niet digitaal. Forummen telt niet.

• Regelmatig
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Praat jij tegen jezelf als je alleen thuis bent?

• Ja, in gedachten
  • Ja, hardop
  • Ja, zachtjes/fluisterend
  • Ja, in liedjesvorm
  • Ja, op een andere manier
  • Nee, ik praat nooit tegen mezelf
  • Ik doe dit ook als ik niet alleen thuis ben
  • Anders

0 stemmers

1 like

De boekenweek is begonnen! Ga jij deze week een boek kopen?

Nee, ik heb al een boek.

4 likes