Stel je persoonlijke vraag #49

Ik kan het echt niet anders zeggen,
Er is nog zoveel uit te leggen,
Nog een lange weg te gaaan.

Het spijt meeee, het spijt me zooo,
Maak jij het goed… vanavond?

Edit: ik zie net dat dit programma blijkbaar een paar jaar geleden weer op tv was? Helemaal gemist.

6 likes

Het ergste zijn de sokken. Ik verslijt een paar per week of zo.

4 likes

Mijn oma maakt zich oprecht zorgen om het lot van haar achterkleinkinderen en ik ben de eerste vrouw. Daarnaast ook het enige vrouwelijke kleinkind met wie ze nauw contact heeft en daardoor ook altijd de target van alle manipulatieve druk, dus ik zeg nu nee en denk dat ik uiteindelijk bezwijk.

@Branko Cos is eigenlijk de enige in dit rijtje waarvan ik de kwaliteit oké-ish vind.

1 like

en dat terwijl ik pas nog sokken van de primark nota bene heb weggegooid van 8 jaar geleden en heeel veeel dragen

1 like

https://www.ad.nl/show/marieke-elsinga-biedt-excuses-aan-voor-grap-over-def-rhymz-lelijke-en-domme-fout-gemaakt~abfbbdfe/

Op social media zijn er vele reacties dat het écht niet kan. Ik vind het niet lachen ofzo, mondhoek beweegt nul, maar ik ben verbaasd dat zovelen er zo’n sterke mening over hebben.

Even zwart / wit (dus ongeacht of je het funny vindt)

Die grap
  • Ik vind het logisch dat er zoveel ophef is. Dit kan echt niet.
  • Ik vind de ophef overdreven.

0 stemmers

3 likes

De Hema. Ik kom er nog wel steeds, maar koop er nooit meer bh’s. Die waren altijd zo fijn en nu zit het voor geen meter.

1 like

Waar is de kleding eigenlijk nog wel kwalitatief goed?

7 likes

Ik heb ook echt jaren gedaan met een 5-pack sokken van de Hema, nu zitten er na een paar weken gaten in.

Dus mensen met oude sokken, waardeer wat je hebt :smile:!

3 likes

In welke staat verkeren de huishoudens waar je zoal komt?

• Spic en span
  • Enigszins netjes
  • Enigszins rommelig
  • Rommelig
  • Ontploft

0 stemmers

In welke staat kan iemand jouw huishouden aantreffen?

• Spic en span
  • Enigszins netjes
  • Enigszins rommelig
  • Rommelig
  • Ontploft

0 stemmers

1 like

Heel netjes maar ik ga daar zelf goed op, heb gelukkig een vriend die ook erg van minimaliseren houdt en veel weg kan doen. Merk sinds we veel minder spullen hebben dat het huis spic en span houden een stuk makkelijker is.

5 likes

Hier varieert het gewoon van vrij tot zeer netjes in de ochtend tot ontploffing bij bedtijd van het kind en daarna terug netjes. Geen idee hoe dat altijd in een sneltempo kan gebeuren. Gelukkig ook wel snel terug opgeruimd.

2 likes

Ik word juist onrustig van spic en span. Komt vast omdat ik alleen een pietje precies word als ik gestresst ben.

Wat voor mij netjes is, is voor iemand met zeer weinig spullen denk ik alsnog heel rommelig. Sowieso oogt het al snel rommelig met veel losse spullen niet weggestopt in een kast of lade. Zeker als je een kleine ruimte hebt. Mijn kamer vroeger was vaak écht ontploft met overal veel teringzooi, als je die zelfde spullen opeens kan verdelen over een dubbele oppervlakte lijkt het al snel al heel wat vind ik :d

2 likes

Het stoort mij vooral dat veel publieke mannen aan de lopende band dit soort grappen maken en dan zegt een vrouw een keer iets grofs en dan is social media te klein.

23 likes

Nah, vind het gewoon echt respectloos naar de mensen die van hem hielden. Begreep ook dat ze het dag erna nóg een keer zei.

5 likes

hmm ik vind dit meer het type grap dat je misschien een keer tegen je vrienden maakt maar niet meerdere keren in het openbaar waar mensen die dichtbij hem staan het ook kunnen horen

30 likes

Ik zag Mediacourant ook iets zeggen over ongepastheid. Hallo kijk ff in de spiegel :rofl: Heel debiel vind ik dat

2 likes

Los van dit specifieke voorbeeld natuurlijk, want dit is wel echt een gevalletje ‘too soon’ haha, vind ik dit ook wel echt een ding. Als mannen een grove grap maken is het hihaho wowwww hij is zo edgy en gedurfd. En als vrouwen exact dezelfde grap maken is het ‘Ooohh wat erg dat ze dat durft te zeggen, zo niet grappig. Ze moet echt haar excuses aanbieden’.

Ben wel nog steeds echt zo sad dat hij overleden is, wat een icoon :disappointed_relieved:

12 likes

Ongevraagde tip, de sokken van Bamboo van de Action zijn zo chill!

6 likes

Je hebt vlak voor het slapengaan een glas water ingeschonken en naast je bed gezet. Het is nog halfvol. Drink je dit de volgende ochtend op?

• Ja hoor, waarom niet?
  • Nee, ik pak nieuw water

0 stemmers