Stel je persoonlijke vraag #49

Oh god, krijgen we deze discussie weer.

Kom er maar in, @anon86562306 :grin:

11 likes

Vind jij het over het algemeen lastig om tegen mensen te zeggen dat je iets stom/vervelend vindt dat ze gezegd of gedaan hebben? Ik zit nu in een persoonlijke situatie met een vriendin en ik vind het dan echt vreselijk om daar iets van te ‘moeten’ zeggen, terwijl ik het bij mijn partner of werk echt helemaal prima vind. Snap echt niet waarom dat is.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, bij wie vind je het het lastigst?

• Vrienden
  • Partner
  • Familie
  • Werk
  • Anders

0 stemmers

Ja laat het haar niet horen. Maar hoezo een glas, ik heb gewoon een 2 liter waterfles naast m’n bed wat ik nooit in 1 nacht opdrink :joy:

1 like

Een familielid met wie je geen contact hebt is overleden. Je hebt geen rouwkaart ontvangen, maar hebt van een ander familielid (niet naaste familie v/d overledene) gehoord wanneer de condoleance is. N.a.v. hiervan wil je hier naartoe gaan om toch nog afscheid te kunnen nemen van je overleden familielid + steun te betuigen aan je familie, ondanks dat je geen contact met hen hebt.
Vind je dit kunnen?

• Nee, ik vind dit niet kunnen
  • Ja, ik vind dit wel kunnen
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Misschien wilden ze het expres heel klein houden. Ik weet niet, het zou in ieder geval niet goed voor me voelen om zomaar op te komen dagen. Dus ik zou het wel met iemand bespreken/aan iemand vragen. .

31 likes

Heb jij op je nachtkastje of whatever dan ook liever een glas water staan of een waterfles?

• Liever een glas
  • Liever een waterfles
  • Anders
  • Ik drink geen water

0 stemmers

2 likes

Als er geen contact is doordat het door de jaren heen verwaterd is (en niet doordat het bewust verbroken is vanwege een ruzie of zo) vind ik dit kunnen.

@Jumpsuit Met mijn motoriek is een fles met dop veiliger. Al veel te vaak geknoei gehad met een glas. :sweat_smile:

9 likes

Ik moet per nacht 1-2 keer naar de wc en kom dan langs de keuken. Dus dan pak ik gewoon een glas uit de keuken en drink daar snel wat water en ga weer naar bed. Waardoor ik later dus weer moet plassen :nerd_face:

2 likes

Ik zou mijn dochter laten dopen omdat het zo “hoort”.
Mijn man trekt zich daar allemaal niet teveel van aan eigenlijk.
Ik ga er dit weekend toch met hem is over spreken :slight_smile:

@lazysusan, mijn huis varieert van opgeruimd naar ontploft in een uur en dan vooral in het weekend als mijn man en dochter thuis zijn

1 like

Maar echt. Wij hebben dat eerste album zooo vaak gedraaid thuis, inclusief mijn vader :joy:
Paar jaar geleden heb ik hem nog ergens op een festival gezien en dat was echt zooo leuk.

De oren van je baby piercen:

• Nee vind ik niet kunnen
  • Ja vind ik kunnen

0 stemmers

Ik vind cultuur hier echt geen excuus voor.

1 like

Gisteren iemand op insta gezien die over haar baby zei dat ze oorbellen had laten zetten?? Alsof die baby dat zelf bepaald heeft

2 likes

En voor de inmiddels vele moeders op FF, heb jij jouw baby in het oor laten piercen? Ik doe het wel anoniem:

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Ik vind het wel kunnen maar ik heb wel (mede door het forum) geleerd dat het niet ‘normaal’ is zoals in mijn omgeving.
Ik weet niet of ik het zou doen als ik een dochter zou krijgen.

1 like

Jeeej, helemaal zin in deze jaarlijkse discussie. Ik weet een paar mensen die hier net zo tegen zijn als altijd (incluis ik) dus nu al zin in alle gestrekte benen.

1 like

Ik zou zelf niet onaangekondigd langskomen maar dan wel vantevoren contact zoeken met de familie of het een gebaar is wat ze kunnen waarderen. Ik zou namelijk denken dat het niet voor niets is dat je geen rouwkaart hebt ontvangen.

7 likes

Precies dit heb ik ook.

Ik kijk elke week met veel plezier Dit was het nieuws en daar zijn de grappen echt nog veel groffer en harder dan deze grap en daar hoor je niemand over.

4 likes

Heb je het gevoel dat er steeds meer viva personen op dit forum zitten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk je dat je bijdraagt aan de vivaficering van dit forum?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Misschien is de vivaficering van het forum een onvermijdelijk iets wat met de leeftijd komt
 :confused:

19 likes

Ik wil de tweede poll openbaar

11 likes