het is ook wel de meest voorkomende oogvorm geloof ik!
Vind je tofu lekker?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Zou je het een dealbreaker vinden als je grote liefde alleen maar een lat-relatie met je zou kunnen hebben, dus nooit samenwonen?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Luister je naar instrumentale muziek? Mag ook electronisch zijn, iig dingen zonder zang.
- Geregeld
- Af en toe
- Zelden
- Nooit
0 stemmers
ik zoek wel eens âfocus music for studyingâ op op youtube of âzen spa musicâ als ik wil relaxen
Ik zou een LAT-relatie op dit moment vooral financieel onaantrekkelijk vinden. En ik zou graag kinderen willen en dan lijkt een LAT-relatie me ook weinig praktisch.
Maar als ik nu al in een ander levensfase zou zitten (oudere kinderen, lage woonlasten, nieuwe partner) dan zou ik er wel wat in zien. Kan me goed voorstellen dat je dan je eigen plek niet op wil geven.
Draag je weleens (hoge) hakken?
- Ja, dagelijks
- Ja, wekelijks
- Ja, maandelijks
- Ja, jaarlijks
- Ja, nog minder vaak
- Nee echt nooit
0 stemmers
Omdat ik het idee krijg dat Pasen elk jaar meer lijkt op kerst
Zeg jij nu al fijne paasdagen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vraag jij aan mensen wat ze gaan doen met Pasen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doet de school van je kind aan een paasontbijt/paasknutseldoos iets?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stuur je paaskaartjes?
- Ja
- Nee
- Misschien
0 stemmers
Organiseer je een (uitgebreid) paasontbijt en/of paasbrunch?
- Ja
- Nee
- Twijfel nog
0 stemmers
Niet perse organiseer een paasbrunch maar meer ik ben present bij een uitgebreide paasbrunch
Ik wens ze vooral een fijn lang weekend, en dat is toevallig fijne paasdagen. Maar meer omdat het dus 4 of 3 dagen vrij is
Er zit een Toverland cd in de auto en mijn kind is groot Rolling Sky fan en dat is allemaal instrumentaal
Draag jij een kamerjas of een badjas thuis?
- Ja dagelijks als het koud is
- Ja gewoon dagelijks
- Nee nooit
- Alleen na het douchen
- Soms
0 stemmers
Op je werk zijn paaseieren verstopt
- Jaa leuk, ik doe fanatiek mee!
- Pff kinderachtige onzin
0 stemmers
ik heb echt zoân leuke ochtend gehad
Dit jaar mag ik lekker aanschuiven in een restaurant voor de brunch, maar normaal gesproken sta ik zelf in de keuken voor een uitgebreide brunch.
ik wil sowieso het gouden ei vinden
Jarig met Pasen, dus ik ga een Paastaartje maken en mezelf ziek vreten aan eitjes.
Ik organiseer elke jaar een uitgebreid paasontbijt voor mezelf alleen, favo traditie.
Zouden jullie zoân kaart versturen? Los van het design, puur de tekst op de voorkant.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Echt raar om het op de voorkant van een verjaardagskaart over jezelf te hebben haha.
edit: of moet het een relatie anniversary voorstellen?
Oh ik dacht misschien voor een tweeling, dat de ene die naar de ander stuurt haha
Bedoelen ze met âvan onsâ niet meer dezelfde context als in âgroetjes van onsâ
Dus niet een gezamelijke verjaardag, maar wel hele erge spreektaal