Stel je persoonlijke vraag #49

ja zo lees ik het ook, ik snapte al niet wat het issue was

10 likes

Ja, dat dacht ik ook eerst maar dat vind ik ook raar om erop te zetten haha. Zeg gewoon gefeliciteerd ipv ā€˜gefeliciteerd van de geweldige persoon zijnde ik die aan jouw verjaardag denkt’ :stuck_out_tongue:

5 likes

Is dat hoe je dat interpreteert ja? Ik vind het wat oubollig, maar verder gewoon neutraal en ook helemaal niet alsof je zonodig jezelf erbij wilt betrekken.

Maar ik ben dan ook Brabants dus ik ā€œonsā€ me heel wat af.

6 likes

Dit tackelt wel direct met wiens naam je eerst begint (discussie hiervoor), is dan namelijk overbodig hahahaha.

6 likes

Dit gevoel heb ik hier totaal niet bij
Sowieso niet zulle sterke ideeƫn of gedachten hierover lol ik lees gwn gefeliciteerd van ons zonder te denken dat dat egocentrisch is

Waar gaat jouw punt precies over haha over dat ā€œvan onsā€ of iets anders op de tekening? @Marsepein die bromvliegen?

7 likes

Ja ik snap het nu ook niet meer als ik eerlijk ben :joy:

Ik zag het als een verjaardagskaart die je stuurt als koppel aan iemand. Lijkt mij dus vreselijk als je als stel met ā€œwij dit wij datā€ en " ons dit ons dat" praat.

3 likes

Oh ik zou meteen aan bijv. een heel gezin met kindjes denken bij zo’n kaart

Of van een lieve oma en opa samen

2 likes

Wat is een paasknutseldoos? Dat ken ik niet van vroeger op school

3 likes

Ik interpreteer het als ā€œvan ons gewenstā€. Omdat het op de volgende regel staat en dus een afsluiting/groet is.
Dus inderdaad een kaart gestuurd namens de hele familie/het burgerlijke stel

Waar is versie die je mag sturen als single?
Of maak ervan ā€œfijne verjaardag , van mij de happy singleā€

(Vind het op deze kaart er ook vreemd uit zien dat fijne niet met een hoofdletter is geschreven maar dat is weer wat anders).

1 like

Ga je The Passion kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Haha ben toch niet de enige :joy: Heerlijk cringe

@Oprah ik weet zeker dat jij ook weer kijkt

1 like

Ik denk dat ik ook voor irritainment ga kijken :clown_face:

5 likes

is het storend als mensen in een (rustige/meditatieve vorm van) yogales hele felle/gekleurde kleding aanhebben

• ja, toch wel een beetje
  • nee, wat zeik je
  • nvt

0 stemmers

ga namelijk zo maar al mn donkere/neutrale kleding zit in was en ben bang dat mensen zich eraan storen!!!

4 likes

Ik heb bij dat soort lessen heel vaak mijn ogen dicht tijdens een houding dus het zou mij niet storen. Ook nog nooit over nagedacht eigenlijk.

4 likes

Heeft Thierry geld gekregen van Rusland

• HonderdmiljardprocentJA
  • Twijfel

0 stemmers

En Geert?

• Die zeker niet
  • Die HONDERDMILJARD PROCENT OOK
  • die mogelijk

0 stemmers

1 like

Was het toeval dat Tsjechiƫ vandaag met het nieuws van omgekochte politici in NL komt, een dag nadat Jesse Klaver hem erop aansprak?

• Ja is toeval
  • Nee klaver heeft stiekeme contacten met TsjechiĆ«
  • De Jessias heeft voorspellende gaven

0 stemmers

Als ik nu deze kaart zie zou ik hem kopen en bewaren om deze reden! Dan kan ik die aan mijn broer sturen haha. Leuk bedacht

4 likes

Als dit iemand zo zou storen dan heeft het ontspannende van yoga op die persoon toch geen effect in elk geval :smiley:

3 likes

Ik hoorde net een stukje op de radio, maar ik wist helemaal niet dat het een musical was haha. Ik dacht dat ze gewoon door de stad liepen en het verhaal naspeelden.

2 likes

Als iemand zegt ā€œeen leuk/stom/gemeen/grappig/mooi mensā€, wat denk je dan dat ā€œmensā€ is?

• Een vrouw
  • Een man
  • Geen sexe

0 stemmers

Ik denk vaker aan een vrouw dan een man als ik ā€œmensā€ hoor.